Moja lista blogów

niedziela, 19 marca 2023

Urodzinki

 Dziś urodzinki są   wnusi ,

 wierszyk  napisać mnie kusi.

Jednak gotową kartkę kupiłam,

życzeń kopa tam miła.

Wśród 11 czerwonych  różyczek ,  zapamiętać je musi.

 *

Bukiecik z róż żółtych wręczyłam,

gdyż takie uwielbiam i kupiłam.

Sama nigdy ich nie dostałam,

ale w ogródku hodowałam.

Po latach może, niech by je doceniła.

Zamiast prezentu, kasa lepsza, by sobie co chce kupiła.


 Oczywiście tort był, i 11 świeczek zgasiła.

Impreza rodzinna była,

pełno dzieci, pełno gwaru.

A ja  stara  jestem, pora bym już odchodziła...

i wszystkie te potrawy tam degustowała i strawiła,

tylko trochę jakby za dużo się napiłam

i wiele spraw sobie uświadomiłam....

~~~

Na obiad  u mnie steki miałam z karkówki,

ziemniaki z sosem cebulowym, aksamitnym,

surówkę z rzepy,ogórka świeżego i szczypiorku

że śmietaną, cytryną, solą i cukrem przyprawione.

Niestety, zupy z torebki  były,

a o deserze i słodkościach, zapomniałam,

jedynie herbata z sokiem malinowym,

a na imprezie multum ciast było,

ale żadnego, prócz tortu, nie ruszyłam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...