Moja lista blogów

poniedziałek, 19 września 2022

Na dobre i na złe syna się ma...

 

MEDYTACJA - 19.09.

Do jednej z czlonkin Al-Anon, ktora miala szczegolnie powazny problem, 
inna powiedziala na spotkaniu: " Ja bym tego nie wytrzymala".
Odpowiedz brzmiala nastepujaco: "Ja tego nie wytrzymuje, tak jak 
powiedzialas. Ja probuje korygowac moje bledy i trzymac usta zamkniete, 
kiedy mnie kusi, aby na niego krzyknac oraz trzymac rece z daleka od 
jego problemmow. Widzisz, nigdy nie chce zapomniec, ze mam w stosunku do 
meza zobowiazania. chce zyc zgodnie ze  zobowiazaniami, ktore na siebie 
przyjelam ochoczo i uroczyscie, kiedy wychodzilam za niego".

Rozwazanie na dzisiaj

Malzenstwo zawarte w oczekiwaniu dlugiego, szczesliwego i wolnego od 
trosk zycia, czasami szokujaco uprzytamnia nam, ze zycie wlasciwie nie 
jest takie. Dojrzaly punkt widzenia zaklada, ze alkoholizm i lancuch 
klopotow z nim zwiazanych, jest tylko jednym z niesczesc, ktore moga 
wydzrzyc sie w rodzinie. Innym nieszczesciem odwaznie stawialybysmy 
czola, dlaczego nie temu? Zobowiazanie wobec osoby, ktora poslubilysmy, 
wymaga od nas, aby uczynic wszystko, co mozliwe, w celu poprawy 
sytuacji. Co robic - uczymy sie w Al-Anon. Jak to wykorzystamy, zalezy 
tylko od nas.

"(...)w zdrowiu i chorobie
na dobre i zle.(...)" 
 Jeszcze słowo boże na dziś przeczytać:
Ewangelia na co Dzień 
i refleksje AA by samemu w dół nie wpaść:
 "Refleksje AA"
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...