Moja lista blogów

sobota, 6 sierpnia 2022

Wykorzystać dzień

 

MEDYTACJA - 06.08.

Dzien dzisiejszy jest dniem, ktory Bog oddal w moje rece. Gdybym tylko 
mogla docenic jak wspanialy jest to dar, wykorzystalabym kazda chwile, 
aby stworzyc sobie zycie bardziej spokojne i zadowalajace. Nie 
ogladalabym sie za siebie, aby zobaczyc zawiedzione nadzieje - nie 
oczekiwalabym przyszlosci z trwoga. Zylabym jedynie dniem dzisiejszym 
najlepiej jak tylko potrafie. Odsunelabym od siebie krytyczne mysli o 
innych. Zwrocilabym uwage na interesujace sprawy: na wyraz ludzkich 
twarzy,  na rosliny rosnace na moim parapecie, na wdziek i urok dzieci, 
na wzor w jaki ukladaja sie chmury. W dniu dzisiejszym jest tyle 
cudownych rzeczy wokol mnie, ze wystarczy otworzyc oczy i cieszyc sie nimi.

Rozwazanie na dzisiaj

Nie pozwole, aby mysli o krzywdach i klopotach pochlonely mnie do tego 
stopnia, ze nie bede swiadoma dobra, jaki ten dzien przynosi. Dzisiaj 
moge rozpoczac wykorzystywanie moich minut i godzin w nowy sposob i moge 
zobaczyc w nowym swietle moje otoczenie i sytuacje zyciowe. Uczynie ten 
dzien takim, abym mogla myslec o nim z przyjemnoscia i zadowoleniem jako 
o dobrym przygotowaniu do dni, ktore nadejda.

"Dzien dzisiejszy jest jedynym czasem jaki posiadam. Nikt nie moze 
powstrzymac mnie przed wykorzystaniem go w dobry sposob.Jezeli uczynie 
ten dzien dobrym, jutro moze byc jeszcze lepsze".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...