Moja lista blogów

czwartek, 30 marca 2023

Kamionkę rozbiłam

 taką w której od lat, żurek z mąki żytniej kisiłam,

 zbiłam dziś,

pokrywki do gęsiarki poszukując, szafkę penetrując.

Już nawet syna posądzałam,

że do śmietnika  ją wyniósł, znaczy się tę

pokrywkę od gęsiarki

jak i wiele innych cennych rzeczy, wcześniej,

nieodżałowany wazon kryształowy, prezent od rodziców,

perfumy moje, "diabolo mente", wycieraczkę sąsiadki i  wiele innych 

rzeczy, gdy go co napadło i mu podpadło...

ale się okazało, że w piekarniku,

ta pokrywka tkwiła,

Zatem cały kurczak, teraz w niej się piecze, na jutro będzie.

Wiadomo, głodomora w domu mam.

 A żurek, to zakiszę tym razem w słoiku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...