Moja lista blogów

wtorek, 30 sierpnia 2022

Lekarstwo gorsze od choroby

 

MEDYTACJA - 30.08.

Kiedy sytuacja rodziny staje sie naprawde rozpaczliwa i myslimy, ze po 
prostu nie mozemy przezyc jeszcze jednego dnia w niepewnosci, strachu, 
biedzie i w ustawicznym cierpieniu, mozemy zdecydowac sie na podjecie 
dzialania. Dobrze, ale jakiego dzialania? Tak wiele zalezy od wyboru 
wlasciwego kierunku.
Chce przemyslec: czy biorac pod uwage aktualny stan mojego umyslu 
ogarnietego zloscia, rozgoryczeniem i zametem moga podjac madra decyzje? 
moze zbyt szybko uleglam, w dobrej wierze, przyjacielskim radom, ktore 
opieraja sie tylko na ograniczonej znajomosci wszystkich faktow?

Rozwazanie na dzisiaj

Jestem u kresu wutrzymalosci, przez dlugi czas zylam w wielkim 
zburzeniu. bede jednak nadal cierpliwa, dajac sobie czas na 
zastanowienie sie nad wyborem. Czy radykalna zmiana bedzie rzeczywiscie 
lepsza dla mnie i moich dzieci, a takze dla mego malzonka?
Zanim podejme decyzje lub jakiekolwiek kroki, podwoje moje wysilki w 
stosowaniu programu Al-Anon. moze to doprowadzic mnie do zupelnie 
innych, bardziej korzystnych rozwiazan, anizeli tych drastycznych, ktore 
bralam pod uwage.

"Upewnij sie, czy lekarstwo, na ktore zdecydowalas sie w pospiechu i w

chwili rozpaczy, nie okaze sie gorsze od choroby".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...