Moja lista blogów

poniedziałek, 26 września 2022

MEDYTACJA - 26.09.

 

MEDYTACJA - 26.09.

Przypomnijmy sobie dzisiaj niektore mysli zalozycielki Al- Anon.
"Mysle, 
ze najwiekszym z wszystkich grzechow jest zadowolenie z siebie. Trudno 
jest promieniowi swiatla przedrzec sie przez pancerz obludy",
"Wiele 
rzeczy, o ktorych myslalam, ze robilam bezinteresownie, w rzeczywistosci 
sluzylo osiagnieciu moich wlasnych celow. Tym bardziej przekonuje mnie 
to, aby zyc wedlug Dwunastu Stopni tak dokladnie, jak tylko potrafie."
"W pierwszych dniach bylam gleboko dotknieta, ze ktos inny doprowadzil

mojego meza do trzezwosci, kiedy mnie sie to nie udalo. Teraz 
dowiedzialam sie ze, zona wcale, albo bardzo rzadko, moze tego dokonac. 
Nie zaznalam spokoju, zanim nie zdalam sobie sprawy z tego faktu"
"Nigdy 
nie rozumialam znaczenia wyrazu >>pokora<<. Rozumialam go jako 
sluzalczosc. Dzisiaj pokora oznacza wedlug mnie moje rzeczywiste 
nastawienie do moich bliznich i do Boga."

Rozwazanie na dzisiaj

"Latwo jest oszukiwac sama siebie co do motywow postepowania, jednak 
przyznanie sie do tego jest trudne, ale bardzo korzystne". 
 
 
Musimy skończyć udawać Wszystkowiedzącego Boga. Musimy uznać, że w tym dramacie życiowym Bóg ma być odtąd naszym Drogowskazem. On jest Przywódcą, my zaś Jego podwładnymi.
"Refleksje AA"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...