Moja lista blogów

czwartek, 25 sierpnia 2022

Znajdź swego Boga

 Człowiek dziki czci Boga,który zsyła deszcz i chroni ludzi przed burzą.

Filozof poszukuje Boga,który zesłałby mu spokój ducha i umysłu.

Nałogowiec modli się do Boga, żeby wybawił go z tarapatów, w które sam się wpakował.

Źródłem czego jest dla nas Bóg i jak Go traktujemy?

Bóg,jakkolwiek Go pojmujemy,

winien być dla nas źródłem siły,  mądrości, przewodnictwa i nadziei,

możemy czerpać wolność z obcowania z Nim.

Rozwijajmy w sobie dobrodziejstwa, jakie na nas ssyła

i dzielmy się  nimi z innymi.

Czy znalazłem swojego Boga?

Panie, pozwól mi Cebie poznać ipoczuć Twą obecność,aby Twój Duch, którym natchnąłeś moje życie,

był dla mnie źródłem wsparcia i zapału. 

W następujący sposób spróbuję się zbliżyć dziś do swojego Boga:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...