Moja lista blogów

wtorek, 13 lutego 2024

Ostatki

 Mądre trzy krowy z Dąbrowy,

 marzyły o ostatkach karnawałowych. 

Od tego każdy byk,

 zrobił dziwny unik.

 Czyż on tylko jest rozpłodowy?

*

"Rogate ranczo", taki film animowany wczoraj sobie obejrzałam.

O trzech mądrych krówkach on jest.

Stąd taki dziwny, dziś limeryk.


 

5 kobiet na jednego faceta, nawet wiecej, smutne, wcześniej odchodzą z tego świata.


*

Odwaga do Zmian

Dzień po dniu w Al-Anon II

na dzień: 13 lutego

    Każdy płatek śniegu jest inny. Linie papilarne na każdym palcu są inne. Każda osoba w Al-Anon jest inna – mimo wspólnego problemu, który nas łączy. Porównywanie się z innymi było wadą charakteru, która naznaczyła całe moje życie i trwała w moich pierwszych latach uczestnictwa w Al-Anon. Zwracałem uwagę na to, że inni jakby szybciej chłonęli program niż ja, mieli do powiedzenia „właściwsze” rzeczy, kiedy dzielili się doświadczeniem, wydawali się bardziej popularni. Nie lubiłem siebie, ponieważ nie spełniałem oczekiwań, wierzyłem, że inni je spełniali. Dzisiaj wiem, że tak samo jak odciski palców czy płatki śniegu, mam niepowtarzalną wartość. Wiem, że mojego rozwoju w Al-Anon nie można porównywać z rozwojem kogoś innego. Nauczyłem się, że nie mogę osądzać swojego wnętrza przez osądzanie innych na zewnątrz. Wszyscy staramy się najlepiej, jak umiemy. Jak każdy członek wspólnoty wnoszę bardzo ważny wkład w grupę Al-Anon po prostu przez zwykłe uczestnictwo i bycie sobą.

Przypomnienie na dziś

    Sponsor czy zaufany przyjaciel z Al-Anon może pomóc mi zobaczyć, że mam swoją wartość taki, jaki jestem.

„To jest najwyższy szczyt szczęścia, że człowiek pragnie być tym, kim jest”.

Erazm z Rotterdamu

 codzienne-motywacje.pl 

~~~~~~

sznycel, ziemniaki, kapusta gotowana z kminkiem, pączki, banany

5 komentarzy:

  1. W sumie przykro się robi jak patrzę na te filmiki.
    Na dodatek, jeszcze dziś 13:)))
    Gdzieś tam w Polsce jeszcze się ktoś tradycyjnie bawi,
    po klubach, po remizach.
    Mnie to się już właściwie nie chce, na takie imprezy chodzić,
    choć może by się coś znalazło w klubie pobliskim.
    Popatrzę, pooglądam jak się inni bawią w ostatki i wystarczy.:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bądź taki ostatni...
    i daj ponieść się zabawie.
    Usiądź przy dobrej muzie
    i przy parzonej kawie.

    Daj się ponieść muzycznym rytmom,
    poczuj dotyk jej ciepłej dłoni.
    Tej twojej drugiej połówki,
    odpłyń w zabawy toni.

    Nie trać tej jedynej szansy,
    by zatopić się w bliskości.
    Ty tego pragniesz bardzo,
    ona też nie stroni od miłości.

    e-d

    https://www.youtube.com/watch?v=R71t7JAsu4Q

    OdpowiedzUsuń
  3. Tę piosenkę celowo pominęłam,
    gdyż ona jest bardzo pesymistyczna
    i nie odnosi się do ostatków, jako śledziówy,
    czyli ostatniej imprezy przed wielkim postem,
    ale do opuszczenia dziewczyny, czy chłopaka.
    Ja nikogo nie chcę opuszczać,
    w tym ciebie Edwardzie,
    ani mego osobistego:)))
    Podziwiam tych seniorów,
    którym się jeszcze chce zatańczyć.
    Sylwetki już obłe, ciężkie,
    ale dusza się cieszy, pięknie.
    https://www.youtube.com/watch?v=CEuY4qUkRPQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dzisiaj karnawału kres,
    więc jedz śledzika, pij i grzesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś bym i może wypiła ale dziś trunku brak.
    Podrożało wszystko, tylko wodę i soki przyniosłam.
    Śledź to jutro, bo post:)))
    A dziś na tłusto jem,
    właśnie po pączku się oblizuję.:)))

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...