Moja lista blogów

czwartek, 22 września 2022

MEDYTACJA - 22.09

 

MEDYTACJA - 22.09.

Kiedy koncetruje sie na drobnych, denerwujacych mnie sprawach, ktore 
wywoluja coraz wieksza zlosc, wydaje sie ze zapominam, jak moglabym 
"poszerzyc" moj swiat i perspektywy. Jest to sposob na
sprowadzenie 
problemow do ich prawdziwych wymiarow. Martwienie sie blahostkami 
wyczerpuje moja duchowa energie, ktora z pewnoscia moglabym wykorzystac 
lepiej. Czy chce w ten sposob zmarnowac moje zycie?
Kiedy cos lub ktos sprawia mi klopoty,chce spojrzec na to jak na jedno 
wydarzenie w calym moim zyciu, a szczegolnie tej jego czesci, ktora jest 
dobra i za ktora powinnam byc wdzieczna. Szersze spojrzenie na wszystkie 
okolicznosci spowoduje, ze latwiej poradze sobie ze wszystkimi duzymi i 
malymi trudnosciami.

Rozwazanie na dzisiaj

Nie pozwole, aby moj spokoj zostal zniweczony przez wydarzenia, ktore 
same w sobie  sa niewazne. Nie bede martwic sie tym, co robia inni, bez 
wzgledu na to czy zamierzaja mnie zranic, czy nie. Nie bede zasmiecac 
mysli resentymentami; nie przyniosa mi one korzysci, a wrecz przeciwnie, 
moga mnie zranic.

"Dlaczego akceptujemy sprawy, ktore nas martwia, jezeli mozemy z nimi 
cos zrobic?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...