Moja lista blogów

wtorek, 21 marca 2023

Prymulki Ulki

 Kiedyś sporo miałam prymulek,

i wspominam je bardzo. czule.

 Pierwszy dzień wiosny,

niech będzie radosny .

Dwie  mi tylko się ostały, bibule.




W sumie to są pierwiosnki.

~~

Karotka z groszkiem, jajka sadzone, ziemniaki tłuczone,

Wczoraj to danie miało być, ale taka podmianka,

gdyż dopiero dziś marchewki kupiłam. 

Smaków szukałam,

na podwieczorek kiełbasę śląską z Sokołów zrobiłam

moich rodzinnych stron,

znaczy się Jarosławia,

i tylko w sumie cebulę duszoną wyjadłam,

a resztę tej tłustej substancji

do zupy fasolowej, na dzień jutrzejszy, pozostawiłam

A przy tym wszystkim,

dla męża ,budyń czekoladowy ugotowałam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...