Moja lista blogów

niedziela, 21 sierpnia 2022

Beznadziejność?

 

MEDYTACJA - 21.08.

Jezeli uwazam, ze oczekiwanie na polepszenie w moim zyciu jest 
beznadziejne, nie mam zaufania do Boga. jezeli wierze, ze mam powod do 
rozpaczy, przyznaje sie do osobistej porazki, poniewaz uwazam, ze ja 
posiadam sile, aby zmienic sama siebie i nic nie moze temu przeszkodzic, 
z wyjatkiem mojej wlasnej niecheci do takiej zmiany.
Nigdy nie powinnam wyobrazac sobie, ze moje zadowolenie z zycia zalezy 
od tego, co zrobi ktos inny. Jest to blad w sposobie myslenia, ktorego 
moge sie pozbyc w Al-Anon, jezeli naucze sie jak korzystac z ogromnej 
niewyczerpanej mocy Boga i jezeli bede gotowa bez przerwy zdawac sobie 
sprawe z Jego obecnosci.

Rozwazanie na dzisiaj

Nie jestem zdana na laske okrutnego i kaprysnego losu, gdyz posiadam 
zdolnosc wplywania na moje zycie. Nie jestem sama . Mam wiare i zaufanie 
, ze cale Al-Anon wspiera moje wysilki, co wyraza sie zyczliwym 
zainteresowaniem i pomoca przyjaciol z mojej grupy. Nie jestem sama, 
poniewaz Bog jest ze mna, kiedykolwiek to sobie uswiadomie.

"Beznadziejnosc pozbawia wspanialych mozliwosci na przyszlosc".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...