Moja lista blogów

piątek, 2 lutego 2024

Striptiz choinek

 

Hasło pada dziś w markecie,

że wszystkie choinki  rozbierzecie.

tak do nagości,

nie będzie  tu gościć 

No trudno, że się zamieni w śmiecie.

*

 Powiada pewien facet z Klucza, 

że swej choinki nie wyrzuca, 

tylko ją pali.

 Jeszcze się chwali, 

że niezłe wówczas wyzwala uczucia....

*

 Choinka przy każdym śmietniku,

 zawsze napawa mnie paniką.

 Choć służyła w święta,

 musi być kopnięta. 

Memento mori, pamiętaj czytelniku. 

 

 


*

Odwaga do Zmian

Dzień po dniu w Al-Anon II

na dzień: 2 lutego

    Traktowałem swoje życie jak stanie na drabinie. Każdy kto był powyżej mnie, wzbudzał strach i nienawiść, każdy poniżej – wzgardę. Bóg był wysoko, wysoko na górze, poza moim zasięgiem. To był ciężki i samotny sposób życia, ponieważ nigdy dwóch ludzi nie mogło stać zbyt długo na tym samym szczeblu. Kiedy przyszedłem do Al-Anon, odkryłem wielu ludzi, którzy zdecydowali się zejść z drabiny i stanąć w jednym kręgu wspólnoty. W kręgu, gdzie wszyscy byli sobie równi, a Bóg znajdował się w samym środku, łatwo dostępny. Kiedy przybywali nowi członkowie, nie baliśmy się, że ktoś straci swoją pozycję, po prostu poszerzaliśmy krąg. Dzisiaj nie patrzę na ludzi z góry czy z dołu. Mogę patrzeć im w oczy, prosto i uczciwie. Dzisiaj być skromnym oznacza zejść z drabiny oceniania innych lub samego siebie i zająć właściwe miejsce w światowym kręgu miłości i wsparcia.

Przypomnienie na dziś

    Moje myśli są moimi nauczycielami. Czy uczą mnie, jak kochać i doceniać samego siebie i innych, czy też izolowania się od innych? Dzisiaj wybiorę swoich nauczycieli z wielką troską.

„Żyj i daj żyć innym« uwalnia nas od przymusu krytykowania, osądzania, potępiania i chęci odwetu. ..., co może szkodzić bardziej nam samym niż tym, przeciwko którym jest skierowana. Al-Anon uczy nas tolerancji zakorzenionej w miłości”.

To jest Al-Anon 

 codzienne-motywacje.pl

No cóż jedna nauka z tego wynika,

by żyć swoim życiem i dać żyć innym.

Jednak z życia takie doświadczenie mam,

że ludzie swojego życia nie maja,

tylko innych życiem żyją

a konkretnie, mojego życia się czepiają!

~~~~

Pyzy z mięsem w środku dziś zrobię, polane przyprażonym boczkiem, mniam , mniam

a jak sil nie starczy to tylko pierogi z mięsem,

które to  mięsko od karczku odcięłam i w lodówce trzymam, do ugotowania

Po 70 roku życia, posty nie zobowiązują

ale i tak, piątków bezmięsnych się trzymam.

5 komentarzy:

  1. Jestem, jestem, choć mocno dziś przyspałam.
    A tak poza tym, zdjęć wywożonych choinek, poszukiwałam
    na własnym blogu oczywiście.
    Tyle ich na śmietniku było.
    ale akurat aparatu nie miałam,
    a teraz z rana, choć aparat miałam,
    tej oświetlonej przed dawnym kinem Świt,
    kiedy do li... rankiem pobieżałam,

    OdpowiedzUsuń
  2. Była piękna, w całej krasie,
    cudnie przyzdobiona.
    Wzrok przykuwała całe święta,
    a teraz nagle została goła.

    Już nikomu niepotrzebna,
    stała się salonu ciężarem.
    Bardzo mocno "oszpecona",
    stoi w śmietniku za karę.

    Los czasem bywa łaskawy,
    a dla choinki to sen proroczy.
    Wystarczy kupić okaz w donicy,
    zadbać, wysadzić i cieszy oczy.

    e-d

    OdpowiedzUsuń
  3. "Dam ci fragment
    Kąsek
    Gryz
    W tym niepewnym tańcu
    Nie liczy się nic
    Co rozbieram
    A co nie
    Choć jakoś tęskno mi dziś
    Ale dam spróbować
    Przetestować
    Przeanalizować
    I tak zabiorę to wszystko
    Choć już wzbiera krew
    Jakby nigdy mnie nie było
    Jakby obserwować cień..."
    https://www.youtube.com/watch?v=vhLNbvK7aIU

    Męski striptiz

    Powoli zdjąłem ubranie,
    coś w rodzaju męskiego striptizu.
    Dopóki moja kobieta nie powiedziała Cover op!
    Masz takie chwiejne kolana,
    to w pewnym sensie zabiło pasję.
    I byłem cały wyprostowany,
    mój męski striptiz...
    Po prostu nie podobało mi się,
    więc nie przyniosło to odpowiedniego efektu.

    e-d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwny ten teledysk, niewyraźnie śpiewają,
      masa luda, kłębowisko ciał.
      Pewnie wszyscy na haju.
      Mnie striptiz nigdy nie pociągał,
      ale rzeźby już tak, raczej te z marmuru, niż po siłce.
      Moja choinka sama się nie rozbierze,
      muszę ją w tym wyręczyć.

      Usuń
  4. To jest oszustwo.
    Kilka tygodni przed świętami,
    korzenie im przycinają,
    do donic upychają i udają , że w nich rosły.
    Jeśli mała była,
    to może przesuszona w domu,
    jeszcze urośnie, jak się ją do gruntu wsadzi.
    Dziś kończy się okres świąteczny.
    Jutro swoją sztuczną rozbiorę
    i wszystkie ozdoby do pudełek upchnę.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...