Moja lista blogów

niedziela, 2 października 2022

Sprawdzam aparat

 Stoję w oknie, wypatruję,

nowy aparat  testuję.

Prezent na urodziny,

od syna i jego rodziny.

Zaraz coś sfotografuję. 

 



Bazylia fioletowa dogorywa na parapecie,

nasiona chce wydać przecież



Drzewa powoli kolor liści zmieniają,

choć w sumie bardzo zieloną jeszcze szatę mają

Czterem  lipom liści ubywa,

wkrótce będzie tu puszysty dywan.

Do poprzedniego aparatu przyzwyczajona byłam,

tylko, że ostrość jakby stracił i mgła była.

Ten o niebo leszy jest, syn zapewniał,

w lipcu go dostałam,.

Dawno zdjęć nie robiłam,

w depresji byłam od dwóch lat czy więcej.

Porównania  niżej robię sobie.

Z tym aparatem, jeszcze się nie oswoiłam.

Tu zdjęcie moim 10 letnim sony, .(też prezent), rok temu.

Pewnie listopad już był kiedy chodnik remontowali.

Po drzewach widać, mniej liści..

Stare i nowe  tego samego ujęcia,

jednak jest różnica w ostrości zdjęciach.. 

Teraz canon dostałam,

a wcześniej sony miałam,

jednak to wszystko w Chinach wyprodukowane.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...