Moja lista blogów

wtorek, 6 września 2022

Cyniczna mądrość

 

„Przyjdzie ten etap w życiu, kiedy...

Przestaniesz wyprowadzać na siłę idiotę z błędu.

Nie będziesz prosić się o czyjaś uwagę.

Będziesz mieć totalnie w dupie zdanie innych o Tobie.

Nie Będziesz czuć żadnej potrzeby tłumaczenia

się komukolwiek z czegokolwiek.

Przestanie Cię totalnie interesować życie innych.

Nie Będziesz już złościć się za to,

że ktoś postąpił wobec Ciebie jak szmaciarz.

Przestaniesz udowadniać coś innym.

Nie Będziesz rozdawać zaufania na prawo i lewo.

Przestaniesz pomagać wszystkim dookoła,

szczególnie gdy na co dzień mają Cię w dupie.

Przestaniesz wierzyć w bajki o tym,

że ktoś się zmieni.

Gdy ktoś będzie kłamać prosto w oczy,

nawet nie drgniesz palcem,

aby wyprowadzić go z błędu.

Zaczniesz cenić spokojną głowę,

Zdobędziesz szacunek do Siebie samego

za przeżyte wszystkie krzywdy.

Pokochasz ludzi prostych i prawdziwych.

Docenisz swoje zdrowie i Twoich bliskich.

Poczujesz spokój,

Harmonię, ciszę.

Bo większość spraw, będziesz mieć

głęboko w dupie.

Zrozumiesz,

że CZYJEŚ bolączki,

to NIE Twoje problemy.

Na większość z nich odpowiesz krótko:

" a chuj mnie to obchodzi "

Z uśmiechem na ustach.

~ Jakub Czarodziej”

 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100044250862848

2 komentarze:

  1. Alma
    To niech już przyjdzie!😀

    OdpowiedzUsuń

  2. Droga Almo, znalazłaś mnie, to miło.
    Pewnie ten moment już przyszedł.:)
    Ja tę "mądrość" skopiowałam sobie skądś, nie pamiętam.:)
    To nie jest mój wierszyk:)
    Już nie komentuję prawie nigdzie, nie oczekuję aż mój komentarz będzie opublikowany po zatwierdzeniu.
    Postanowiłam wrócić do siebie i wolną wreszcie być.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...