Moja lista blogów

środa, 31 sierpnia 2022

Nasze nastawienie

 

MEDYTACJA - 31.08.

"Jaki ladny dzien" mowia ludzie, kiedy podoga dopisuje. Jedna z
rzeczy, 
ktorych uczymy sie w Al-Anon jest to, ze wartosc dnia nie zalezy od 
pogody, ale od naszego nastawiania oraz reakcji na to co sie dzieje.
Z kazdego dnia mozemy uczynic dzien przyjemny. Male pomocne haslo 
Al-Anon "Wlasnie dzisiaj" mowi to w ten sposob: "Wlasnie
dzisiaj bede 
zgodna z otoczeniem. Postaram sie wygladac jak najlepiej, ubiore sie 
odpowiednio. bede mowic spokojnym glosem, bede uprzejma i nie bede 
krytykowac". moze to rozjasnic dzien dla mnie samej oraz wszystkich 
ktorych spotykam.

Rozwazanie na dzisiaj

Postanowie byc mila w kazdej chwili dnia. Nie bede oczekiwala zbyt 
wiele; to osloni mnie przed uczuciem zawodu, jezeli drobne sprawy nie 
uloza sie tak, jakbym tego pragnela. Sprobuje zrobic cos szczegolenego, 
moze jakas prace, ktora dlugo odkladalam. bede usmiechac sie do kazdego, 
kogo dzisiaj spotkam.

"Jakie pocieszajace uczucie daje mi swiadomosc, ze wszystko z czym mam

sobie poradzic to tylko ten jeden dzien. To czyni wszystko o wiele 
latwiej szym".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...