Moja lista blogów

niedziela, 4 września 2022

Znów zwrot do Boga

 

MEDYTACJA - 04.09.

Niektore z nas po dlugim znoszeniu niepowodzen, z ktorym i nie potrafily 
sobie poradzic, zalamuja sie. W swojej beznadziejnosci czuja sie 
odrzucone nawet przez Boga, nie pomysla wiec, aby zwrocic sie do niego o 
pomoc.
Wspaniala zaleta Al-Anon jest to, ze dodaje odwagi do odnowienia wiary w 
Moc Wieksza od nas samych. Myslalysmy, ze zostalysmy pokonane, a 
zupelnie zapomnilysmy, ze Bog obdarzyl nas sila i zdolnoscia do 
podniesienia glowy i korzystania z zycia. Jeszcz raz uczymy sie 
rozpoznawac Prawa Boskie, ktore rzadza nami wszystkimi.

Rozwazanie na dzis.

Swiadomosc, ze Bog jest zawsze ze mna i uzewnetrznia sie przeze mnie 
,przeprowadzi mnie przez kazda trudnosc. To wlasnie jest zrodlem 
zaufania i sily, ktora pomoze mi spojrzec na zycie w calkowicie nowy 
sposob. Jego pomoc umozliwi mi odciecie sie od problemow, ktore do mnie 
nie naleza.

"Chce wniesc do mojego zycia wymiar duchowy; wtedy nie bede juz nigdy 
samotna w zmaganiu sie z klopotami, ktore moga sie pojawic". 
A ja już prosić nie potrafię,
to za długo już trwa, ta moja kara.
Co to da? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...