Moja lista blogów

czwartek, 8 września 2022

Nowe światło na sytuaje beznadziejne

 

MEDYTACJA - 08.09.

My, ktore wybralismy sobie alkoholika za partnera zyciowego, czesto mamy 
wrazenie, ze nasze zycie jest szczegolnie trudne i skomplikowane. I 
czesto takie wlasnie jest. Zaczynamy wierzyc, zupelnie blednie, za 
jestesmy jedynymi ludzmi na swiecie, ktorzy maja klopoty! Zdajemy sobie 
sprawe, ze alkoholik - niepewny, samotny i czesto zbyt wrazliwy na 
realia zyciowe - zwykle ma wiele cech, za ktore powinnismy byc 
wdzieczne. Wiele z nas na pewno nie chcialoby zamienic go na mniej 
interesujacego, choc bardziej niezawodnego partnera.
Jedna sytuacja moze stac sie rozpaczliwa i jestesmy zupelnie bezradne. 
Co robic?

Rozwazanie na dzisiaj

W Al-Anon odkrywam w sobie sile, aby rzucic nowe swiatlo na sytuacje 
pozornie beznadziejne. Ucze sie, ze musze uzyc tej sily nie po to, azeby 
zmienic alkoholika, wobec ktorego jestem bezsilna, ale po to,by 
przezwyciezyc mojr sparzone idee i nastawienie. Jezeli potrafie 
rozjasnic, jak promien slonca, nasz dom, z pewnoscia wplynie to na tych, 
ktorzy w nim przebywaja.

"Pomoz mi wykorzystac dary, ktore mi ofiarowales. chce ich uzyc,aby 
pomagac innym poprzez czynienie mojego swiata lepszym i jasniejszym".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...