Moja lista blogów

wtorek, 27 września 2022

MEDYTACJA - 27.09.

 

MEDYTACJA - 27.09.

Jedna ze dawnych uczestniczek spotkan Al-Anon powiedziala kiedys; 
"Probowalam radzic sobie z zyciem mojego meza, chociaz nie bylam w 
stanie poradzic sobie nawet z moim wlasnym. Chcialam zajrzec w glab jego 
mozgu i po swojemu poprzykrecac tam srubki. Minelo sporo czasu, zanim 
zdalam sobie sprawe, ze to nie jest moje zadanie. Po prostu nie zostalam 
do tego uprawniona, tak jak nikt z nas nie ma do tego prawa. zaczelam 
wiec przykrecac srubki we wlasciwym kierunku w mojej wlasnej glowie. To 
mnie troche nauczylo, jak radzic sobie z moim wlasnym zyciem".

Rozwazanie na dzisiaj

Jezeli moje zycie stalo sie niemozliwe do zniesienia, to jak moge nim 
kierowac? Czy jestem zmuszona robic rzeczy, ktorych nie chce? Czy trace 
cierpliwosc, szukam sposobow na alkoholika, ukladam sprawy tak, by 
toczyly sie zgodnie z moja wola? Czy jestem wobec tego osoba, jaka 
naprawde chce byc? Uczciwy wysilek, aby kierowac wlasnym zyciem otworzy 
mi wiele drzwi, ktore byly zamkniete z powodu mego nieprawidlowego
myslenia.

"Jezeli nie mozesz byc taka, jaka chcialabys byc, jak mozesz
oczekiwac, 
ze inni beda tacy, jak ty chcesz?"
(Tomasz & Kempis)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...