Moja lista blogów

sobota, 16 grudnia 2023

W salonie marzeń

 Na zewnątrz szaro, buro i ponuro,

w domu  gotowanie, sprzątanie, sam urok.

Pilnie potrzebne złudzenia,

jakieś atrakcje dla odprężenia,

by przegnać myśli świątecznych tłok. 

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Na tym zdjęciu powyżej widać, naszą Pandusie, znaczy się psa

i gawrę misia, którą w gródku miałam, z liści skomponowaną.

A to wszystko z pamięci, haftem krzyżykowym,  na pamiątkę wyszyłam.

Choinki szydełkowe, na choinie położone, też są przeze mnie wykonane.

***

 Bardzo mało używaną piosenkę znalazłam, tytuł taki sam jak tego wpisu,

w wykonaniu grupy NIEZNANI.Podziwiam dobrany zespół, są wspaniali.


W szarym tłumie, szare chwile i godziny,

Stop- tu znajdziesz coś dla siebie i rodziny.

Śmiech, napięcie i totalne odprężenie

bo video, to jest gra w zadowolenie

Każdy tytuł tu posiada swój numerek,

i okładkę kolorową jak cukierek

Zapłać kaucje, bierz kasetę, wciśnij play

i od razu się poczujesz nieco lżej.

W salonie marzeń, wiele atrakcji,

Maximum akcji, minimum słów

Najnowsze hity, te z satelity,

w wypożyczalni naszych snów.

Każdy człowiek potrzebuje odprężenia

więc kupuje te nadzieje i marzenia.

Bliżej świata trochę szyku i bajeru

Superwizja i pieniądze dla niewielu

jak obracam tym towarem naukowo

biznes robię przy tym raczej odruchowo

Ja tym kręcę, ja to czuję, ja to żenię

bo złudzenia są najbardziej teraz w cenie

w salonie marzeń....

*

Ktoś jeszcze pamięta wypożyczalnie kaset video?

Na dziś jeszcze polecam, zajrzeć na facebooka,

choćby ten link i tam humoru szukać.

https://www.facebook.com/groups/2066342266861843/?multi_permalinks=2543452075817524%2C2542543622575036%2C2542834625879269%2C2542719609224104%2C2541875025975229&notif_id=1702548045332292&notif_t=group_highlights&ref=notif

A tu się z mężem bujam, polecam to samo, tym bardzo wyposzczonym.

Limerykura: Bujam się wraz z mężem 

Co prawda w letniej porze, nie w salonie, lecz w plenerze😀

Dla ciekawskich jeszcze jedna perełka osobista z bloga,

a co wam   będę żałować:

https://irsila74.blogspot.com/2023/06/miedzy-szafirowa-zota.html 😍

To pochodzi z archiwum mego bloga,

tego na prędce, sobie nie wymyśliłam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Codzienne Refleksje


na dzień: 16 grudnia

PARTNERSKIE WSPÓŁDZIAŁANIE W ZDROWIENIU

... nic lepiej nie umacnia niezależności od alkoholu jak intensywna praca z innymi alkoholikami... Zarówno ty, jak i twój podopieczny musicie na co dzień kroczyć drogą, która zapewnia duchowy rozwój... Postępuj zgodnie ze wskazówkami Siły Wyższej, a wkrótce będziesz żył w nowym, cudownym świecie. I to beż względu na położenie, w jakim się obecnie znajdujesz!

Anonimowi Alkoholicy, str. 77, 86-87

Robienie tego co należy z takich jak należy powodów – oto mój sposób na przezwyciężenie własnego egoizmu i egocentryzmu. Zdaję sobie sprawę, że moja zależność od Siły Wyższej toruje drogę spokojowi ducha i umysłu, szczęściu i trzeźwości. Co dzień modlę się, abym wystrzegał się dawnych zachowań, dzięki czemu będę pomocny dla innych. 

 https://codzienne-motywacje.pl/odwaga_do_zmian.php

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Gulasz wołowy, kasza, surówka z kapusty , sernik

W szarym tłumie szare chwile i godziny. Stop – tu znajdziesz coś dla siebie i rodziny: Śmiech, napięcie i totalne odprężenie, Bo video to jest gra w zadowolenie. Każdy tytuł tu posiada swój numerek I okładkę kolorową jak cukierek. Zapłać kaucję, bierz kasetę, wciśnij play I od razu się poczujesz nieco lżej.

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,marek_kondrat___marlena_drozdowska,w_salonie_marzen.html
W szarym tłumie szare chwile i godziny. Stop – tu znajdziesz coś dla siebie i rodziny: Śmiech, napięcie i totalne odprężenie, Bo video to jest gra w zadowolenie. Każdy tytuł tu posiada swój numerek I okładkę kolorową jak cukierek. Zapłać kaucję, bierz kasetę, wciśnij play I od razu się poczujesz nieco lżej.

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,marek_kondrat___marlena_drozdowska,w_salonie_marzen.html

84 komentarze:

  1. Udanej soboty życzę wszystkim zaglądajacym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie Bogdanie wczoraj poradziłeś,
    asystencie kochany.
    A dziś tu cisza jakaś zapanowała.
    Czyżby prawdy się wszyscy, odważni, tu obawiali?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chamstwo ma różne oblicza, inteligenta razi, prostaka zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać wszystko rozkminiam,
      Denis rozrabiaka
      vel Edward tu skupione inne jego nicki i wcielenia,
      się odezwał.
      Dlatego jego wpisy, musiałam chamsko odchorować
      Co za typ!

      Usuń
    2. Największym chamem,
      to jesteś Ty, wielonikowcu.
      To takie intelektualne jest chamstwo,
      takie wykształcone,
      perfidne,
      nie to co pospolite,
      w wykonaniu mym
      Różne szatki sobie przybierasz
      i teraz jesteś tu perfidnym chamem,
      Ileż trzeba w sobie, podłości mieć,
      by tak się zachowywać!

      Usuń
    3. Jesteś niezrównoważona, rozhuśtana i strasznie wulgarna. Przykre.

      Usuń
  4. Piosenka się nie chce otworzyć. Miłego popołudnia Urszula.

    OdpowiedzUsuń
  5. A szkoda, Bogdanie,
    że się nie chce ma YT odtworzyć
    dlatego tekst tej piosenki,
    słowo po słowie, pucbikując i sama je pisząc,
    choć w sumie nie znam autora
    sporo się namęczyłam,
    gdyż na tekstowo,pl
    i wszelkie inne,nie dało sie tekstu wkleić
    gdyż tam ściąganie, jest zablokowane.
    W sumie najważniejsze są słowa,
    a nie melodia i wykonanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie otworzyło się w telefonie. Dajesz dużo radości i wkładasz w to dużo zdrowia i poświęcasz czasu. Dzięki że jesteś Urszulko.

      Usuń
    2. Ula to brzydula, to ją Edek robi w ciula.
      Miłym słowem, czułym gestem kadzi,
      na manowce babcię prowadzi.
      Mówiła kiedyś Rogalska Marzena:
      facetowi nie ufaj, uwielbia, a to ściema!

      Usuń
    3. A ty Edku i Denisie,
      no pokaż tu się,
      tłuściochu zakamuflowany,
      które na fora. gazeta.pl
      masz do końca roku bany
      i tu u , mnie się produkujesz
      lebiega z Tarnobrzega.
      wszystkim tam ponoć znany.

      Usuń
    4. Mam już swoje lata,
      dwa linki z mężem ,
      najstarszym i najnowszym tu podałam,
      żeby nie było,
      że za Bogdanem latam.

      Usuń
    5. Choć w sumie Bogdan,
      moim asystentem tu jest
      wystarczy się wczytać,
      coś tam zrozumieć w tłumie.
      Jego dawne komentarze,
      do moich wpisów poczytać
      z ubiegłego roku.
      niczego tu nie zmieniłam,
      aż sama sobie się dziwię,
      że on czuł do mnie miętę,
      choć mnie osobiście nie znal i nie widział.
      Widocznie za krajem tęsknił
      w Niemczech pracując od lat,
      by własnej rodzinie dogodzić.
      No nie wiem,
      jakiego szukacie pretekstu,
      by jego i mnie tu dobić.

      Usuń
    6. "Anonimowy16 grudnia 2023 14:56

      Ula to brzydula, to ją Edek robi w ciula.
      Miłym słowem, czułym gestem kadzi,
      na manowce babcię prowadzi.
      Mówiła kiedyś Rogalska Marzena:
      facetowi nie ufaj, uwielbia, a to ściema!"
      No cały Edek z fabryki kredek
      potem Denis rozrabiaka,
      trudno tu o takiego dziwaka
      innych nicków nie podam,
      co go interesuje, z innych forów znam jego "tfurczość"
      To chory człowiek jest,
      nieźle się kamufluje i udaje kogoś kim nie jest
      w przeciwieństwie do Bogdana,
      który sobą jest.

      I to by było na tyle

      Usuń
  6. Ula o B.:„ aż sama sobie się dziwię,
    że on czuł do mnie miętę”

    Na bezrybiu i rak ryba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież,
      można mieć jakieś duchowe porozumienie z facetem
      i nawet w myślach,
      go z własnym mężem nie zdradzić.
      Tobie, jako istocie nadzwyczaj prymitywnej,
      tylko kudłate myśli
      do głowy przychodzą,
      czyż nie?
      No wytłumacz mi z tego się!

      Usuń
  7. O żesz ty anonimowo zazdrosna istoto,
    popatrz na moje zdjęcia z mężem,
    linki podałam tu wyżej
    wczesne ślubne i te najstarsze, najnowsze,
    gdzie obydwoje z mężem starzy i siwi jesteśmy.

    Jednemu ślubowałam i dozgonna ta miłość jest.
    Z Bogdanem tylko internetowa znajomość
    a wy tu baby, jak zawsze durne jesteście.
    No brak mi słów,
    by to inaczej określić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak przyjdzie ochota, to i pies kota wyłomota ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No żeś mnie tym powiedzeniem,
    na łopatki rozwaliło.
    Wszystkie prymitywne baby,
    tu sex węszycie.
    A ja już starsza jestem i nie w głowie
    mi te wszystkie przyziemne sprawy.
    Duchowość, na starość, u mnie się liczy.
    Co za prymitywizm im ze łbów się sączy.
    Mój mąż jest najwspanialszym,
    najprzystojniejszym człowiekiem,
    co zresztą na zdjęciach widać.
    Mój Rolando Furioso z lat mlodości,
    każdy mi go zazdrościł.

    OdpowiedzUsuń
  10. No miej odwagę swoje zdjęcie wkleić,
    Edwardzie, Denisie rozrabiaku.
    Ja to zrobiłam,
    co nieco na starość z mężem przytyłam,
    ale sie siebie nie wstydzę.
    A ty, bez przerwy mnie tu atakujesz
    do jakichś nieznanych osób mnie przyrównujesz.
    No niestety, nie pogadamy.
    Wcześniej mnie wkurwiłeś,
    aż tak, że bloga chciałam zamknąć przed światem,
    no ale sobie poradziłam z wariatem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda tak mówi, a przez dziurkę od klucza...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ty babo, upiorna jesteś i głupia.
    Bez sensu z takim prymitywem gadać.
    Poza własne sadło, nie wyrosłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerwa w stosunkach prowadzi do otyłości, pamiętaj!

      Usuń
    2. Ależ ja otyła nie jestem,
      może ty z Edwardem i Denisem
      możecie coś o tym powiedzieć
      gdyż bez przerwy przed komputerem tkwicie,
      własnego życia nie macie
      i moje życie śledzicie.
      Co za potwory!

      Usuń
    3. Mądra kobieta zawsze powie mężczyźnie coś przyjemnego, a doświadczona i zrobi ;)

      Usuń
    4. Taka parafka u dołu jest, odnośnie komentarzy
      przeczytaj, zanim jakiś anonim napiszesz.
      Na ten twój nie odpowiem,
      gdyż mi uwłacza osobowości i godności mej.

      Usuń
    5. Zbysiu i Małgosia. Dwa takie rodzynki. Podobne charaktery do komuflowania się i zbieranie notatek o danej osobie. Dlatego przeleciała wszystkie fora także o schizofrenii. Znają znakomicie. Pisali ze sobą. Zbysiu potrafi udawać nawet kobietę. Taką jak Zolza ten ma schorzenia psychiatryczne. W sumie mogli by stworzyć parę, zamiast prześladować ludzi. To przeczytaj Urszula. Ciekawe wnioski. https://forum.gazeta.pl/forum/w,329,175688674,175688674,Jak_spedzicie_te_swieta_wielkanocne.html

      Usuń
    6. Bogdan, ty jesteś niezawodny w tym wszystkim,
      Dzięki Ci Boże, że Ciebie tu mam .

      Usuń
    7. A kochany mężuś rogami sufitu nie rysuje?

      Usuń
    8. Ciekawe pytanie, dociekanie i rozwiązanie,
      które na dowód w linkach podałam.
      Otóż od lat i na wieczność,
      memu ślubnemu, przysięgę dałam,
      na dobre i na złe i na wieczność
      i tego sie trzymam.
      Zdjęcia do linków podane,
      temu sa potwierdzeniem,
      że na zabój się z mężem kochamy
      od tak wielu lat:)))

      Usuń
    9. Bogdan co cóż,
      jakoś fizycznie mnie nie podnieca,
      tylko psychicznie wpływ nade mną ma
      ale i tak, mego męża nie przegoni
      we wszystkim, co mój małż,
      dla mnie zrobił.
      Gniazda mego nie skalam, Bogdanem,
      bądź tego na miljon procent pewna.
      Jesli Ci na nim zależy, to do niego pisz,
      gdyż niezły jest z niego uwodzieciel

      Usuń
  13. Wszystkim tu natrętom, za nękanie mnie,
    mówie NIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tak będziesz miała. Póki bloga nie zamkniesz. Na prywatnych forach nie otwartych dla oczu nie ma coś takiego. Małgosia i Zbysiu takie jak Twój uwielbiają. Byli oboje na różnych razem. Ale Twój blog uwielbiają haha.Po prostu jak możliwość pisania to chociaż nie komentuj bo ich nakręcasz . Oj, maluśki, maluśki, maluśki, jako rękawicka, alboli tez jakoby, jakoby kawałecek smycka.
      .

      Usuń
  14. Bogdanie, och Bogdanie,
    ja bloga pisze jedynie dla siebie,
    od lat tak mam, ten limerykowy stan.

    Ostatnio wiele osób tu przybyło,
    jedynie ze względu na ciebie
    Jesteś już, w związku z tym,
    ogólnopolską rozpoznawalną, osobą.
    Jako i ja skromna myszka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Urszula to jest rodzaj zaburzenia. Taka o sobie nic nie napisze. Ona innych śledzi. Przeczytała wszystko o Tobie całą historię milfredo. O mnie wie wszystko i jeszcze o kimś kogo nie chcę tu wymieniać. To jej pasja i życie. To jest 8 forum w którym się pojawia łącznie z Twoim blogiem . Wkleiłem Ci przykładowego linka. Ile wpisów było jej usuniętych multum. Gdyby były usunięte za złamanie prawa to by miała bana. Trolluje, powiela insynuacje i za nic ma ludzi. Troll i stalking w czystej postaci. Normalny człowiek tak się nie zachowuje. Na forum moderacyjnym do tej pory nie wierzą co potrafi pani noitak ,a wcześniej Ta.
    .
    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Durnyś :)

      Usuń
    2. Gosia, ania, hania, joasia, zbysiu a może Astro , zapomniałeś?
      Ty nie kumasz kto z kim gdzie i jak, oj durnyś jako rękawicka :)

      Usuń
    3. Bogdan,
      czego ja o Tobie tu się dowiaduje,
      one pchają się do Ciebie drzwiami i oknami.
      Dobrze, że męża mam wiernego,
      przystojnego, szlachetnego
      i na Ciebie nie poluję.

      Usuń
  16. Bogdanie,
    Ta twoja duchowość,
    więcej warta od smyczka
    a o takie bezeceństwa tu nas posądzają:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. A tak pięknie, Bogdanie, tu ze sobą,
    dyskutujemy.
    Na inne komentarze, się nie odważę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas rwie na strzępy ludzki los
      Ktoś za kimś poszedł w świat
      Komuś się zdaje
      Już nie pierwszy raz
      Że nie zwiędnie kwiat
      Cóż wiemy o miłości
      Mało i coraz mniej
      Im dłużej życie trwa
      Bo przecież o miłości
      Jednak najwięcej wiesz
      Mając szesnaście lat

      Usuń
  18. Bogdan,
    jesteś tu moim asystentem.
    Na forach gazety od 20 lat jesteś tam.
    Ja takiego doświadczenia nie mam.
    Nie mnie się równać w związku z tym .
    Tu tylko tak, wierszyki pisze ku pocieszenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytrzymaj przycisk ekranu głównego lub powiedz „OK Google” i poproś, aby coś dla Ciebie zrobił – to Twój własny Asystent Google, zawsze gotowy do pomocy B 😊

      Usuń

  19. Wiem, wiem Bogdanie,
    jakaś sztuczna inteligencja mi tu wkroczyła,
    nawet będzie za mnie wierszyki pisała.
    Tylko jakoś sobie nie wyobrażam,
    by do kuchni mi wkroczyła,
    zrobiła gotowanie, wcześniej zakupy,
    i członkom rodziny dogadzanie.
    Jednak, póki co, niezastąpiona jestem
    i nikt mnie w prostych czynnościach,
    dnia nie wyręczy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle lat jakoś sobie radzę. Stać mnie zjeść i nie gotować na garach. U Ciebie inaczej. Ty masz kogo żywić. U mnie szef kuchni poleca szybkie dania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na dziś gotowy zestaw mam,
    wystarczy jedynie schabowe ubić,
    ziemniaki obrać w rękawiczkach
    i surówkę ukiszoną z gara wydobyć
    i ją tam czymś przyozdobić,
    papryczką czy marchewką,
    a zawsze zielona pietruszka,
    którą to na parapecie, zawsze mam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro obiad gdzieś na mieście. Ja jestem fanem zup i to w każdej postaci. A rosół to bym jadł pasjami. Barszcz z grzybami, popularna zalewajka. Wrzuciłem pogląd u mnie pięknie udekorowana na święta moja święta mieścina. Teraz się szykuję oglądać mecz siatkarski Norwida. Sport to moje drugie życie. Witaj, Dziecineczko w żłobie,
      wyznajemy Boga w Tobie.
      Coś się narodził tej nocy,
      byś nas wyrwał z czarta mocy

      Usuń
  22. Znaczy się na jutro, ten zestaw mam.
    Jutro o świcie na mszę, pobieżę do klasztoru,
    by opłatki przy okazji kupić.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie sąsiadka przynosi. Już czeka na mnie. Święta Jadwiga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje Ci Bogdanie , za ten dzień.
    Jutro mi przyjdzie się potrudzić,
    Może na msze roratną wejść
    i ludzi ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobranoc. Naprzód tedy, niechaj wszędy
    Zabrzmi świat w wesołości.
    Że posłany, nam jest dany
    Emanuel w niskości.
    Jego tedy przywitajmy,
    Z Aniołami zaśpiewajmy:
    "Chwała na wysokości

    OdpowiedzUsuń
  26. Ula, czy ty masz problem z alkoholem? Twoje bujanie się z emocjami + bardzo wulgarny sposób bycia budzi podejrzenie, że nadużywasz.

    OdpowiedzUsuń
  27. No ja tak delikatnie. Trudno uwierzyć, żeby starsza pani z wykształceniem akademickim zdobytym na szacownej uczelni, kiedyś nauczycielka(!) była bez uzasadnionego powodu tak labilna emocjonalnie, tak bezkrytyczna i tak wulgarna! Alkoholizm przewlekły moźe być tego przyczyną.

    OdpowiedzUsuń
  28. Idż Boguś siku i spać ale nie majstruj pod kołdrą ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokładnie. Tu są dwie opcje: albo wykształcenie, UJ, praca w szkole są bujdą albo pani pije i traci po alkoholu hamulce. Zdanie zmienia też częściej niż dziecko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Są dwie szkoły, krakowska i warszawska. Gdy całe życie wychodzi się na pole, to trudno dworować!

    OdpowiedzUsuń
  31. Czemu Ulę dobijacie?
    Jeżeli nie podoba wam się co pisze i jak pisze, to chyba nie ma obowiązku tu wchodzić... Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są dwie psychopatki co się przypieprzają do ludzi. Te dwie nawiedziedzone chore baby co nie mają swojego życia. Cały czas to robią i nie tylko do Urszuli. Do paru osób też. Życzę im wszystkiego najgorszego, by ich spotkało to. I ten trzeci z forum tarnobrzeskiego co sobie tam założył nowy nick. Coś co się nie mieści w głowie. Co za ludzkie pełzające glizdy. Brak słów.
      .

      Usuń
    2. 129 psychopatek ii 467 psychopatów ściga Bogusia po forach. A on cały na biało :)))) a idż paskudo moralna tam gdzie ruski okręt.

      Usuń
    3. Nie tylko ty to robisz. Przecież tu wlazłaś za mną. Ty od tylu lat. Nie ja za tobą tylko ty co nie masz co robić ze swoim nędznym życiem i skłonnością do stalku. To nie ja za tobą się włóczę tylko ty. Jarzysz to?

      Usuń
    4. Ty nie kumasz do kogo piszesz :) uczepiłeś się jakichś nicków i bredzisz w koło wojtek o tym samym. Tymczasem poobrażałeś przez lata dziesiątki ludzi, którzy mają o tobie jedno i takie samo zdanie - agresywny, prymitywny głupek forumowy. Może jestem janem stereo, może astro, może jakąś Anną, albo Joanną :)
      Tylu ludzi myśli o tobie jak ja.

      Solą twojego życia jest obrażanie ludzi Z ZAZDROŚCI, odgryzasz się na obcych za swoje pokręcone życie. Za ok 2 tyg zdejmą ci bana i zacznie się to samo, bo ty NICZEGO NIE ROZUMIESZ.

      Dana ma jeszcze kilka dni spokoju, żal mi jej. Przez twoje za nią dreptanie i wywoływanie przez ciebie awantur i za nią ciągnęły się twoje smrody. Ustawiałeś ją przeciw niemal wszystkim ludziom, a ona ośmieszała się stając za takim pajacem. Odczep się od niej, ona jest dorosła i da sobie radę. Znajomość z tobą ją kompromituje.

      Usuń
  32. Trzeba nie mieć serca. Kobieta co ma chorego męża i syna i mimo to zachowuje pogodę ducha i pisze sobie na swoim blogu. Jak tak można kobietę tak urokliwą oceniać. Takie to nie mają wstydu. Ale karma wróci. Zawsze wraca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Ludzie są okrutni, potrafią sprawić wiele przykrości, czepiają się byle czego, dokopać i drwić z drugiego. Z karmą masz rację, od dwóch dni mój Oki zwraca, może jakaś nieświeża jest, choć pies znajomej je to samo i nie ma problemu. Zadzwonię jutro do wetyra i skonsultuję.

      Usuń
    2. Alkoholizm to alkoholizm. Co ma do tego czy ktoś jest „ urokliwy” i ewentualnie posiada wszystkie inne zalety. Urokliwy nie może być alkoholikiem?
      Stwierdzenie faktu oceną nie jest.

      Usuń
  33. B. życzy w adwencie bliźnim wszystkiego najgorszego, katolik malowany.

    Bliźni ma chrześcijański obowiązek wspierać drugiego. W tym wskazywać, że ten błądzi. Ula zachowuje się jak człowiek z problemem alkoholowym lub pod wpływem innych używek. Nie tylko tutaj, nie tylko teraz, ale na forach G. i pod innymi nickami także. Wiele osób zwraca uwagę na jej wulgarny, agresywny sposób bycia.
    B. to nie przeszkadza, bo on podobnie traktuje innych i nadużywa.
    Są kompatybilni.

    Ale ty, Basiu, gdy Ula wyzywa piszących na blogu od „ ciulów” nie reagujesz. Gdy B. używa wobec ofiary napaści Brunatnego epitetu „ pinda” nie reagujesz. Co z tobą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie. Jej blog jej życie. Jarzysz to? Czy trzeba łopatologicznie? Spłyń tam gdzie cię jeszcze nie znają.

      Usuń
  34. Owszem, chciałam zwrócić na to uwagę, w nawale własnych spraw mi to uciekło.
    Bogdan, nawet wrogowi nie można życzyć wszystkiego najgorszego.
    Parafrazując ewangelię: żadne to osiągnięcie lubić tego, który nas lubi... Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego im nie można życzyć. Te dwie chore baby upierdliwe co każdego się czepiają. To nie jest pierwszy raz. Teraz tutaj sobie znalazły kącik do pogardy. Dziwię się Urszuli że pozwala im pisać. Nie znasz Małgosi co potrafi. Ona nie śpi czuwa i notuje. Zbiera dane. Nawet wlazła na forum schizofrenia. Zrobiła prześladowcą ludzi. Zwłaszcza kobiet. Braun zaprotestował przeciw ekspansji Izraela. Gdzie mordowane są kobiety i dzieci. Niech spieprza z tego bloga w podskokach. Żadnego wyciągania ręki i łamiania się opłatkiem. Nie znasz tych osób Basia, tyle co wyczytasz tu.
      .

      Usuń
    2. A równocześnie Żydzi pod byle pretekstem atakują katolicką parafię w Gazie , mordując 2 kobiety. Poprzednie atakowali klasztor Elżbietanek, bez ingerencji władz.

      Usuń
    3. Basia przede wszystkim nie zna ciebie, agresywny prostaku.

      Od lat miotający się po forach, choć niczego o czym się tam dyskutuje nie rozumiesz. Brak wykształcenia, patologia w rodzinie pochodzenia i jest rezultat. Jednak wielu ludzi potrafi się i z takich warunków wydostać, mogłeś nad sobą pracować. Sam stwierdzałeś, że masz napady agresji z którymi sobie nie radzisz. Wszyscy, którzy mieli nawet krótki internetowy kontakt z tobą to wiedzą. Gdybyś część czasu poświęcił na terapię, byłbyś w innym miejscu.
      Braun to taki sam prostak i cham, dlatego go rozumiesz.

      Usuń
    4. Wystarczy że ciebie poczytała i już wie kim jesteś. Po co więcej pipko grochowa.

      Usuń
    5. …bo to mezalians byłby dla psa :)

      Usuń

  35. Boże mój kochany,
    ja tu tylko swoje wierszyki nikomu nie znane,
    sobie ot pisałam.
    Skąd tu tyle kąśliwych komentarzy,
    no nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszędzie, gdzie zjawi się ten awanturnik zaczyna się zamieć. Niedługo trwało jak zaczął niszczyć Edwarda jak wszystkich mężczyzn, którym zazdrości i ich zaczepia. Zebrał Edward parę komplementów od pań, więc trzeba było mu przyłożyć.

    Niedługo trwało jak B. zaczął ględzić to, co ględzi na okrągło.
    Tematy przewodnie
    - ktoś tam go wszędzie „ śledzi”, „chodzi za nim” - albo „ z nienawiści” albo „ z miłości” ;) wybór opcji zależy od tego ile pan wypije i w jakiej jest fazie, przepity albo niedopity
    - ludzie „ z nudów” i z powodu nieudanego życia osobistego piszą na forach
    - wszyscy mężczyźni są paskudni, otyli, na niczym się nie znają i nie mają grosza przy duszy oraz życia osobistego, o kobietach mogą marzyć, są starymi, chorymi, biednymi, samotnymi polskimi emerytami na łasce ZUS
    - kobiety, które mają o panu B. adekwatną opinię lub go olewają są jego „fankami” lub „ pindami” - zależy ile pan wypije, patrz wyżej
    - na forach G.nie dzieje się nic ciekawego, a użytkownicy zajmują się wyłącznie wzajemnym okładaniem.
    - nikt nie jest tak dobrym katolikiem, jak B.
    I tak od ponad 20 lat bredzi o tym bez ładu i składu za forach G.narzekając i awanturując się pod już około 200 nickami.
    Tuz intelektu :) i wyrocznia dobrych manier.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zupełnie nic o tym nie wiedziałam
    a asystentem na moim blogu,
    go mianowałam.
    Jednak swojego zdania o nim nie zmieniam.
    Dla mnie miły i serdeczny to człowiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczepiła się jak wrzód do dupy mnie i tak wisi tyle lat . Chore babsko. Magosia noitak i Ta. Nie pasi to spłyń z mojego życia. Na którym jesteś tyle lat. Czepia się wszystkich kobiet z którymi rozmawiam. Odfruń czarownico na swoje gniazdo na miotle i tam sobie siedź. W tym twoim urojonym świecie. Po jakiego tu jesteś jak cię nikt nie lubi psycholko. Masz swoją rodzinę, męża to się przytul do niego ,a ode mnie wara, precz.
      .

      Usuń
    2. Pan Edward taki sam typ jak ty . Więc sobie go zabierz ze sobą lub przytul się do niego. Ma rozdwojenie jaźni pan e- zybi rowerzysta.Teraz na FT pisze pod takim dzien_z_mikolajem.

      Usuń
    3. Za dużo alkoholu było w twojej rodzinie pochodzenia. To nie wpływa dobrze na jakość potomstwa, szczególnie jak spłodzony po pijoku sam później pije.
      Paranoję czyli psychozę urojeniową można leczyć, choć akurat ta psychoza rokuje najgorzej.
      Przed tobą tylko zjazd w dół. Gratuluję żonie, że zdobyła się na zasadzenie kopa.

      Usuń
    4. Dziwne miejsce. Ludzie chcieli wspomóc Ulę, ona ich w zamian obrzucała grubymi epitetami. Swoim „ asystentem” ustanowiła jakiegoś paranoicznego chama. Szkoda czasu.

      Usuń
  38. Wszystko co tu leciało,
    jakoś przeczytałam,
    Jednak
    ze mnie
    już staruszka
    w sumie nie wychodzę już z łó
    źka,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałaś to wiesz. Nie wiem co ich tu trzyma. Tępa dzida i ten drugi obłąkany Doktor Jekyll i pan Hyde. Żal tyłek ściska, że się lubimy i mamy te same poglądy. Nogawki mi tylko zapaskudzą i nic więcej.

      Usuń
    2. "I tak od ponad 20 lat bredzi o tym bez ładu i składu za forach G.narzekając i awanturując się pod już około 200 nickami. Haha i ona tak siedzi 20 lat pod tymi 200 nickami i się wpisuje haha. Małgocha udana haha.
      .

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...