Moja lista blogów

środa, 5 października 2022

Coś dla ciała

 Wcześnie wstałam, jestem już po zakupach,

ale i tak będę szukać czegoś dla ducha,

By ciało nie marniało

to dziś mu się dostało:

fasolka szparagowa na promocji, 8,99 kilo,

jakieś owoce, banany, pomidory,...

halibut, uda z kurczaka zagrodowego,

kości schabowe,przysmak męża, do obgryzania, 

do tego na deser, kremówki,

w większości wszystko na promocji było

lub przecenione,

z terminem ważności do dziś.

Tnę koszty i oszczędzam gdzie się da,

gdyż z emerytury na wiele mnie nie stać.

Jeszcze inne produkty zakupiłam,

do zamrażarki włożyłam na zaś

dlatego ich nie wyliczyłam

tylko tymi się pochwaliłam,

co dziś je użyję, ugotuję. 

W sumie 170zł wydałam dziś,

ale jest co jeść i pić na jakiś czas.

Fotek  nie robię, choć jak sprawdziłam,

dobry aparat mam od synka średniego.

A dla ducha to mam coś od Billa

i sobie codziennie czytam,

i innym polecam, ja irsila:

 Jak to widzi Bill

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...