Moja lista blogów

czwartek, 16 marca 2023

Komisja lekarska

 Sporo ludzi tam było,

nawet jakichś Ukraińców imiona były wzywane,

w tym "oleg", słyszałam i inne imiona

i dzieci chore.. ale jakoś mało się odzywali,

widocznie na komisję nie przybyli i czego się spodziewali?

Ale jakoś zapamiętałam, takiego młodego człowieka z ogromnym  guzem na czole...

 

Do historii syna choroby, całej tej dokumentacji od lekarza,

chciałam dołączyć wyrok sądu,

odnośnie leczenia wbrew jego woli,

który nigdy nie był tam dostarczony,

a ja w sądzie wygrałam  tę sprawę,

ale jego lekarz tam urzędujący,

powiedział, że to nie jest,

dokumentacja medyczna,

zatem się wycofałam,

Choć pan z Mopsu twierdzi,

że to orzeczenie z sądu, dotyczące leczenia wbrew woli pacjenta,

 do dziś prawomocną siłę ma.

Za dwa tygodnie, do niego napiszą, jaki wyrok komisja wydała

odnośnie orzeczenia o jego zdrowiu.

Jedynie czym  się zdenerwowałam,  to to, że   normalnych butów nie ubrał

choć trzy pary tu ma, przez średniego brata dostarczone, zupełnie nówki.

 ubrać  ich sobie nie pozwolił....

Na szczęście spodnie uprane włożył i koszulkę świeżą.

Dobrze, że mi się udało,

jego stopę,

w skarpetkach zaparzoną, wyleczyć domowym sposobem.

bardzo się denerwowałam,

gdyż nie chciał dla siebie sobie życia  polepszyć.

taki uparciuch z niego jest.

No cóż ,bezsilna jestem,

wobec tej jego choroby.

Ale również bardzo zdziwiona,

że ledwo przybyli do nas z tej Ukrainy,

to przed komisją stają, inwalidzi.

Sporo ich tam wczoraj było.,.

~~~~

Kotlety schabowe stukane i tylko w mące panierowane, usmażone  na smalcu i oleju,

do tego zasmażka wyszła, czosnkiem i z cebulą duszona, plus papryka,

 i kostką wywaru wołowego.

Sałata do tego  kolorowa  ze śmietaną,

Ziemniaki do tego oczywiście tłuczone ,

w sumie zapas ich mi się kończy i będę po nowej cenie kupować.

W drodze powrotnej, 4 kg cebuli kupiłam w l...

w workach po 2 kg, gdyż tu w pobliżu, już 7 zł za kilo jest,

a ja codziennie cebuli używam.

Jakoś trudno mi żyć,choć nie lubię narzekać.

Może gdzieś, są krainy szczęśliwe...

ludzie siły mają, podróżują i cieszą się wszystkim

No nie wiem, póki co, mam jak mam

tak od ponad 17 lat ,od kiedy schizofrenia syna, w moje życie  wkroczyła

i przyszło nam, jego nałogi utrzymywać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...