Moja lista blogów

środa, 1 marca 2023

Słońce energię dało

 Od rana dręczył mnie dylemat,

co robić, kiedy sił nie mam.

Słabiutka jak wydmuszka,

od ruchu lepsza poduszka.

Dlaczego energii brak, drążyłam temat.

 *

https://arkadiacare.pl/brak-sil-u-osoby-starszej-z-czego-wynika 

Dietę trzeba zmienić, od poranka,

"kefir jogurt i maślanka "

Dziś zastosowałam ,

rewolucję miałam.

Lepsza jednak własna owsianka .

(Niż bułeczka bio owsiana,

w markecie kupowana). 

*

Słońce dziś się pokazało,

   do pracy  mnie pognało

Nasionka dziś przejrzałam sobie,

siać czy nie, na małej glebie?

Aby słonko ciągle  energię mi dawało,

Wiosna meteorologiczna zawitała,

nasionka przygotować,nakazała .😀


Niczego nie planuję wiele, nasiona z ub roku mam, i jakieś inne zebrane,

W tym roku tylko nemezję kupiłam i niskie słoneczniki.

~~

Kopytka czy leniwe,( pół na pół ziemniaki i ser,do tego mąki dwie i jajo),

 barszcze czerwony,wołowina gotowana, rosół z ziemniakami, borówki, kompot śliwkowy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...