Moja lista blogów

czwartek, 21 grudnia 2023

Bezprawne działania Tuska

 Miała być tylko niewinna uchwała,

a wyszło, że dali polskiej telewizji wała.

Wczoraj trzęsienie ziemi było,

nie wiem jak to się skończyło,

Zbyt wrażliwa jestem, w kuchni pracowałam...


A tak pięknie miało być,

przedświątecznie

a jak to się skończy ostatecznie,

tego nie wie nikt.

Teraz ja, kon-sty-tu-cja- będę wołała. 

Barierki przed siedzibą TVP. Policja tłumaczy, skąd się wzięły
Przez bezprawne działania Tuska,

 wszystkim z oczu spadła łuska.

Milczy jak zawsze  karp,

ile ten nowy rząd jest wart. 

Idę we wrzątku , lub lodowatej wodzie,

się wypluskać...

by ochłonąć i emocje zabić...

Nie na mój stary łeb, to jest...

P.S.Nie mogę odpowiedniego filmiku znaleźć i wkleić.

Przeraża mnie to wszystko.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~


Odwaga do Zmian

Dzień po dniu w Al-Anon II

na dzień: 21 grudnia

    Na mityngu usłyszałam, że ktoś powiedział o Stopniu Ósmym i Dziewiątym: „Zrobiłem listę osób, które skrzywdziłem i na pierwszym miejscu umieściłem siebie”. To mi nie przyszło na myśl. Niegdyś zdobyłam przekonanie, że myślenie w pierwszej kolejności o sobie jest błędem, że moim obowiązkiem jest troszczyć się o każdego innego. W konsekwencji nigdy nie byłam gotowa, by zająć się sobą, i w ten sposób stałam się ciężarem dla ludzi z mojego otoczenia. Czy raniłam samą siebie? Oczywiście, że tak. To jest to, z czego wreszcie próbuję wyzdrowieć. Tak naprawdę poprawianie samej siebie jest jedynym realnym działaniem w zasięgu moich możliwości. Teraz wiem, że wzięcie odpowiedzialności za siebie to pierwsza rzecz, jaką muszę zrobić, by ten świat czynić lepszym.

Przypomnienie na dziś

    Być szczerym wobec siebie to najwspanialszy prezent, jaki mogę dać ludziom wokół mnie. Może ich zainspiruję do tego samego, może nie. Dlaczego inni mieliby zawracać sobie głowę pójściem za moim przykładem, jeśli ja sam nie potrafię zająć się własnymi sprawami? Dawanie rady innym jest wtrącaniem się, dawanie rad samemu sobie to wzrost.

„Większość cieni życia jest spowodowana przez stanie w czyimś blasku”.

Ralph Waldo Emerson 

 https://codzienne-motywacje.pl/odwaga_do_zmian.php

~~~~~~~ 

Schab gotowany z sosem koperkowym, ziemniaki, buraki, banany

66 komentarzy:

  1. A te bezprawne dzialania to niby co? Jak nie rozumiesz co się wokół dzieje to bzdur nie rozpowszechńiaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest moja opinia, moje zdanie.
    Mam prawo do niej,
    na własnym blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze prezydent. Gdyby to było legalne to te osiłki by tak się nie pchały do tej telewizji. Robi to teraz przed świętami bo ludzie zajęci. Mściwe dziadzisko. On już dawno powinien odejść z polityki. Tak samo Kaczyński. Choć całe życie poświęcił dla Polski. Hehe. Nasturcja nie może wyjść z Twojego bloga. Całą noc się bujała na auto moto. Haha. Jeszcze nic się nie skończyło.
      .

      Usuń
    2. Bogdan, ja nie wnikam kto jest kto.
      Weszły tu i o mowę nienawiści mnie posądzają,
      choć na mnie same nienawistnie wyżyły się już.
      I dalej to robią.Ciągle im mało.

      Usuń
    3. To jest tępa dzida co nie ma prawa jazdy, a zbiera głos na forach motoryzacyjnych. A przeważnie tylko do jednej osoby.Też ją tam traktują z buta. Wczoraj dodała popis swoich możliwości. Amen bo szkoda klawiatury na to.

      Usuń
    4. Bogdan, moja głowa na to za mała.
      Słabym kierowcą byłam,
      choć prawo jazdy za pierwszym razem, zdobyłam.
      W mojej głowie filologia romańska cała
      i inne nauczania i przekwalifikowania i różne języki,
      w tym trójka dzieci.
      A na starość tylko torba i kij...:)))
      Pij bracie pij:))))

      Usuń
    5. Bogdan,
      mnie twoja psiapsióła zupełnie tu nie interesuje
      jako i fora gazety,
      na których sobie pisujecie.
      i proszę Cie, godnie sie zachowuj
      i nie przynoś mi tu wieści z forów gazety,
      gdyż takich komentarzy,
      nie opublikuję.
      Idź tam u źródła i się tam dogaduj.
      Ploty, pogaduchy wasze, zupełnie mnie nie interesują.!

      Usuń
  3. Wiem, że tam u was, od razu na oślą bym poleciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na oślą. Jeszcze by Ci blokadę założyli. Tam tylko zgodnie z gazetą pl -można nadawać. Najpierw szkoły teraz media. I zobaczymy co jeszcze. Nie liczy łobuz że jego kiedyś też ktoś rozliczy. A może wcześniej. Czas pokaże.

      Usuń
    2. Niczego nie zmienia też fakt, że PiSowcy robią teraz wokół przejęcia TVP swój wielki polityczny show. W parlamencie jest klub parlamentarny Prawa i Sprawiedliwości, na który - warto to przypominać - głosowało 7,5 mln rodaków. Tusk myślał, że jak zrobi zamach na polskie prawo to będzie jak Piłsudski, a został Jaruzelskim.

      Usuń
    3. Teraz stacja Republika jest stroną opozycyjną. Posłów PIS na sali nie ma. Bim bam bom.

      Usuń
    4. Bogdan, mnie polityka nie interesuje,
      aż tak się nią nie jaram,
      wszak jestem już stara,
      wnet ziemia mnie pokryje...:)))

      Usuń
  4. Piszesz o nim łobuz, a Ty wcale nie jesteś lepszy gniocie jeden. Wystarczyło, że poczytałem wnikliwiej te fora, które tak Cię uwierają i ciekawych rzeczy się dowiedziałem. To za Twoją przyczyną ci forumowicze zostali zbanowani. Ciołku intelektualny, nie dawałeś im rady merytorycznie dorównać to podkablowałeś, a przy okazji i Ciebie zassało do jednego wora. Tu się teraz wybielasz, naiwną „ nastolatkę” wokół palca okręcasz? NIE WSTYD CI, TAKI Z CIEBIE MĘŻCZYZNA? Jesteś bez jaj, kawał ..uja, ale i na Ciebie przyjdzie kolej, żadne układy Ci nie pomogą. Warto było trochę nocy poświęcić by łyknąć wiedzy o Tobie. Oni tu mają rację, że Cię gnębią, w styczniu będziesz miał przesrane, nawet jeszcze nie wiesz jak bardzo. Ja im w tym pomogę, mają moje pełne wsparcie.
    Co do polityki, zawsze była brudna walka, Polacy już tacy są, hipokryci w najlepszym wydaniu. Dajmy im szansę, niech działają, za jakiś czas ocenimy. Nie sympatyzuję nikomu, ale mam prawo do oceny bo swój konstytucyjny obowiązek wypełniam. Dadzą ciała, to następni będą mieli pole do popisu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że tajemniczy duch opatrzności,
      u mnie na blogu zagościł.
      Pilnuj tu pilnuj wszystkiego,
      ja nie mam siły do tego.
      Proch po nas zostanie i kupa kości.
      P.S.
      Spodnie joggingi oddałam w carrefourze,
      mąż niby chciał, gdyż syn nie chciał, choć
      (czarne, ale u dołu wąskie nogawki),
      nie dresowe,
      ale mężowi się odwidziały,
      wszak joggingu nie uprawia.
      Pieniądze na konto mi prześlą za nie.
      A dzinsy,
      które dla syna we wtorek kupiłam
      u mądrej pani, na Tomexie,
      dziś wymieniłam na mniejsze.
      Synek śpi, wczoraj mu ketipinor zapodałam,
      gdyż już nie nadążam dawać na piwo.
      W tv, sejm leci na żywo,
      a mnie pora do kuchni wejść
      i coś tam robić.
      w drodze powrotnej, lidla odwiedziłam
      i przecenione cebulki tulipanów sobie kupiłam,
      gdyż wystawili stoisko w miejsce choinek.
      Na strychu ziemie mam i doniczki,
      to wcisnę te cebulki,
      by na wiosnę,
      cieszyć się kwiatami na parapecie.
      A może gotowe będą na imieniny i urodziny?

      Usuń
    2. Wydaje mi sie misterious,
      że jesteś tu przez gazetę i jej fora wysłany,
      by mnie podglądać, śledzić,
      razem z twoimi przyjaciółkami.
      No wiem, że jesteście strona główna,
      w przeinaczeniu g..na.
      Ale jakoś mnie nie zlikwidujecie,
      gdyż blogger swoje macki i mądrość ma,
      choćbyście nie wiem ile razy klilkali,
      by mój blog zlikwidować,
      jakoś uchronię się od tego waszego ja,
      i tej waszej dominacji w internecie.
      Gnębiona przez was, emerytka,
      eurytka,
      a w sumie irsila,
      nick mifredo, pomijam.

      Usuń
    3. Serio jesteś tak głupia, że uważasz, że gazetę pl obchodzi czyjś całkowicie bezsensowny blog?

      Usuń
    4. Ula napisała: „ Wydaje mi sie misterious,
      że jesteś tu przez gazetę i jej fora wysłany,
      by mnie podglądać, śledzić,
      razem z twoimi przyjaciółkami.”

      A to już paranoja, Ula, albo mania wielkości.
      Gazetę.pl miałby interesować twój blog?
      Weź zimny prysznic.

      Usuń
    5. Miła Urszulo, jesteś w błędzie, jak zwykle coś skrobniesz w uszczypliwym tonie, ale to tylko o Tobie źle świadczy. Powinnaś się cieszyć, że podbijamy Ci poczytność, a Ty z uporem trwasz na pozycji niereformowalnej istoty.

      Usuń
    6. Misterious a ja co z tego mam?
      od ilości komentarzy?
      profitów nie mam.
      Zawsze samodzielną i samotną osobą byłam
      będąc dla siebie najlepszym przyjacielem,
      tego życie mnie nauczyło.
      Żeby coś w necie znaczyć,
      to trzeba własnego vloga mieć,
      przez ponad 20 minut,
      gadać do kamery,
      ale to nie dla mnie,
      ja tego nie potrafię,
      choć filmiki już umiem nagrywać,
      dwa aparaty od syna syna otrzymałam,
      jeden na 60,
      a drugi na 70siątkę.

      Usuń
  5. Do TVPiS weszli działacze PiSu i mówią, że bronią pluralizmu mediów. Ciekawa jestem jak oni definiują pluralizm? :D

    (przez osiem lat telewizja byłą niepodzielnie rządzona przez PiS, więc może mają na myśli, że wolne są takie media, które 24h nadają tylko to, w co wierzy Kaczyński).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nie ma innej metody Monisia niż kordonem policji i osiłkami zawładnąć telewizją. PIS osiem lat temu też tak wchodził jak Sienkiewicz teraz. Czas pokaże wszystko.Pieniądze będą na 800+, będzie 13 i 14 emerytura. Będzie waloryzacja emerytur hip hip hurra.

      Usuń
    2. Będzie, ale to nie na Twój ograniczony umysł. Jeżeli czegoś nie rozumiesz to sięgnij do źródeł, a nie bredź te dyrdymały kadź swoją płyciznę.

      Usuń
    3. Mnie polska emerytura w ogóle nie interesuje. A moja mama, technicznie seniorka, olewa tvp1&2.

      Pytanie jest następujące: czy jeśli złodziej wyrwał ci torbę, należy go ładnie prosić, żeby oddał, czy walić na odlew w mordę, kilka razy a skutecznie? Polskie media publiczne zostały ukradzione i splugawione (np. totalny rozkład radiowej Trójki), nie wiem czy coś z nich zostanie, ale złodzieje nie mogą wygrać. Tylko stanowcza reakcja zapobieże kolejnej kradzieży.

      Usuń
    4. Ja na starość, jakoś "zrydzykowałam"
      nocnych rozmów słucham na Radiomaryja,
      od rzeczywistości się oddaliłam.
      Synowa zawsze mi powtarza, bym RMF słuchała...
      Jakoś na starość, dziwna się zrobiłam.

      Usuń
    5. Każdy ma prawo oglądać i słuchać sobie co chce. Fakty są jednak takie, że przez kilka ostatnich lat nie można było się dowiedzieć niczego sensownego z Wiadomości tvp1. Tylko propaganda i Tusk, Tuska, Tuskiem, o Tusku. Przecież świat się na tym nie kończy. Pozdrawiam.

      Usuń
    6. Podobnie i u mnie było, kiedy anonimy rządziły.
      Aż się sama dziwie,
      że tyle wytrzymałam.
      MUSIAŁAM TO JAKOŚ POWSTRZYMAĆ
      I TERAZ TYLKO ZALOGOWANYCH WPUSZCZAM,
      OT TAKI NOWY OBYCZAJ WPROWADZIŁAM.

      Usuń
  6. Jakoś im się udawało,
    tak naród mamić, swą jedynie słuszną propagandą.
    Teraz nowe pokolenie wstąpiło
    i rządy dziadersów, potępiło.
    Czasy się zmieniają, idzie nowe
    i nic nie poradzimy.
    Na ulicach widzę,
    że ludzie się do mnie uśmiechają,
    panowie mi pomagają
    do tramwaju wnieść wózek z zakupami...

    Albo my to jacy tacy,
    wszak Polacy i świetnie się z tym czuję.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno by ktoś Ci nie pomógł wyciągnąć wózka z tramwaju lub autobusu. Szkoda jedynie że reszta rodziny i synów nie może podjechać samochodem i pomóc zrobić zakupy mamie i teściowej. Smuteczek Urszulka.

      Usuń
    2. Póki radę daje o pomoc nie proszę,
      choć zawsze synowie pytają,
      czy mi nie pomóc.
      Lubie być dzielna i samodzielna
      i moim życiem, i ich brata chorego,
      synów pozostałych nie obarczać.
      Medytacje tu sobie robię,
      jakoś na duchu sama się podtrzymuję,
      i fajnie jest, czyż nie?
      Kiedyś rady sobie z tym wszystkim nie dawałam,
      bez przerwy maile do synów pisałam,
      po prostu mieli mnie dość.
      Wydaje mi się, że na prostą wyszłam
      z tego bagna schizofrenii syna
      i świetnie sobie z tym radzę.

      Usuń
    3. Jesteś dzielna dziewczyna. Ale wiesz jak jest. Chociaż te cięższe rzeczy jak owoce i warzywa. Zosia samosia.

      Usuń
  7. Bogdan,
    Ty niezastąpiony jesteś we wszystkim.
    w ocenie rzeczywistości,
    przede wszystkim.
    Dziękuje Ci, że ze mną tu jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bogdan,
    Na pewno obydwoje, podobne problemy mamy.
    Ty masz siostrzeńca chorego,
    a ja schizofrenie nieuleczalną syna.
    No może dlatego tak tu sobie gadamy,
    innych kontaktów nie znamy.
    I tak sobie dogadzamy.
    Jakieś anonimy tu sobie przybywają,
    nasze relacje chcą zakłócić,
    gdyż w sumie,
    swojego, osobistego, życia nie mają
    i tylko innych życiem się interesują.
    To niestety, cecha psychopatów jest....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, dogadzacie sobie, hi hi :) Ula Bogusiowi, Boguś Uli dobrze robi ;)

      Usuń
    2. No widzisz misterious jak to jest.
      Niby zbieg okoliczności,
      a tak dobrze nam jest.
      Życiorys internetowy Bogdana przeczytałeś,
      swoją opinie wydałeś,
      a mnie określiłeś,
      że jestem nastolatką:)))
      To najpiękniejsze jest,
      że w tak podeszłym wieku,
      tak młodo się czuję:)))

      Usuń
  9. Ty Ula siedzisz na blogu bardzo dużo. Czy można wysnuć wniosek, że życia osobistego nie masz? Wiem, że masz rodzinę i obowiązków niemało. Skoro ty potrafisz to wszystko zgrać i połączyć, to dlaczego inni by nie mogli?

    Odtwarzasz mantrę taniejrady bez zastanowienia, czyli:
    każdy, kto pisze nie ma rodziny, obowiązków i się nudzi.
    Wy oboje to całkiem co innego :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak, tu z doskoku,
      między zakupami a kuchnią,
      choć nogi mi od tego puchną
      a jeszcze bardziej głowa:)))
      I tak należy szpanować.:)))

      Usuń
  10. Każdy pisze co może,
    na własnym,
    czy cudzym ugorze.
    Już mnie tu ocenili,
    prześledzili,
    ocenili....
    itp. itd
    I ja również ich takt...
    Póki co czasu mi brak,
    by wszystko czytać, opinie wydawać,
    pozwólcie , że zamilknę na jakiś czas.
    Miedzy sobą gadajcie,
    problemy rozwiązujcie.
    Wszystkie podobieństwo do osób i rzeczy,
    jest tu zupełnie przypadkowe,
    teraz pukam się w głowę.
    A wszystkie anonimy,
    które nie wiem po co tu piszą,
    niby po to, by mi pomóc,
    przemilczę ciszą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przestań kokietować. Spokojnie możesz zamknąć bloga dla ludzi, zamknąć komentarze dla niezalogowanych, w ogóle wyłączyć komentarze, moderować. Ale NIE CHCESZ! Chcesz tego szamba tutaj, bo ci się podoba to rzekome zainteresowanie tobą, choć B tu pisze bo ma bana na forach a nie dlatego, że go twoj blog interesuje. Manię wielkości ttzeba miec by uważać, że gazecie twoja pisanina przeszkadza…

    OdpowiedzUsuń
  12. A po cóż mam, być przed światem zamknięta?
    Przez tyle lat samotna byłam,
    przed śmiercią swe podwoje otworzyłam tu,
    przeciez sama z tego korzystasz, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, przed śmiercią, co za brednie. Zobaczymy jaki tu ruch będziesz mieć jak twojemu pupilkowi złodziejowi cudzych blogów ban się skończy…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21 grudnia 2023 15:14
      "Tak, przed śmiercią, co za brednie. Zobaczymy jaki tu ruch będziesz mieć jak twojemu pupilkowi złodziejowi cudzych blogów ban się skończy. Muszę cię zmartwić już niedługo. Pewnie już za mną tęsknisz. Już się cieszę jak mnie z otwartymi ramionami powitasz 🤣🤣🤣

      Usuń
  14. Jestem bardzo niezależna od wszelkich wpływów i komentarzy.
    Szkoda, że swoim ptasim móżdżkiem tego nie zauważyłaś.
    Na każdy dzień,
    potrafię tu niby limeryka-wierszyka wkleić.
    Bez twoich, zaiste durnych komentarzy,
    świetnie się obejdę
    i przestań mnie miernoto,
    tu atakować,
    gdyż moja cierpliwość i wyrozumiałość,
    jakieś granice ma.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mak zmieliłam i kapustę z grzybami potem,
    Teraz pierogów narobię z tym farszem ,
    a makownik japoński upiekę jutro,
    lub w sobotę
    by świeże ciasto na wigilie było,
    bez konserwantów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ mnie ten anonim, tu prześladuje.
    Jednak wszystkie wpuszczam,
    Nad jego "mądrością", się zastanowię.
    Każdy nawet najgłupszy człowiek,
    wedle al-anon swoja prawdę ma i wszystkim ją głosi.
    Dlatego też, każdego tu wpuszczam
    ze zdaniem i prawdą jego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierogi jednak jutro, będę robiła,
    dziś tylko wianki świąteczne,
    będę tworzyła z gałązek cisu,
    włanoręcznie wyhodowanego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cis jest pod ochroną! Jest gatunkiem zagrożonym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest on już gatunkiem zagrożonym wyginięciem, jednak nadal znajduje się pod częściową ochroną gatunkową. Nie o taki cis chodzi. Pewnie o krzew cis pośredni.

      Usuń
  19. Ale ja własnego mam,
    sama wyhodowałam
    i skrzętnie go przycinam, by zbyt wysoki nie wyrósł.
    Co za babsko wstrętne, upiorne,
    czy to panna, nasturcja czy też nick noitak?
    mi tu komentarze, durne i nienawistne piszą?
    Już nie wiem jak z wami postepowąć mam.
    A niech was trafi szlag!

    OdpowiedzUsuń
  20. Własny jest pod ochroną dokładnie tak samo jak cudzy. Na tym polega ochrona roślin ginących. Tak, informacja, że roślina jest pod ochroną to na pewni nienawistny komentarz, na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  21. A poza tym zastanów się jakie masz dowody na to, kto tu NAPRAWDĘ pisze, bo to oskarżanie bez podstaw może się dla ciebie i pana B bardzo żle skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tylko nie wiem dlaczego,
    wspólnota mieszkaniowa,
    chce mi go zlikwidować.

    OdpowiedzUsuń
  23. A precz ode mnie, diablice,
    wynoście się stąd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszula pisz o sobie nie reaguj na nic. Pisałem tu wcześniej i będę pisał dalej. Wyjątkowa bezczelność.

      Usuń
  24. Noitak i ta panna.nasturcja czy wy zdrowe jesteście na umyśle?
    Bo według mnie, nie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bo go zapewne posadziłaś nielegalnie uznając teren cudzy za własny. W dodatku jest to roślina trująca więc nie wolno jej uprawiać na terenach osiedli, gdzie jest dostępna dla dzieci i zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  26. panna.nasturcja21 grudnia 2023 17:16

    Proszę przeczytać wezwanie do zaprzestania pod poprzednim wpisem. Nie będę już tu powtarzać. Ostrzegać więcej również nie, udam się od razu do odpowiedniej instancji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wreszcie się pani zalogowała.
      No teraz to inna rozmowa będzie, pełna kultury,
      i nie będą tu lecieć wióry,
      kiedy anonimów tu nawpuszczałam
      i nie wiedziałam,
      który jest który.
      Serdecznie Panią witam w moich progach.

      Usuń
    2. Będzie kultura, będzie śpiew. Już niedługo wigilia, opłatek. Bliscy przy stole, prezenty.Wieczorem pójdę na pasterkę. Jutro mam zamiar udać się do spowiedzi. Więc otwieram serce dla wszystkich. "Bracia, patrzcie jeno, jak niebo goreje,
      Znać, że coś dziwnego w Betlejem się dzieje.
      Rzućmy budy, warty, stada,
      Niechaj nimi Pan Bóg włada,
      A my do Betlejem, a my do Betlejem, do Betlejem.

      Usuń
    3. Podziwiam Bogdan, że idziesz do spowiedzi.
      Ja jakoś nie mogę, tylko od wielkiego święta tam chodzę.
      Ostatnio, na komunie wnusi, dwa lata temu,
      a tak poza tym,
      nic mnie do niej nie zmusi.
      Jakaś harda się zrobiłam,
      kiedy ksiądz mnie złamanym opłatkiem poczęstował,
      w sumie połowę mi dał.
      może to nawet rok temu było,
      już nie wiem,
      już się gubię,
      ale na pewno przed mogilskim krzyżem
      w kaplicy tej mogilskiej.
      Widocznie piekło na mnie czeka,
      gorsze niż tu na ziemi, które mam?
      Sama już nie wiem.
      .

      Usuń
    4. Ja to grzeszę, ale Ty święty człowiek. Muszę się zwlec rano przed 7 lub na Jasną. W zeszłym roku tam to mnie trzymał 40 minut i przekonywał bym zrezygnował z wyjazdów zagranicę.

      Usuń
  27. Ja bym to samo Ci polecała.
    ale skoro zdrowie dopisuje,
    to wiem,
    że z pracy za granica, nie zrezygnujesz.:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak wianki, stroiki z cisa zrobię,
    to je tu pokaże,
    choć mąż mówi,
    że jakieś śmieci wymyślam.
    on da kasę i po bombonierce
    i po kłopocie gwiazdkowym.
    A ja muszę z niczego zrobić coś,
    by tak sztywno i ubogo nie było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodzi by było na bogato, byle było miło i spokojnie. Przelecą dwa dni. Ile w tym czasie się zmarnuje jedzenia. Bo ludzie oszaleli z zakupami. Dzisiaj wszedłem do Auchan i zrezygnowałem tyle było osób z rana. Wcześniej byłem na dwóch cmentarzach. Później zaczęło lać. I tak zleciał kolejny dzień.

      Usuń
  29. Na ten czas nie narzekam. Gorzej to bezruch. Premier Tusk i prezydent na spotkaniu o nowym ładzie w mediach publicznych. Ciekawe czy panu prezydentowi rura zmięknie jak powiedział kiedy Donald w Ustroniu 2023. Na pytanie że prezydent może wszystko wetować .

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mam czasu na telewizję i politykę Bogdan.
    Możesz tu o polityce pisać ile chcesz, jak uważasz,
    tylko nie wiem czy ktokolwiek będzie chciał o tym dyskutować.
    Logowanie wprowadziłam i już nie będą anonimy mną rządzić.
    Dość i basta!

    I na koniec jedną mam prośbę, byś nigdy już tu o swoich znajomych z forum.gazeta.pl, tu nie wspominał,
    gdyż takie komentarze usunę.
    Nie chcę być posądzana o hejt, czy coś w tym rodzaju.
    A tak w ogóle, to zastanawiam się czy tego bloga dalej prowadzić.
    Za dużo trudu, to ode mnie wymaga.
    Żadnej korzyści z tego nie mam.
    Zmęczona bardzo jestem, utarczkami z jedną tu panią anonimką.
    Jakby mogla to by mi tu ślipia wydłubała.
    Ale ani mru mru, nie wspominajmy jej imienia.
    Wszyscy wiemy o kogo chodzi.
    Póki co idę spać i zapewne do jutra.
    może mi się uda, jakiś nowy wpis zrobić.
    Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przestań Urszula. Byłem tu od początku i będę tu zawsze zaglądał. Nie daj zastraszyć. To nie my robimy źle. Kto tu kogo przymusza do pisania tu. Guzik kogo obchodzi mają swoje fora, my mamy swoje. Dalej jesteś tam gdzie byłaś Oczywiście jak ktoś będzie w porzo do mnie i do moich przyjaciół to ja też będę w porzo. Potrafię zadbać o spokój moich moich znajomych . Nie jestem nowicjuszem na tych forach ludzi podłych. Ty wymyślasz tematy blogu i to każdego dnia. Byłem i jestem i będę .Oglądałaś nowy dziennik tvn bis. Żałosne wydanie. Następna propaganda. Janda nową twarzą wszystkich Polaków w nowym dzienniku 🤣🤣🤣🤣. Dobrej nocy do jutra.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...