Moja lista blogów

sobota, 25 marca 2023

Radę daję

 Wobec tych wiosennych porządków,

Okna, czy w sumie szyby ich,

 jestem w stanie przecierać bez wysiłku.

Kiedyś upadkiem się skończyło i  urazu stawu skokowego,

gdyż  ze stołka spadłam ,

a  kiedyś  drabina mi  się poślizgnęła.

Zatem nie wspinam się już ani nie spinam

 Do wszelkich szczelin, się nie  dobieram już

niech one sobie będą na pamiątkę, nieczyste.

Ignoruję te wszystkie prace,

których nikt za mnie nie zrobi

ani nie zauważy i nie doceni.

Niech sobie będą dla jeleni


 Rurę przetkałam, kuchenkę umyłam

to co najpotrzebniejsze, zrobiłam.

Najlepiej wychodzi mi leżenie i nic nie robienie.

Medytacja jeszcze, to ciężka wszak praca :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...