Moja lista blogów

piątek, 10 marca 2023

Dzień Mężczyzn

 

Dziś ponoć dzień męczennika,

 trzeba by sklecić jakiegoś limeryka.

Mam na to sposób,

 starych wierszy zasób.

 Z wyszukiwarki, tak mi wynika:

 *

Moc życzeń śle dziś moja fabryka, 

dla każdego pana męczennika, 

 by świetne miał zdrowie,

 od zatroskanych kobiet.

Niech szczęście i (tu sobie życz...) nigdy nie znika. 

 *

W dzisiejszym świecie płeć zanika,

 gender węszy w niej przeciwnika. 

Mężczyźni sami sobie radzą,

 kobiety tęsknią za władzą. 

 Ćwiek  mam w głowie a Panom wręczam gwoździka...

Cały ich zestaw, różnych rozmiarów😀

 *.

 Szczęśliwemu mężczyźnie dziś w kroku,

 zakwitł fioletowy wiosenny krokus

 na starym kaktusie. 

Jeszcze na globusie...

 Kto to mu dziś zrobił hokus pokus?...

 

 




*

 Troskliwa małżonka z Juraty, 

małżonkowi kupiła kwiaty.

 Całą torbę nasion klejnotów.

 Uprzejmie bądź gotów, 

posadzić dla mnie kwiatów rabaty...

*

 W Dniu Mężczyzn, małżonka z Taszkientu,

 przeleci męża zamiast prezentu.

 Za darmo się nie da,

 korzystnie się sprzeda

 za tulipany, więc nie lamentuj...

~~

Mojemu dziś pewnie zrobię z serem naleśnika,

lub chili con carne, zapytam.

3 komentarze:

  1. Jednak wybrał chili con carne,
    oby życie nie było marne,
    ale pełne przypraw, zapachu,
    i smaku, na starość, bez obciachu,
    zanim trafimy do piachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak za ostre było.
    i na dwóch jajkach sadzonych,się skończyło.
    Sama przypraw nie komponowałam,
    tylko gotowe, z torebki, sypałam.
    Wołowina była z Sokołów,
    fasolkę czerwoną od rana gotowałam,
    gdyż z puszki nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatnego mam chłopa,
    nie z Meksyku:)

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...