Moja lista blogów

poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Nie pozwolę mu na wyłudzanie

 

MEDYTACJA - 15.08.

Kazy z nas jako istota ludzka posiada ogromne mozliwosci.Wiele z naszych 
rozczarowan jest rezultatem tego, ze nie wykorzystujemy osobistych 
mozliwosci i tego, co nam ofiarowuje zycie, poniewaz nie jestesmy gotowe 
do zaakceptowania ich.
Chociaz przychodzimy do Al-Anon, aby poradzic sobie ze specyficznym 
problemem , nie zawsze zdajemy sobie sprawe, ze rozwiazanie tego 
problemu (  zycie z alkoholikiem) i wiele innych, zalezy od naszego 
osobistego rozwoju.
Rozwiazanie to zalezy ode mnie samej. Z pomoca mojej sily wyzszej moge 
upiekszyc moje zycie radoscia, pogoda ducha, zadowoleniem. Nie zalezy to 
od kogos innego i im wczesniej pogodze sie z tym faktem, tym szybciej 
bede w stanie spojrzec na siebie.

Rozwazanie na dzisiaj

Ludzie moga miec wplyw na mnie tylko wtedy, kiedy na to pozwole. Nie 
musze ulegac  wplywom innych, poniewaz jestem wolna i mam swobode wyboru 
najlepszych dla mnie sposobow postepowania. Wiem, ze moja sila i pewnosc 
siebie, biora sie z sumiennego stosowania programu Al-Anon i korzystania 
z niego w codziennym zyciu.

"(...) jedyna dobra odpowiedzia na rozczarowanie jest skoncentrowanie 
sie na osobistym rozwoju.
To daje mi impuls i odwage aby konstruktywnie dzialac na zewnatrz".
(Robert K.Greenlesf)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...