Moja lista blogów

piątek, 14 października 2022

Marchwi promocja

 Widzę marchewkę,będzie karotka,

 i buch do koszyka, chytra istotka.

Do tego znów siekanie,

przy pytaniu na śniadanie.

Ziemniaki pure, sadzone jajeczka.

Przypomniała się szkolna stołówka.

 


Medytacja
W Boże ręce złóż swoje wady, błędy i niepowodzenia. Nie rozdzieraj szat i nie zadręczaj się przewinieniami z przeszłości — i bestia przeobraża się czasem w anioła. Skorzystaj z pośrednictwa wiary pomiędzy tobą i Bogiem — za sprawą wiary dźwigniesz się z błota i podążysz ku niebiosom. Teraz, nadal i zawsze jest czas na to, aby pojednać się z Bogiem: wciąż jeszcze możesz odzyskać poczucie harmonii ze Świętą Zasadą Wszechświata.


Modlitwa
Modlę się, abym nie pozwolił, by drzemiąca we mnie | bestia pociągała mnie w dół i zmieniała moje przeznaczenie duchowe.
Modlę się, abym kiedy upadnę, umiał się podnieść i maszerować dalej.

 .JESTEM CUDEM


Centralnym wektorem naszego obecnego nastawienia jest absolutna pewność, że Stwórca wstąpił do naszych serc i naszego życia w sposób zaiste cudowny. On to zapoczątkował osiągnięcie przez nas tego, czego nigdy nie osiągnęlibyśmy sami.

Anonimowi Alkoholicy, str. 21

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...