Moja lista blogów

piątek, 5 sierpnia 2022

Wskazanie drogi

 

MEDYTACJA - 05.08.

Korzysci, jakie uzyskujemy dzieki Al-Anon, w duzej mierze sa zalezne od 
tego, co same wnosimy. Z pewnoscia program Al-Anon moze pomoc mi w 
pozbyciu sie rozpaczy i rozczarowania, ale podstawowy wysilek, jaki 
musze wlozyc w sluchanie, obserwowanie, koncentrowanie sie nalezy do 
mnie. Al-Anon wskazuje droge, ale my musimy isc ta droga. Al-Anon 
ostarcza narzedzi, ale my musimy ich uzyc.

Rozwazanie na dzisiaj

Jezeli stosuje sie do programu Al-Anon, codziennie czytam literature 
Al-Anon, traktujac moje spotkania tak powaznie, ze nie mozna ich opuscic 
oraz stosuje to, czego sie ucze - jestem na dobrej drodze. Idac ta 
droga, moge pomoc innym w rozwiazywaniu ich problemow i w ten sposob 
uzyskuje dodatkowa pomoc dla siebie, dzieki gotowosci dzielenia sie tym, 
co sama otrzymalam w Al-Anon.
Chce byc zawsze swiadoma  mojej roli jako czlonka tej wspolnoty, w pelni 
odczuwac zadowolenie z wymiany doswiadczen, co dzieki wspolnocie jest 
mozliwe. Jest to tak, jak gdybym znalazla bezpieczna wyspe, zamieszkala 
przez kochajacych sie i zajmujacych sie soba przyjaciol.

"To, ze stalam sie lepszym czlowiekiem dzieki Al-Anon, powoduje, ze 
bardzo sobie cenie moje czlonkostwo w Al-Anon".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...