Moja lista blogów

sobota, 10 września 2022

Co robię z tym co posiadam?

 

MEDYTACJA - 10.09.

Jeszcze raz zadaje sobie to samo co wczoraj pytanie: "Co robie z tym,
co 
posiadam?" To Rozwazanie moze byc zastosowane na wiele sposobow. Wezmy

na przyklad to, ze mam dobra pamiec. jezeli posiadam ten dar dobrej 
pamieci, i bystrej pamieci, jak z niego korzystam?
Nie wydaje sie to prawdopodobne, aby Bog przyznal mi ten dar w celu 
wylawiania z przeszlosci starych krzywd, zranionych uczuc, daremnych 
zalow i osobistych cierpien. Byloby to - wyraznym zmarnowaniem Jego 
daru, podczas kiedy kazdy z nas ma tyle przyjemnosci i dajacych 
zadowolenie spraw do zapamietania.

Roawazanie na dzisiaj

Co robie z tym bezcennym darem pamietania tego, co zdarzylo sie w 
przeszlosci? jezeli uzywam go do zapamietania radosci i interesujacych 
wydarzen, da mi to zbawienna perspektywe, aby zobaczyc problemy, z 
ktorym i sie obecnie borykam. moge rowniez wykorzystac ten dar, aby 
zapamietac dzisiejsze blogoslawienstwa, ktore pomoga mi wybrnac z 
przyszlych nieszczec.

"Nie pozwol twoim mysla zatrzymac sie  dluzej na dniach pelnych
smutku, 
a raczej na dniach, ktore przyniosly ci radosc i spokoj".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...