Moja lista blogów

niedziela, 2 października 2022

Święto Aniołów Stróżów

  Piórko lub pieniążek na drodze,

nie uchodzi mej uwadze.

Kiedy je znajduję,

to od razu czuję,

że anioł czuwa ku przestrodze.

 anioł stróż - Szukaj w Google

Dwie godziny słuchałam,

więcej rady nie dałam.

Reszta innym razem.

.

Aniele Boży, Stróżu mój,

Ty zawsze przy mnie stój.

Rano, w wieczór, w dzień i w nocy

Bądź mi zawsze ku pomocy.

Strzeż duszy i ciała mego

I doprowadź mnie do żywota wiecznego.

Amen.

"Jeżeli się nie odmienisz i nie staniesz jak dziecko, nie wejdziesz do królestwa niebieskiego"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...