Moja lista blogów

piątek, 30 września 2022

Koniec współuzależnienia?

 

To już zapewne ostatnia medytacja,
 na październik, nie mam.
August się na mnie obraził
i już ich nie przysyła,
może to dobrze,
a może źle, sama nie wiem.
One schizofrenii nie dotyczą,ani stosunku do dzieci
ani syna, tylko o relacjach mąż żona, rozprawiają, pouczają.
Może ja się już od współuzależnienia uwolniłam
i wreszcie zacznę być sobą, bez huśtawki nastrojów z tym związanych? 
 
 współuzależnienie od choroby syna - YouTube 
 Drogowskazy: o współuzależnieniu i uzależnieniach krzyżowych - YouTube
MEDYTACJA - 30.09.

Byl sobie czlowiek, ktorego ukochana zona, z czarujacej dziewczyny, z 
ktora sie ozenil, zmienila sie w pijaczke. Cierpiala ona na chorobe 
zwana alkoholzmem, chociaz zadne z nich jej nie znalo. On byl zawsze zly 
i rozczarowany, poniewaz nie mogl nic zrobic, aby przestala pic. Im 
bardziej probowal, tym bylo gorzej i tym wiecej ona pila. byla pelna 
poczucia winy i wyrzutow sumienia, gdyz wszystkie obowiazki zlozyla na 
jego barki. On musial przygotowac dzieci do szkoly, robic zakupy, 
gotowac posilki,porzadkowac dom.
Pewnego dnia ktos powiedzial mu o Al- Anon. chociaz wiedzial, ze jego 
przypadek jest beznadziejny, pomyslal, ze mimo to moglby sprobowac. Od 
kiedy zaczal czytac, zadawac pytania i sluchac na spotkaniach, uznal ze 
powinien zmienic nastawienie wobec swoich problemow. Kiedy dowiedzial 
sie ze jego zona choruje i ze jest to przymus picia, przestal sie 
obwiniac za to, ze nie jest w stanie jej kontrolowac. Zdal sobie sprawe, 
ze dzieci maja mu za zle to, ze czesto byl opryskliwy i w zlym humorze, 
a one kochaja mame, bo nigdy ich nie besztala i instyktownie wiedzialy, 
ze jest chora. Uswiadomil sobie, ze potrzebuje ciszy, spokoju i 
wypoczynku. Zalatwil wiec pomoc domowa, aby zajela sie pracami domowymi. 
Uczynil wiele zmian, szczegolnie w nastawieniu do zony. Po okresie buntu 
i oporu ona zobaczyla, ze potrzebuje pomocy. Pewnego dnia poprosila go, 
aby zabral ja na spotkanie AA. 

4 komentarze:

  1. http://24godziny.ekoinfonet.pl/index.php?mc=1&dz=1
    a tutaj ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobny tytuł w domu mam,
    taka książka w fioletowej okładce
    u góry i dołu,
    z czarnymi paskami a nie niebieskiej.
    Tytuł jej, to: Medytacje Dzień po dniu,
    wydane przez media rodzina,
    ale to co innego jest.
    Nie mam męża alkoholika,
    by medytacje AL-Anon wklejać,
    tylko syna schizofrenika,
    z uzależnieniem krzyżowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może poproś tę osobę aby ci przysyłała?

      Usuń
    2. Trudno mi się komentarze pisze,
      nawet na własnym blogu, jakoś mi to uniemożliwiają.
      Akurat teraz weszłam i zatem odpowiadam,
      że dobrze się stało,
      że już tych medytacji od Augusta nie otrzymuję,
      szukajcie jego wypowiedzi na forum:
      http://forum.gazeta.pl/forum/f,176,Uzaleznienia.html.
      Skończyłam z tym.
      Muszę iść własną drogą, bez tych al-anonek popirdolonych,
      które to alkoholizm męża chronią
      i ciągle jakieś dziwne myśli mają,
      z którymi się nie zgadzam.

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...