Moja lista blogów

sobota, 8 października 2022

Prawie północ jest

 Kiedy w tym transie się wybudzam

i się kontaktuję z kuchnią, tak mam.

Łopatka była zapomniana,

zatem ją pokroiłam.

Na cząstki i plastry podzieliłam,

posoliłam,

popieprzyłam

i do lodówki  znów wstawiłam 

Jutro, znaczy się w niedzielę,

coś z tym mięskiem zrobię,

gdyż schabowy mi się znudził,

z kapustką.

Wędlin żadnych dziś nie kupiłam,

gdyż kolejka była.

Mój synek schizofreniczny,

jest mocno uśpiony i się nie wydziera po kwetaminie.

Tak, że do rana, sen mamy z mężem zapewniony.


Z medytacji refleksji, nic nie zdążyłam  wkleić,

tylko linki podaję, by samemu medytować i się doskonalić:

 "Refleksje AA"

 Forum Hazardziści, Hazard - Uzależnienie • Zobacz temat - CODZIENNE REFLEKSJE Al-Anon NA KAŻDY DZIEŃ W ROKU



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...