Moja lista blogów

środa, 21 września 2022

MEDYTACJA - 21.09.

 

MEDYTACJA - 21.09.

Dopoki nie rozumiem wewnetrznego znaczenia Dwunastu Stopni, moim 
naturalnym impulsem jest niechec do przyznania sie, ze odnosza sie one 
do mnie.
Ja nie chce uwierzyc, ze jestem bezsilna wobec alkoholu lub ze nie 
jestem w stanie kierowac moim zyciem. Wiem jednak, ze zanim bede mogla 
uczynic postep, musze najpierw zaakceptowac stopien Pierwszy.
Chociaz wiekszosc z nas ma swiadomosc Mocy Wiekszej niz nasza wlasna, 
poczatkowo jestesmy wstrzasniete mysla, ze istnieje potrzeba, aby 
"przywrocono nam rownowage ducha i umyslu", jak sugeruje stopien
Drugi . 
Jednak uczciwa ocena wielu moich reakcji wskazuje, ze zbyt czesto 
wracalam do bezskutecznych i dziecinnych trikow, aby osiagnac to, czego 
chcialam.
Z myslami znieksztalconymi przez strach, rozpacz i zlosc i przemeczonymi 
nerwami nie moge ani myslec jasno, ani podejmowac madrych decyzji.

Rozwazanie na dzisiaj

Kazdy z Dwunastu Stopni wzywa mnie do calkowitej szczerosci wobec 
siebie. Przygotowuje mnie do przyjecia pomocy mojej sily wyzszej w 
odzyskaniu zdrowia psychicznego, abym mogla postepowac jak dorosla osoba.

"Dwanascie Stopni wskazuje droge do Boga i Jego niezmierzonej
madrosci, 
ktora, jak mam nadzieje, bedzie mna zawsze kierowac".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...