Moja lista blogów

środa, 28 września 2022

Bambosze

Na zimne stopy wkładam bambosze,

ciepło mi, kiedy je noszę.

Gorące ziółka na wątrobę,

tym sposobem oddalam chorobę.

Cudowna starość, same rozkosze.

 

Audycji wysłuchałam tu, na radio plus:

Goście Nocnych Świateł - autorzy książki "O niektórych lękach osób starszych":
- Katarzyna Matusz - dziennikarka
- ksiądz Stanisław Szlassa – psychoterapeuta 
 

Jeszcze  na głowie czapka,

na plecach pled,

i wciągu dnia mała chrapka,

instrukcja używania ogrzewania  na drzwiach

i ciągle wszystkiego podwyżka

kalesony z kaczej wełny

i brzuszek zawsze pełny.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za link do bloga. Brakowało mi ciebie. Myślałam czasem o tobie jak walczysz z codziennością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaakceptowałam rzeczywistość, nie walczę z nią i jest mi z tym dobrze.
      Pracuję nad sobą, nad swymi wadami,codziennie się ustawiam medytacjami.

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...