Moja lista blogów

wtorek, 20 września 2022

Pora odświeżyć nicki

 Zatem poszłam sobie tam

i odświeżyłam:

Piszemy limeryki ZNÓW! - Forum Humorum - Forum dyskusyjne | Gazeta.pl

a wpis taki zamieściłam:

Przyszłam se dziś tu ,
dla odnowienia nicku.
Gdyż informują,
że zlikwidują.
Zatem do limeryków ! 

 Nicka sobie odświeżyłam,
lecz jeszcze nie uwierzyłam,
bym potrafiła znów,
ten rym AABBA ów,
treścią śmieszną bym wypełniła.

 irsila Re: Piszemy limeryki ZNÓW! 20.09.22, 06:51 

A wcześniej jeszcze inny odświeżyłam tu:

 Dla emerytów - Forum dyskusyjne | Gazeta.pl

eurytka Re: Starzenie się moje zauważam 20.09.22, 06:57

Zatem nie dajmy się dziadostwu.
Lata covidu ciężkie były w domach nas pozamykały,
ale już od tego i poprzedniego roku,
na imprezy zaczęłam chodzić.
Z ub roku Jubileusz 50lecia Waweli zapamiętam
a z tego roku,
występ Czerwono-Czarnych,
oczywiście darmowe występy,
łezka w oku się zakręciła..
No i Wawelami i Czerwonymi Gitarami dziś żyję,
pamięć sobie odświeżyłam,
gdyż na ich koncertach ostatnio byłam. 
https://youtu.be/48rV1A034m8
Mifredo nie nie muszę odświeżać, gdyż na bieżąco jestem na forum
Innych nicków nie pamiętam:)

 
https://youtu.be/kc8loRqK94E
Zaczęłam też stosować kwas Bołotowa,
jak odnowa,
to odnowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...