Moja lista blogów

sobota, 20 sierpnia 2022

Czy ja błędnie myślę?

 

MEDYTACJA - 20.08.

Jedna z czlonkin Al-Anon, ktorej maz ostatnio przylaczyl sie do AA , 
opowiadala o swoich doswiadczeniach: "Nie chodzi na tyle spotkan, aby 
utrzymac trzezwosc. Zauwazylam, ze poziom wodki w butelce bylo troche 
ponizej kreski, ktora zaznaczylam na niej. On nie chce, abym szla z nim 
na spotkanie AA, ale ja i tak ide. Musze zobaczyc, jak to AA dziala".
Inna czlonkini odpowiedziala: "Traktujesz go jak dziecko w kojcu, 
obserwujac, co robi i decydujac, co powinien robic. Kto oddal meza pod 
twoja opieke? Dlaczego myslisz, ze ty wiesz co jest dla niego 
najwazniejsze? Zaakceptuj fakt, ze stara sie i pozwol mu odnalezc 
trzezwosc na jego wlasny sposob".

Rozwazanie na dzisiaj

Czasem jest dla mnie szokiem, kiedy ktos wytknnie mi moje bledne 
myslenie, ale musze zawsze pamietac, ze w Al-Anon przyczyna takich 
wskazowek jest milosc oraz chec pomocy.
Jezeli znajduje sie na zlej drodze, chce o tym wiedziec, abym mogla 
skorygowac moje bledne nastawienie. Inni czesto widza problemy o wiele 
jasniej, anizeli my same i dlatego uzyskujemy od nich najlepsza pomoc.

"Naucz sie myslec prosto i nie obrazac na krytyke, ktora wypowiadana 
jest w formie przyjaznej wskazowki".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...