Moja lista blogów

sobota, 17 września 2022

Nikim nie rządzę

 

MEDYTACJA - 17.09.

Czesto slyszymy w Al-Anon, ze dwanascie Stopni jest sposobem na zycie
nnie tylko w radzeniu sobie z problemami alkoholizmu, ale wew wszystkich
innych. Wystarczy tylko zmienic slowo "alkohol" na nazwwe
problemu, na
ktory napotykamy.
Pierwszy stopien na przyklad, zaczyna sie slowami: "Przyznalismy, ze
jestesmy bezsilni wobec alkoholu". To przyznanie sie mozna zastosowac
w
wielu innych trudnosciach, nad ktorym i, wedlug naszego odczucia,
powinnismy miec kontrole, ale niestety jej nie mamy. Posiadam moc dana
mi od Boga. Jest to sila do kontrolowania mojego umyslu, emocji oraz
reakcji. jezeli te sile wykorzystam madrze, problemy zewnetrzne rozwiaza
sie bez mojego udzialu.

Rozwazanie na dzisiaj

Przed poznaniem Al-Anon robilam wszystko, co uwazalam za mozliwe, aby
kierowac zyciem mojego malzonka. Jednak kazdego dnia demonstrowalam, ze
nie potrafie kierowac nawet swoim zyciem!
Czulam , ze jestem zmuszana do sposobu bycia i zachowan, jakich nie
chcialam. W Al-Anon odkrylam, jak byc soba.

"Jezeli bede probowala rzadzic czyims zyciem, poniose porazke. Kiedy
skupie moje mysli na polepszeniu wlasnego zycia, moge liczyc na pomoc
mojej sily Wyzszej".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...