Moja lista blogów

niedziela, 7 sierpnia 2022

Zostaw- oddaj Bogu

 

MEDYTACJA - 07.08.

"Korzystaj z Hasel" - sugeruje ktos na spotkaniu. "Utrzymaj
je w pamieci 
i nie pozwol klopotom usunac ich z twojego umyslu. Postepuj
wedlug nich!"
Wezmy na przyklad: "Zostaw - oddaj Bogu". Im silniej problemy
zawladna 
moim umyslem, tym mniej mozliwosci daje Bogu, aby pomogl mi w ich 
rozwiazywaniu. Im bardziej intensywnie i desperacko probuje je sama 
rozwiazywac, tym bardziej te rozwiazania odsuwaja sie ode mnie. chce 
zaufac i poddac sie woli Boga. jezeli sama nie umiem rozwiazac moich 
trudnosci, byc moze On to zrobi, jezeli tylko pozostawie je w spokoju i 
poddam sie Jego woli.

Rozwazanie na dzisiaj

Powtarzanie tego hasla, ciagle od nowa, daje mi takie poczucie ulgi i 
odprezenia, ze nic nie wydaje sie tak trudne jak poprzednio. Mysl, aby 
po prostu "zostawic" sprawe, wydaje sie zrzucac z moich ranion
ogromny 
ciezar i pozwala oddychac swobodnie. Dlatego bylo mi tak trudno 
"pozostawic" sprawy? Czy dlatego, ze uwazam, iz tylko ja sama
jestem 
zdolna rozwiazac te problemy? Ja wiem, ze to nieprawda, a wiec po prostu 
pozostawie moje problemy i oddam je Bogu.

"Bog zawsze sluzy nam pomoca; musimy tylko zrobic dla Niego miejsce,
aby 
mogl wziac udzial w naszym zyciu i musimy byc gotowe do zaakceptowania 
Jego przewodnictwa".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...