Moja lista blogów

niedziela, 10 marca 2024

Dzień Mężczyzn (2)

 Świąt mężczyzn jest bez liku,

na pamiątkę 40 męczenników,

Życzenia zdrowia tak,

 prezentów zaś brak.

 Bez sensu rozdawać dla wojowników.

Całuski w czółko mogę zapodać,

gdyż niżej, tylko wąsy i broda.

👄👴👵💋😍😻

Podobno to święto wypada,

jeszcze 19 listopada.

U mnie tu było,

kiedyś bardzo miło, 

nawet komentarze, wpis posiada:

 

https://irsila74.blogspot.com/2023/11/gdzie-ci-mezczyzni.html?zx=70d190e67f75798d#comment-form 

 

Swego przytuliłam,

w czółko cmoknęłam.

Dla innych też jestem miła,

nie będę ich dziś gnębiła.

Ale tam ... już się nie wypowiadam.

 

Wczoraj śnieżek prószył,

zwiesiły główki
wszystkie kwiatuszki.

~~~

Ano tylko z kapustą schabowy, przychodzi do głowy,

rosołek, ciasteczka, czekoladki i kompot wiśniowy.


 

18 komentarzy:

  1. Wszystkim Panom życzenia składam,
    najważniejsze zdrowie,
    każdy na starość się dowie.
    Wszystkiego najlepszego,
    by rak na ptaka nie siadał,
    czy tam na prostatę czy na płuca
    i jabłko Adama
    a reszta przyjdzie sama.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś jednak,
      kwiatuszki odżyły.
      Przez chwilą ze spaceru wróciłam,
      zauważyłam
      a tak się martwiłam,
      że padły.
      Dobry Bóg i natura, nad wszystkim czuwa.

      Usuń
    2. Ja tu nikomu,
      krzywdy nie robię.
      Te wasze, parszywe anonimy,
      z forum gazeta,pl pochodzą,
      wgląd mam.

      Usuń
    3. Wasze bany, stamtąd
      odnośnie mnie,
      tu zasięgu nie mają.
      Ale ostrzegam,
      jak mi tu wejdziecie,
      i będziecie mnie hejtować,
      to od razu was usunę
      I piszcie sobie i zgłaszajcie do blogger'a.
      Takich wrednych komentarzy,
      dawno od waszej strony, nie miałam.
      To ja powinnam zglosić,
      nękanie mnie,
      a nie wy!

      Usuń
  2. Jak śmiesz, ty wredna anonimko,
    kokotą mnie nazywać i do piekła wysyłać?
    Wpisy śledzę i czytam
    i wnioski wyciągam
    Jak dla mnie, jesteś żałosną istotą, wredotą
    która żadnego faceta nie zdobyła,
    życiu normalnemu się nie poświęciła
    i ty piekła już tu na ziemi doznajesz
    a mnie od tego, nie wyzywaj!
    Pod anonimem się ukrywasz i normalnym dowalasz!
    No pokaż tu jeszcze swoje ja!

    OdpowiedzUsuń
  3. To, że ja tu z facetami, dyskusje prowadziłam,
    bardzo cię zabolało,
    czyż nie tak?
    Ale mi wcale o seks nie chodziło,
    tylko o normalne rozmowy
    z konkretnymi osobami.
    Faceci lepsi są w tym od głupich bab.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, muszę się z tego wyspowiadać.
      Z nikim innym, tego nie robiłam.

      Usuń
    2. Nawet w myślach, własnego męża nie zdradziłam,
      a tu klops mam,
      dwaj faceci się na mnie rzucili...
      gdyby mój mąż to widział,
      i czytał
      to zapewne jeszcze bardziej by mnie kochał.
      Gdyż do zdrady nie doszło, żadnej

      Usuń
    3. A zazdrość, tylko miłość podkręca...

      Usuń
    4. Do wielkanocnej spowiedzi podejdę
      i wszystko Bogu wyznam,
      że pokuszenie miałam,...

      Usuń
    5. Widocznie sa mali,
      kopa od nowej władzy dostali.

      Usuń
    6. Po murze, po ścianie,
      każdemu sie dostanie.
      Ratuj sie kto może,
      po tym ostatnim,
      wyborze!

      Usuń
    7. Swoje przeżyłam,
      jedynie w Bogu, ma siła.

      Usuń
    8. Jeszcze tylko eutanazję wprowadźcie,
      z lekkością się poddam tej chwili,
      byście mnie unicestwili,
      gdyż nowej władzy przeszkadzam,
      i z jej programem,
      się nie zgadzam!

      Usuń
    9. A precz mi stąd,
      wszelkie anonimy, przychodzące
      i mnie gnębięce
      i na mnie donoszące!
      Od północy,
      nowe życie zaczynam,
      sama,
      bez was! .

      Usuń
    10. Prawda taka jest,
      że nowe pokolenie władcze, wkroczyło
      i wszelki dostęp do komentarzy, usunęło.
      Buzie taśmą zakleiło.:)

      Usuń
    11. Fredki, kredki, fałszywi przyjaciele, na szczęście odeszli.
      Sama zostałam,
      sama sobie będę pisała.

      Usuń
    12. Nawet ksiądz by się uśmiał i sam Bóg,
      jakbym się z takich rzeczy spowiadała:)))
      Taki to blogowy, Dzień Mężczyzn miałam:)))
      Pewnie blog, natenczas zamknęłam,
      albo komentarze wyłączyłam,
      nie pamietam.
      Z własnymi, domowymi , jednak , świętowałam:)))

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...