Moja lista blogów

piątek, 9 września 2022

Wykorzystać wszystkie możliwości

 

MEDYTACJA - 09.09.

Oto - otwierajace oczy i umysl pytanie, ktore powinnam sobie zadac:
"Co 
zrobic z tym, co otrzymalam? Zamiast plakac nad tym, czego nie mam i 
marzyc o tym, aby moje zycie bylo inne, co robie z tym, co otrzymalam? 
Czy jestem tak bardzo przekonana, ze robie wszystko, co mozliwe, aby 
moje zycie bylo sukcesem? Czy moje zdolnosci wykorzystuje dobrze? Czy 
przyjmuje, doceniam i jestem wdzieczna za wszystko, czym mnie
obdarzono?"
W rzeczywistosci posiadam, nie ograniczone mozliwosci. W im wiekszym 
stopniu je wykorzystuje, tym bardziej sie rozwina, przerastaja i 
niwelujac trudnosci i bolesne zdarzenia, ktore teraz pochlaniaja tak 
wiele mojej uwagi.

Rozwazanie na dzisiaj

Czy moje zycie nie jest pelne wielkich mozliwosci, ktorych nie 
wykorzystuje? Czy zmieniajac na stawienie, moge je rozwinac? Zaczne od 
tego, ze bede wdzieczna nawet za najmniejsze dobro i przyjemnosci. Kiedy 
zaczne budowac na cennej podstawie istniejacego obecnie dobra, sprawy 
beda sie zmieniac na lepsze.

"Boze spraw abym byla wdzieczna za wszystkie dobre rzeczy, ktore 
przyjmowalam jako cos oczywistego".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...