Moja lista blogów

piątek, 19 sierpnia 2022

Robota diabła?

 

MEDYTACJA - 19.08.

Moje nastawienie w stosunku do innej osoby pijacej lub niepijacej moze 
miec olbrzymi wplyw na zycie mojej rodziny. byc moze, przez dlugie lata 
picia nabralam nawyku ponizania alkoholika, okazujac pogarde dla jego 
postepowania i oburzenie za lekcewazenie obowiazkow. Jestem 
odpowiedzialna za konsekwencje takiego postepowania. juz okazanie 
odrobiny zrozumienia i wspolczucia pokaze, ze moje zachowanie niszczy 
godnosc alkoholika, ktora i tak jest juz sponiewierana poczuciem winy i 
strachu.

Rozwazanie na dzisiaj

Nie chce nigdy zapomniec o tym , ze moj wspolmalzonek, bez wzgledu na to 
jakie on lub ona ma wady, jest dzieckiem Boga, ma wiec prawo do mojego 
szacunku i zainteresowania. bede unikac wystepowania w roli sedziego i 
osoby karzacej, poniewaz nie moge niszczyc innej osoby, bez uczynienia 
sobie samej wielkiej szkody.

"Latwo - ogromnie latwo - pozbawic czlowieka wiary w siebie. 
Wykorzystanie mozliwosci, aby zlamac w czlowieku ducha, jest robota
diabla".
( G.B.Show; Candida)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...