Moja lista blogów

piątek, 2 września 2022

Uprzejmość

 

MEDYTACJA - 02.09.

Nadszedl czas, aby uswiadomic sobie, ze moje nastawienie do zycia i do 
bliskich mi ludzi, moze miec namacalny i mozliwy do do zbadania wplyw na 
to co mnie spotka dzien po dniu, jezeli spodziewam sie dobra, ono z 
pewnoscia mnie spotka. Nawet uprzejmosc przynosi bogata, natychmiastowa 
nagrode w postaci cieplej odpowiedzi.
Swiadomosc tego,ze istnieja inni - tolerancyjna, niekrytyczna swiadomosc 
- stopniowo zmieni moja osobowosc na lepsze.

Rozwazanie na dzisiaj.

Jezeli kazdego dnia sprobuje opierac moj punkt widzenia oraz moje 
odnoszenie sie do ludzi na zdrowych duchowych podstawach, wiem, ze 
zmieni to calkowicie warunki mojego zycia na lepsze. Wyniki tego 
dostrzege w sposobie, w jaki ludzie odnosza sie do mnie, i w tym, jak 
sama podchodze do codziennych potrzeb.
Zainteresowanie, milosc i uprzejmosc z mojej strony odbijaja sie we 
wszystkim, co ma miejsce w moim zyciu.

"Starajcie sie naprzod o Krolestwo Boga, i o jego sprawiedliwosc, a 
wszystko inne bedzie wam dodane".
(Sw. Mateusz 6,33)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...