Moja lista blogów

niedziela, 5 marca 2023

Języki teściowej

 Języki teściowej w kwiatach,

 to tak, jak widać na zdjęciach.

Anturium i  sansewieria(wężownica), zachwyca.

  Ona , to zawsze czarownica,

 w memach o teściowych  i świekrach😀


Takie anturium kiedyś dostałam ale na Dzień Matki.

Teściową ponoć nie jestem, tylko świekrą.

 Sansewierię,też kiedyś miałam.


Na dzisiejszy dzień teściowej, takie oto memy wyszukałam:

https://www.se.pl/kalisz/galeria/memy-na-dzien-tesciowej-2021-galeria/gg-az8z-V9WF-eak2/gp-pMpE-iUEA-NM4g 



Dobrze, że ja zięciów nie mam.Ten film muszę obejrzeć.

SŁAWOMIR - Megiera ( Official Video Clip HIT 2015 ) - YouTube

~~~

Schabowy, ziemniaki,  kapusta kiszona charsznicka, podsmażana z cebulką i kminkiem,

kremówki, galaretka  z mandarynek.

110 papierosów zrobiłam, czy nabiłam.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...