Moja lista blogów

środa, 27 marca 2024

Środa Judaszowa

 Judasz oferuje pomoc w Wielka Środę,

za śledzenie Jezusa, chce nagrodę. 

Donieść ma  kiedy będzie sam,

za 30 srebrników, istny cham.

Do dziś na zdrajców klątwę kładę.

*

 

 Wielka Środa ma bezpośredni już kontakt z wydarzeniami Wielkiego Czwartku i Wielkiego Piątku. Sanhedryn, na tajnej naradzie, podejmuje decyzję o tym, by zgładzić Jezusa. Swoją pomoc oferuje Judasz. W zamian za srebrniki obiecuje śledzić Chrystusa i zawiadomić Sanhedryn, gdy jego Mistrz będzie sam, aby Go pojmać.

Ciekawe jakiego koloru były te srebrniki, czy srebrne, czy żółte jak kwiaty forsycji.


 Grosz do grosza i będzie kokosza.

Kiedyś takie kurki i kurczaki dziergałam.

*

Medytacja

Moc Ducha Bożego to największa potęga wszechświata. Dominacja i rywalizacja, wielcy królowie i zdobywcy, rzekoma moc pieniądza i bogactw - wszystko to, w ostatecznym rachunku, jest niewiele warte. Zamiast zwyciężać świat, lepiej przezwyciężać siebie. Dobra materialne są bardzo nietrwałe, za to Duch Boży jest wieczny. Wszystko, o co warto na tym świecie zabiegać, jest owocem mocy Ducha Bożego.

Modlitwa

Modlę się, abym umiał przyjąć moc Ducha Bożego. Modlę się, aby uzdrowiła ona moje stosunki z ludźmi.

 https://codzienne-motywacje.pl/odwaga_do_zmian.php

40 komentarzy:

  1. Zdrajcy i donosiciele są wszędzie, do dziś.
    Takie życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Urzędu Skarbowego, sąsiad pisał anonimy,
    jak mieszkanie wynajmowałam.
    Wzywana tam byłam,
    nie powiedziano mi kto zgłosił.
    Podatki płaciłam, dali mi spokój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powiedziano ci kto zgłosił, ale wiesz, że sąsiad. Ładnie tak ludzie podejrzewać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpis zauważyłam,
      pani dyskretnie list mi pokazała.

      Usuń
    2. Może by się tak zalogować, przyzwoitość zachować,
      gdyż nie cierpię anonimów i ich kąśliwych uwag.

      Usuń
    3. Nawet sama urzędniczka była zdziwiona,
      jacy sąsiedzi "życzliwi" potrafią być.

      Usuń
  4. Śliczne kokoszki robiłaś 🐔
    Znowu się zaczyna☹️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kiedy przeszłam na emeryturę,
      serwetki i inne rzeczy dziergałam,
      a główne moje hobby,
      to haft krzyżykowy.
      Niewiele mi już kurek i kurczaczków zostało,
      porozdawałam.

      Usuń
    2. Masz, Urszulko, talent. Potrafię robić na drutach i szydełku, ale kurczaczków, czy kogucików nigdy nie robiłam. U mnie też kwitnie forsycja i żonkile.

      Usuń
    3. To nie z głowy, tylko z wzorów.
      Pełno tego w internecie.

      Usuń
    4. Może na emeryturze wrócę do szydełkowania.

      Usuń
    5. Jak się pracuje, to czasu brak.
      Jeden obraz "Misie w lesie czy Poranek w lesie",
      3 lata mi zajął.
      Oczywiście nie całe dnie nad tym ślęczałam,
      tylko etapami.
      Najtrudniejszy z moich obrazów.

      Usuń
  5. Nie mam talentu do dziergania ani do haftowania, no szkoda.Twoje Ula rekodziela sa urocze, podziwiam Twoj talent i cierpliwosc.
    Sabina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo uspokaja, taka praca i konkret jest.
      Czasem jeszcze coś wyhaftuję
      jednak sił coraz mniej i oczy bolą.
      Niestety, anonimy musiałam wyłączyć,
      spokoju potrzebuję a nie rozróby.

      Usuń
    2. Do ręcznych prac w haftowaniu talentu nie mam,
      ale "haftować" mi się wiele razy zdarzało.
      W swoim życiu imprez wiele zaliczyłem
      i nigdy trunków na nich nie brakowało ;)

      Usuń
    3. To się raczej nazywa puszczanie pawia:)))
      Nieraz na chodniku widzę, brrr!

      Usuń
    4. Edward a teraz, to już nie haftujesz?
      Dlaczego? :)))
      Starość czy jak?
      Tajemniczą jesteś dla mnie osobą.
      Jednak ludzi nie śledzę,
      nie muszę wszystkiego o wszystkich wiedzieć.
      Ważne, że klei się rozmowa.

      Usuń
    5. To były lata młodzieńcze, kawalerka w rozkwicie,
      z czasem człowiek nabrał innych nawyków.
      Dobrym trunkiem nigdy nie pogardzę,
      delektuję się, kultura picia i po krzyku ;)

      Usuń
    6. Czasem ta kultura picia,
      przechodzi w nałóg, niestety...

      Usuń
    7. Młodość ma przecież swoje prawa,
      człowiek musi się wyszaleć.
      Alkohol stworzony jest dla ludzi,
      w życiu trzeba umieć się odnaleźć.

      Usuń
    8. Kto zaczął w młodości,
      to samo robi w starości.
      Na żołądek, na gościec,
      na ból kości i na inne przypadłości:)

      Usuń
    9. Alkohol podstawą wielu medykamentów,
      wystarczy zerknąć na produktu ulotkę.
      Na bóle stawów, głowy, na żołądek też,
      wielu zażywa, a mówi "alkoholu nie dotknę".

      Usuń
    10. Powinieneś pić więcej to da się z tobą wytrzymać.Te wpisy w poprzednim wątku anonimowe to pewnie twojej kompozycji.
      Aż strach się bać jak cię odblokują. Tylko pamiętaj, ze każdym taki to długa kara. Wiem że cierpisz. Ja tam jestem przyzwyczajony. Mam inne fora poza GW i prywatne kontakty. To mi zwisa. Sam widzisz że nawet Basia cię rozszyfrowała. Więcej tolerancji.Zrób pokutę w piątek.

      Usuń
    11. Jak zwykle bredzisz i to w swoim stylu,
      mnie wasze fora i układy leżą ugorem.
      Gdy mam ochotę na papier coś przeleć,
      siadam i piszę, rano lub wieczorem.

      Gdy czas pozwala, to o innej porze też
      skrobnę coś sobie, tak od niechcenia.
      Wy tym wszystkim żyjecie, ja się bawię,
      w czynach jestem nie do przewidzenia.

      Nie muszę ukrywać swoich zacnych myśli,
      tym bardziej pisać pod jakimiś anonimami.
      Głupi nie widzi żadnej w pisaniu różnicy,
      mądry wychwyci przekaz między wersami.

      Ty nie dostrzegasz tego co nas dzieli,
      bo szukasz głupszego bardziej od siebie.
      Uwierz mi na słowo, to jest PRZEPAŚĆ,
      internet, google to za mało w potrzebie.

      Podnoś wiedzę, głowa od tego nie boli,
      nie próbuj mierzyć innych swoją miarą.
      Byłeś, jesteś i będziesz tylko cieniem,
      ale próbować zawsze warto...

      ----
      Udzielasz tutaj rad o piątkowej spowiedzi?
      To coś dla Ciebie, w Tobie diabeł siedzi...;)

      e-d

      Usuń
    12. Edward może byś tak trochę pokory zastosował
      i nad Bogdanem się nie znęcał w perfidny sposób?
      Pokazujesz tu wreszcie swoje prawdziwe oblicze i ego,
      e-zybiego.
      Po alkoholu prawda wychodzi.
      In wino veritas.
      To ironii jest chichot lub rechot,
      że na blogu mam największych wrogów dwóch.
      Poglądy mają przeciwstawne,
      bez przerwy się kłócą nieładnie.
      Mam tego serdecznie DOŚĆ!
      Nawet anonimy wykorzystane w tym celu.
      OHYDA!

      Usuń
    13. Brzydko się bawisz, Zbyszku, oczerniasz mnie, Bogdana, znęcasz się nad ludźmi. Ja Ci wybaczam, ale Twoje zachowanie boli. "... Zawsze warto być człowiekiem..."

      Usuń
    14. Ja tyle mam wspólnego z e-zibim,
      co Bogdan z dżentelmenem.
      Ale jak w fobię wpadacie sami,
      to mnie w to graj, faktów nie zmienię.

      Usuń
    15. A Ty niewiasto imieniem Dana,
      czyżbyś spod krzyża się urwała.
      Tam zawisł niewinny i żal rozumiem,
      nie wstyd Ci byś łotra wspierała?

      Usuń
  6. Poczytaj sobie Ula co się dzieje teraz w wojsku. Ile ostatnio wypadków . Dwaj niedaleko koło mnie w Lublińcu zginęli saperzy. Szef eurokorpusu generał Martczak zmarł , drugiego odwolali. Ta śmierć generała dziwna. Same nieszczęścia za Władka Kosiniaka - Kamysza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem słaba, jestem chora o swoim zgonie myślę,
      a nie o poligonie.
      Tyle zła co ostatnio w kraju się dzieje,
      to moja głowa na to za mała.

      Usuń
  7. Nieszczęścia to były za "ministra" Błaszczaka,
    rakieta wpadła, dupnęła, a on nie wiedział jaka...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tę wypowiedź, paluszkiem pogrożę.
      Kosiniak-Kamysz,
      do Błaszczaka się nie umywa.
      Niebo i piekło!

      Usuń
    2. Dziwi mnie tylko jedno, kto wam zrył te rozumy?
      Łotrów popieracie, zadumy nad faktami...zadumy!

      Usuń
    3. A mnie dziwi, że taki inteligentny facet nie widzi kto nami rządzi. Raczej nie chce widzieć...

      Usuń
    4. I Ty Basiu przeciwko mnie, nie ukrywam,
      jestem bardzo rozczarowany!
      Inteligentni ludzie kierują się faktami,
      a nie przekazem kleru i Republiki stękaniami.

      Usuń
    5. Zdrajców Ojczyzny, nigdy nie brakowało.
      Judasze za "ojro", dzisiejsze srebrniki.





      Usuń
    6. Masz rację, choćby taki Morawiecki,
      pod Zielonym Ładem podpis złożył.
      A teraz rolnicy "głód" cierpią i żebrzą,
      by im Tusk z PiSu budżetu dołożył!

      Usuń
    7. No tak, "leming'e" plemię zwyciężyło
      i teraz będzie nami rządziło.
      Nie ciesz się tak szczerze,
      gdyż Ci wszystko odbierze,
      łącznie z tą renciną, ło, ło, ło!

      Usuń
    8. Mąż wyczytał, że od kwietnia,
      nawet emerytury, maja być pomniejszone.

      Usuń
  8. Nie przeciwko Tobie Edziu, tylko przeciw Twojej optyce, która jest wadliwa.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Święto Narodowe 3 Maja

Dlaczego Ojczyzno  Kochana, konstytucja wciąż jest łamana? Proszę  o ciut litości, gdy łamie się kości. Na próżno była ustanawiana?  *  Nie ...