Moja lista blogów

środa, 14 lutego 2024

Walentynki (2)

 Dziś do przyjaciół mych i wrogów,

ślę walentynki wedle wymogów.

Serce radośnie pika,

od każdego nicka.

Kochajmy się! W każdym dialogu.

Sama wydziergałam💏💕💓💗💖💞💝💟

 *

 Różnie świętują te Walentynki,

do całusów, użyję dziś szminki. 💋

Ogólnie to je pierniczę,

raczej na nic nie liczę.

 Serduszka upiekłam z nadzieniem malinki.

 *

Wierszyków moc mam,

zapisane gdzieś tam...

Wystarczy w link kliknąć,

i na wierszyki zerknąć.

Jest ich tam, cały kram.

https://irsila74.blogspot.com/2023/02/walentynki.html

https://irsila74.blogspot.com/2023/02/po-walentynkach.html

*

Głośno u mnie  w Walentynki,

kupili mieszkanie, skuwają tynki.

Burzą nawet  ściany.

Człowiek chodzi niewyspany,

okurzony, gruzu pełne skrzynki.

 

 *

Ukochany Święty Walenty, 

Do Ciebie dziś wznoszę lamenty,

By padaczką, epilepsją,

  paranoją, depresją,

na starość nie być dotkniętym....

*

Odwaga do Zmian

Dzień po dniu w Al-Anon II

na dzień: 14 lutego

    Pomyłka może być darem od Boga. Spoglądając wstecz na sytuacje, kiedy rozpaczliwie potrzebowałam natychmiastowego rozwiązania, mogę dostrzec, że często nie byłam gotowa do działania. Kiedy stawałam się całkowicie gotowa, potrzebne informacje były pod ręką. Kiedy za dużo wiedziałam o swoich możliwościach wyboru, zanim nadszedł właściwy czas, by je wykorzystać, miałam skłonność korzystania z tych informacji w sposób doprowadzający mnie do szaleństwa. Dlatego dzisiaj, kiedy czuję się zagubiona, staram się rozważać to z wdzięcznością. Być może nie jest to jeszcze dla mnie czas działania. Myślę, że radzenie sobie z pomyłkami może być podobne do pieczenia. Jeśli chleb nie jest gotowy, nie wyjmuję go z piekarnika i nie upieram się, że jest to właściwy czas na zjedzenie go. Pozwalam, by się dopiekł. Jeśli rozwiązanie problemu jeszcze się nie pojawiło, ufam, że pojawi się we właściwym czasie.

Przypomnienie na dziś

    Podziękuję mojej Sile Wyższej za wszystko, czego dzisiaj doświadczam, nawet jeśli jestem zakłopotany lub zdezorientowany. Wiem, że każde doświadczenie jest dla mnie darem. Wszystko, czego potrzebuję, to być gotowym do spojrzenia na swoją sytuację w świetle wdzięczności.

„Wszystko jest godne podziwu, nawet ciemność i cisza, i uczę się, że niezależnie od stanu, w jakim się znajdę, mogę odnaleźć zadowolenie”.

Helen Keller 

~~~

Kopytka leniwe z sosem pieczarkowym, serduszko z papryczki konserwowej ułożę,

barszcz czysty, czerwony, ciasteczka z malinką, ptasie mleczko, czekoladki, banany. 

5 komentarzy:

  1. Kocham, tak łatwo powiedzieć,
    wyznać miłość, ogłupić.
    Trudniej dotrzymać słowa,
    na tej jedynej się skupić.

    Tyle gwiazd w koło błyszczy,
    łatwo myśli rozproszyć.
    Choć ciągle patrząc w oczy,
    z obranego toru zboczyć.

    Trudno mieć mi to za złe,
    wielu głowę straciło.
    Ja usilnie się staram,
    kochać, by jej było miło.

    e-d

    https://www.youtube.com/watch?v=0NIBAiIzRWM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochani, to Walentynki maja przez cały rok:)))

      Usuń
  2. W dniu świętego Walentego,
    "walentynką" można obdzielić każdego.
    To nie tylko dzień zakochanych,
    a może i samotnych, trzeba mieć na uwadze.
    Kocham Cię można powiedzieć każdemu,
    nawet nieznajomemu,
    w ten dzień nie będzie to faux pas.
    Pełno w necie demotywatorów,
    ludzie śmieją się z Walentynek.
    Jednak mimo wszystko, fajne to święto.

    https://demotywatory.pl/tag/Walentynki
    https://gloswielkopolski.pl/internauci-smieja-sie-z-walentynek-zobacz-najlepsze-memy-i-demotywatory-na-walentynki-2024/ar/c6-16027483

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo urocze ciasteczka upiekłaś. Zośka.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...