Moja lista blogów

sobota, 2 marca 2024

Hokus pokus

Starszemu mężczyźnie dziś w kroku,

 zakwitł fioletowy, wiosenny krokus,

 na zwiędłym fallusie

i nagle chce mu się...

Jak tu  mu  nie ulec od tych pokus.


 


Wybitnie jest dla  mnie uczynny i miły,

jakieś wiosenne siły w niego wstąpiły.

Zakupy żeśmy razem zrobili,

wszystko żeśmy nakupili. 

Nawet ostatnie problemy, nas nie dobiły.

 

*

 Czy przyrzekłem Bogu, że postaram się żyć tak, jak tego ode mnie oczekuje?

Medytacja

Siła ducha płynie z kontaktu z Bogiem, nawiązywanego w czasie modlitwy, oraz z uspokajającego oddziaływania medytacji. Winienem wciąż poszukiwać duchowej jedności z Bogiem - to sprawa między nami dwoma; ci którzy próbują się z Nim porozumieć za pomocą Kościoła i obrzędów religijnych, nie zawsze doznają radości wiary i cudu zjednoczenia z Istota Najwyższą, które jest doświadczeniem błogim, życiodajnym, uzdrawiającym. Wielu ludzi nie docenia mocy, jaka mogłaby na nich spłynąć wskutek nawiązania bezpośredniej łączności duchowej z Siłą Wyższą.

Modlitwa

Modlę się, ażebym odczuwał w sobie Moc Bożą i dzięki jej niewyczerpanym zasobom dzielnie stawiał czoło wszystkiemu, co spotyka mnie w życiu. 

 codzienne-motywacje.pl

~~~~~~~~~

Schabu nakupiłam, będę klepała, gotowała,

na dziś i jutro będę miała.

Ćwikła, kapusta kiszona z marchewką, karotka do tego

a na deser czekają

i owoce i ciastka kupione do tego.

 

Obniżony nastrój

 Z powodu obniżonego nastroju, sił wszelkich  brak mi do boju, z agresywnymi komentarzami,  nie na temat i intruzami. Nie potrzebuję taplać ...