Moja lista blogów

niedziela, 18 lutego 2024

Motylek

  Wpadł do mnie na chwilę,

 żółto neonowy motylek.

Obwieścił, że wiosna,

przyjdzie radosna.

Skąd w mieście kapustnik bielinek?


Mocno trzepotał skrzydełkami, ale dałam rade sfotografować.


Życie to są chwile, chwile, tak ulotne jak motyle...

 


 W życiu piękne są tylko chwile...

 

*

Odwaga do Zmian

Dzień po dniu w Al-Anon II

na dzień: 18 lutego

    Codzienne praktykowanie programu Al-Anon pomaga mi stawać się bardziej tolerancyjną dla innych ludzi. Kiedy na przykład robię mój obrachunek moralny i sprawdzam motywy swojego działania, rozpoznaję te same wady, które kiedyś chętnie zauważałam u innych. Łatwiej jest zaakceptować ograniczenia innych, kiedy zna się swoje własne. Teraz widzę, że moje myślenie było często zaburzone, a moje zachowania niekonsekwentne. Jeśli moje postrzeganie siebie bywa niedokładne, to jak rzetelny może być mój odbiór innych? Naprawdę nie wiem, co ktoś inny powinien myśleć, czuć, robić. Dlatego też nie mogę już dłużej usprawiedliwiać nietolerancji. Regularne, oddane praktykowanie zasad programu utrzymuje mnie w dobrej opinii o sobie. To pozwala mi coraz częściej mieć otwarty umysł i liczyć się z innymi w moim życiu.

Przypomnienie na dziś

    Spotkania Al-Anon, wspólnota, Stopnie, Tradycje i cała literatura pomagają mi rozwijać umiejętność budowania relacji z innymi. Dziś na nowo zaangażuję się w zdrowienie.

„Gorliwe i skupione studiowanie programu Al-Anon w całej jego głębi, pomoże nam stawać się bardziej tolerancyjnymi, nabywać zaufania, mieć więcej miłości, nauczy nas akcepto‑ wania błędów innych, gdy szukamy sposobów poprawy wad w nas samych”.

codzienne-motywacje.pl

Schabowy, ziemniaki, ćwikła, pierniczki, kompot wiśniowy 

27 komentarzy:

  1. Podobno z wiosną ubywa nam lat
    i pięknieje świat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, Ulka. Życzę spokojnego, niedzielnego wypoczynku. Zośka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jestem optymistą,
    każda pora ma uroki swoje.
    Korzystam z nich na maksa,
    odbieram co moje.

    Póki co jeszcze zimą trąci,
    choć już wcześniej świta.
    To słońce kusi, to deszcz leje,
    poranek przymrozkiem wita.

    Nie ważne co w kalendarzu,
    zerkając człowiek się dołuje.
    Gdy nogi noszą, ręce sprawne,
    zawsze lepiej się czuje.

    e-d


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Edward,
      Bardzo pozytywna energia od Ciebie leci.
      U mnie też słoneczko świeci,
      w tv Voice Senior oglądam,
      miłymi sprawami dziś głowę wypełniam.
      Zdrowie jakieś jeszcze mam,
      staram się odpoczywać,
      jak Zośka poleca.

      Usuń
    2. Dobra gadka to połowa sukcesu , ale nic poza tym Wyrzutek Edek nie ma wyjścia to tu siedzi. Pani Ulka po sobotnich zadymach i libacjach, które uwielbia, wpada w samouwielbienie w niedzielę.

      Usuń
    3. Bogdan miałeś już nie pisać,
      czy to tam, to złośliwe babsko,
      trudno was odróżnić.
      Ja się wami nie interesuję,
      to i wy, odczepcie się ode mnie.
      Tu się wierszyki pisze,
      czego nie potraficie
      i tylko z zawiści wyjecie,
      że takie mściwe komentarze piszecie.
      Pewnie ta żółć z motyla was zalała.
      Tu jest mój osobisty blog,
      a nie forum na gazecie.
      Należałoby poczytać czym się różni jedno od drugiego,
      zanim tu wejdziecie i swój jad spuścicie.
      https://pl.spot-the-difference.info/difference-between-forum

      Usuń
    4. Zazdrość Bogdanie Cię męczy?
      To ściskaj półdupki i cierp.
      Odwaga Ci się zblazowała?
      Bo z Ciebie zwykły kiep…

      Pod anonimem się nie ukryjesz,
      bo na odległość śmierdzi.
      Ty nie piszesz normalnie tekstu,
      wielu piórem drapiących tak twierdzi!

      Czep się kogoś w rodzinie,
      poszukaj na swoim poziomie.
      Nie spinaj się na szczyty,
      zostając ciągle w ogonie 😜

      e-d

      Usuń
    5. Zostawcie Bogdana w spokoju. Pozdrawiam

      Usuń
    6. O adwokat diabła się znalazł.

      Usuń
    7. Co jej zrobisz jak pozwala na anonimy, bo by z edkiem co się tu zalogował od stycznia zanudziła. To otwiera furtkę.

      Usuń
    8. Przy Tobie rozkosz miała,
      „formą” zawsze tryskała.
      W końcu w zad kopnęła
      i się odcięła…

      Usuń
  4. Za twoje imprezuje? czy za swoje
    to odwal się od kobity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tak nie nabija probity jak pani Urszuli gorzko- słodkie paplaniny z soboty na niedzielę. Później jest dobrze.

      Usuń
    2. Może i trochę sobie papla, ale z jajem,
      chyba gorszy jest chłop, co mu nie staje 🤣

      Usuń
  5. Trochę temat dnia zblazowałem,
    bo o motylu ma być mowa.
    wpadł, rozświetlił Twoje serce
    i już mniej boli głowa.

    Wiosna do życiu wszystko budzi,
    w cudownych kolorach maluje.
    Człowiek najsłabszym ogniwem,
    najgorsze są tępe **uje.

    I nie bym się kogoś tu czepiał,
    ale wiem z literatury.
    Facet odtrącony od cycka,
    pląta się zawsze ponury!

    e-d

    OdpowiedzUsuń
  6. Potrafią zepsuć niedzielę,
    jacyś anonimowi nieprzyjaciele.
    Muszę odpocząć od bloga,
    nie będę się codziennie tu produkować,
    weny zostało mi już niewiele.

    Edward, dziękuję, że w mojej obronie stanąłeś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o co chodzi. Ale ten kapustnik to wyjątkowy szkodnik. Taki sam jak ten truteń co się buja od rana do wieczora po forach Kompletnie udaje kogoś innego niż jest. Dobry bajerant jedynie. Wrzuciłaś mu linka i od razu się tam zameldował. Z czego to żyje niewiadomo. Ładnie piszesz, piękne zdjęcia, robią wrażenie, nie rezygnuj z tego. Chce ktoś pisać niech się loguje. Siema Ulka.

      Usuń
    2. Zawsze jesteś niekumaty,
      taki Boguś chwalidupa.
      Tylko lizanie zadków,
      i palenie wszędzie głupa.

      Usuń
  7. Po dobrej stronie mocy stoję,
    chamstwo i niegodziwość tępię.
    Są tacy co błyszczeć by chcieli,
    a mocni tylko w gębie.

    Pozwalam im się wygadać,
    bo do życia niewiele wnoszą.
    Ze swoim sobie nie radzą,
    w czyimś urobek koszą.

    Grunt to się nie przejmować,
    robić co dusza zapragnie.
    Sukcesy i zadowolenie się liczy,
    oni i tak są na dnie…

    e-d


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisał ten co swoje życie uzależnił od innych osób. Bo nie ma swojego. Dorosły facet co bliżej mu do anielskiego orszaku. A nie potrafi inaczej żyć.

      Usuń
  8. Nareszcie głąb Bogdan zrozumiał i się naumiał.
    Odwagą ciut błysnął
    i jak gołąb o parapet pi*dnął 🤣

    OdpowiedzUsuń
  9. Dajesz doskonałe świadectwo o sobie. Wystarczy tylko nacisnąć odpowiedni klawisz. Dobrej nocy Urszula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogdan, zarzekałeś się już tu nie wchodzić!
      Doszczętnie mnie tu i tam na forach znieważyłeś
      i dalej tam to robisz.
      Nie mam możliwości blokowania pojedynczych nicków,
      tak jak to na forach jest.
      Zatem licz się ze słowami proszę.
      W sumie, to powinnam wyłączyć wszelkie komentarze,
      bo waszych chamskich dialogów tu, mam dość.
      Nie przystoi mi, to czytać i tolerować.
      W sumie mój blog jest do czytania,
      a nie do komentowania
      i chamskich dialogów.




      Usuń
    2. Takich dżentelmenów, nie będę tu tolerować.
      Już wszystko wiem, skrupulatnie sprawdziłam.
      Tam, na ......... ...macie swoje poletko, by się na.......ć.

      Usuń
    3. Jeden uporczywy facet z Częstochowy,
      różne mu myśli przychodzą do głowy.
      Drugi zaś lebiega z Tarnobrzega,
      o me względy zabiega.
      A ja tylko krakowianka,
      Małopolska:)

      Usuń
    4. Ostatnio, ten niby by poeta,
      taKA KSYWKE PO ANGIELSKU MA.
      ŻE MA CHUJOWE ŻYCIE CHOC STABILNE

      e-zybi Re: Nie mogę dzwonić 19.02.24, 15:47
      A niech tam, przynajmniej jest gwarancja, że to jest pewny NEWS.

      --
      The worst thing you can do is to live "shit but stable" dick
      A czy ja muszę z takimi typami sie zadawać?
      Jakoś to rozszyfrowałam,
      i nigdy już!

      Usuń
    5. Tak chamsko powiem, spie..dalaj pedale
      i ze swoim przeciwnikiem,
      bierz się za bary,
      ale nie u mnie.
      Na to tu nie pozwalam.
      Tam sobie pedałuj, na swoim wypasionym rowerze.

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...