Moja lista blogów

czwartek, 23 marca 2023

Oblicza starości

 Czy mam się  bać starości,

kiedy ona na dobre u mnie zagości?

Jedni udają, że młodnieją,

i sobie ją chwalą,  jej się nie poddają a wręcz szaleją.

 Zaś inni po prostu dziadzieją,

nie wszyscy trafią do "Sanatorium miłości",

które to mnie żenuje i złości.

U mnie się mawiało:

Stara baba jak cholera,

jeszcze szuka kawalera .

Na czerwono  wszystkich ścian nie pomaluję,

chociaż troszkę już wariuję.

Najchętniej w burce bym chodziła,

gdyby u nas taka moda była.


 



 *

Większość   aktorów, się wycofała,

ze sceny zeszła, gdzieś pochowała, dla widza litości...

... i by młodych nie straszyć, kiedy ona u nich zagości.

Podobno starość wymaga skromności i mądrości,

ale dzisiejszy świat, nawykł i prowokuje do inności.

 *

https://tvrealnews.com/trending/czy-pamietasz-te-kultowe-gwiazdy-zobacz-co-dzisiaj-robia-actor/108

 Na emeryturze nic się nie dzieje,

człowiek się starzeje i dziadzieje.

Czasem się coś zepsuje,

rura wybije, najczęściej przed świętami,

kran się urwie, zawór nie puści,

 trzeba uważać, by nie połamać kości.

Zastanawiam się, czy się nie ośmieszam,

pisząc tu takie różności,

sama do siebie tu gadam 😀

taki monolog wewnętrzny. 

 Zamknąć? Nie zamknąć?

Kogo obchodzą moje boleści.😇

~~

Wczoraj w bi... kupiłam mielone wieprzowo-wołowe na promocji,

to sznycle będą,  dawno nie robiłam,  surówka z kiszonej kapusty ,

gdyż trzeba konsumować probiotyki. Truskawki tam tańsze o 3 zł niż w li...  (500g.)

Cena z wczoraj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...