Moja lista blogów

środa, 20 grudnia 2023

Ptaszki, straszki...

 Targowisko próżności,

w każdym sklepie gości.

Ptaszki straszki,

złote ważki,

 cudaczków ile się zmieści.


 






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Odwaga do Zmian

Dzień po dniu w Al-Anon II

na dzień: 20 grudnia

    „Każda grupa Al-Anon ma tylko jeden cel: niesienie pomocy rodzinom alkoholików”. – To część naszej Piątej Tradycji, ale jak będziemy to robili? – „Przez stosowanie Dwunastu Stopni”. Musimy uczyć się kochać samych siebie, zanim będziemy mogli naprawdę kochać innych. Kiedy zajmujemy się naszymi duchowymi potrzebami, sprawiamy, że staje się możliwe, by inni dostrzegli w nas coś szczególnego; coś, czego może będą chcieli dla siebie. Najlepszym kazaniem jest dobry przykład. Następna część Tradycji mówi o „wspieraniu i zrozumieniu naszych pijących bliskich”. Możemy wszyscy być bardziej kochający. Wiedza, że alkoholizm jest chorobą, może pomóc nam reagować ze współczuciem, a nie z wrogością. Wreszcie „serdecznie zapraszając rodziny alkoholików i dodając im otuchy” uznajemy, że miłość skoncentrowana na nas i małym kręgu rodzinnym izolowała nas. Mamy ogromne bogactwo możliwości kochania, ponieważ jesteśmy częścią rodziny Al-Anon.

Przypomnienie na dziś

    Dzisiaj będę praktykował współczucie. Najpierw będę uprzejmy i pełen miłości dla siebie, ale na tym się nie zatrzymam. Przeniosę współczucie na innych. Jestem jednym z członków wspólnoty. Kiedy okazuję bezwarunkową miłość, ostatecznie wraca ona do mnie zwielokrotniona.

„Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się gniewem, nie szuka swego”.

Biblia 

 https://codzienne-motywacje.pl/odwaga_do_zmian.php

~~~~~~~~~~~

Kopytka,zupa fasolowa, przecierana z grzankami, banany


 

137 komentarzy:

  1. Weź przeczytaj co oznacza zwrot "targowisko próżności" bo wstyd by wykształcona osoba tak myliła pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "– Targowisko próżności to miejsce, w którym wszyscy dążą do posiadania czegoś, co tak naprawdę nie ma żadnej wartości –"

      Usuń
    2. Poniżej piosenka pod tym tytułem.
      Może by tak wysłuchać,
      a potem mnie non stop obrażać?

      Usuń
    3. Czy to stworzenie co tu się tak udziela,
      cokolwiek rozumie z abstrakcji?
      Czy tylko po prostacku wali jak młot,
      głową w płot?

      Usuń
    4. Co za prostacka baba, w różne osoby się wciela,
      by się tylko cudzym kosztem pobawić.
      Wiem, że to wy, albo jedna z was, psychicznie chora.
      Nie idźcie tą drogą, dajcie mi spokój, święta idą.
      No ale do lewactwa nic nie dociera.

      Usuń
    5. Twój blog jest do zgłoszenia za nienawistne treści, jakie publikujesz. To jest czysty hejt.

      Usuń
    6. A kto tu hejtuje jak nie Wy!
      Was trzeba zgłosić, za prowokacje, szkalowanie mnie,
      śledzenie mojego osobistego życia!

      Usuń
    7. Jakie „ wy”. Wymień tych „ wy”, albo przestań ujadać wreszcie na ludzi, których wskazuje ci „ asystent” bezpośrednio, lub sam podszywając się pod innych i pisząc anonimy

      Ludzie wiedzą o tobie tyle ile o sobie publikujesz, nie trzeba
      „śledzić”, obficie dzielisz się informacjami. Klepiesz o sobie, do siebie miej pretensje.

      Usuń
    8. Przypominam Ci, że to Ty opublikowałaś na blogu dane osobowe pana B. wraz z jego wizerunkiem i stroną FB. Już sam ten fakt wystarczy, by złożyć zawiadomienie o łamaniu przez ciebie prawa i wnioskować o zamknięcie bloga.

      Usuń
    9. To sprawa między mną a Bogdanem a nie twoja.
      Nie wścibiaj nosa tam,
      gdzie ci go mogą utrzeć.

      Usuń
    10. Cały czas mi udowadniałaś, że studiów nie skończyłam,
      to dopiero jest nękanie, śledzenie i niepotrzebne zainteresowanie się mną.Jątrzenie.
      Powinnam twoje IP opublikować i dokładnie cie na mapie odszukać.
      Opublikować twoje dane,
      że mnie tak oczerniasz.
      Daty liczyłaś, dodawałaś, odejmowałaś,
      by mnie upokorzyć?
      To nie jest nic?, to nie jest ingerencja w cudze życie?
      Wstydź się kobieto!
      Ale za grzeczna jestem, nie śledzę takich gnid,
      szkoda mi czasu na to.
      Popamiętałabyś mnie na wieki.
      Dalej nic nie rozumiesz?
      No to wypad mi stąd!

      Usuń
    11. Jeszcze po czymś takim,
      masz czelność tu wchodzić i mnie pouczać?
      To nie jest normalne!
      To paranoja z twojej strony jakaś.
      To ty tu przychodzisz i zaczepki szukasz,
      a potem odwracasz kota do góry ogonem.
      Opamiętaj się kobieto,
      lub wy dwie w zmowie!

      Usuń
    12. Po polsku „ odwracać kota ogonem” pani magister :),
      „ do góry” rosną kwiatki.

      To, co między tobą a B. nie ma znaczenia dla oceny czynu zabronionego. Opublikowałaś czyjeś dane osobowe, na to jest paragraf.

      Usuń
    13. Dalej mnie nękasz?
      Co za upierdliwa, prymitywna baba!

      Usuń
    14. „ daty liczyłaś, odejmowałaś”
      Nooooo ;)
      70-20=50 piekielnie trudne.

      Było szczere współczucie jest głębokie rozczarowanie i niesmak.
      Wesołych Świąt!

      Usuń
    15. Za takie współczucie to dziękuję.
      Czujesz niesmak? Rozczarowanie sobą ?
      to dobrze, że wreszcie w piersi się bijesz
      i takie uczucia czujesz, za swoje występki,
      gdyż jesteś przekorna, rogata, samowolna,
      zhardziała, złośliwa, agresywna, awanturnicza, czepliwa, drapieżna;...
      W datach się pomyliłaś, peselu tu nie podawałam.
      Wesołych Świąt, z wzajemnością.
      Ja bardziej oczekuję radosnych i rodzinnych świąt.
      Wesołej, to zabawy można życzyć.

      Usuń
    16. Podawałaś datę urodzenia 1952, może byłaś po procentach, że nie pamiętasz. W innych miejscach kilkakrotnie pisałaś, że masz 71 lat. Piłaś, nie pisz.

      Usuń
    17. Skoro juz taka dokladna jesteś w obliczeniach,
      O Boże co za schizofrenia z jej strony!,
      to jeszcze poprawke powinnaś wziąć,
      czy 7 klasówke skończyłam
      czy po 8 latach dopiero,
      takie myki w tych latach były,
      ale nie dotrzesz już do tego.
      No kuźwa, jakaś esbecja mnie tu sprawdza.
      Kiedyś o qrwa mnie przesłuchiwali na komendzie,
      jej rodzice,
      za to tylko,
      że do Czechowicza pocztówkę wysłałam,
      o lądowaniu na księżycu.
      I dalej te qrwy za mną węszą!
      rozpanoszone na forach gazeta.pl.
      A wyp,,,l mi stąd.

      Usuń
    18. Po znajomości się na UJ dostały,
      te panienki, które ojców w SB miały
      ale tylko jeden semestr przetrwały,
      gdyż ptasie móżdżki to są.
      Potrafią jedynie nad szlachetnymi ludźmi się mścić,
      jako i ta przemądrzała,
      która nade mną tu ostatnio się znęcała.
      Niestety, tak to jest.

      Usuń
    19. Korzeni się nie wyprzesz,
      esbeckich, lewackich.
      Jako młoda osoba,
      to przetrwałam.
      Na UJ, o własnych silach się dostałam,
      choć 5 kandydatów na jedno miejsce było,
      i tę uczelnie ukończyłam, choć łatwo nie było.
      Choć wiadomo,
      wszem i wobec,
      że po tym kierunku,
      zagwarantowanej pracy nie było,
      Musiałam sie przekwalikowywać,
      by w zawodzie nauczycielskim sie utrzymać
      ale jakoś,do emerytury dobiłam.
      Dalej esbecjo, będziesz mnie sprawdzać?

      Usuń
    20. Skoro po pijaku pisałam,
      to dlaczego na poważnie moje dane bierzesz?:)))


      Usuń
    21. I kim w ogóle jesteś,
      smarkulo niedouczona
      by mnie sprawdzać, tu na moim własnym blogu?
      Jakieś uprawnienia do tego masz?
      Czy coś?
      Kto ci je wydał,
      zarozumiała, impertynencka istoto?
      Musze jakoś z tobą skończyć,
      bombę spuścić,
      w kosmos wystrzelić,
      gdyż dłużej nie zdzierżę tego już,
      a nadzwyczaj cierpliwą i wyrozumiałą, jestem osobą.

      Usuń
    22. Zobacz Urszulka jak Ciebie pilnuje i wszystko wie. Ty zapomnisz, a ona Ci przypomni wszystko. Mogła by być Twoją buchalterką. Cudowna jest ta M.

      Usuń
    23. Rocznik 52 szedł systemem ośmioklasowym, to był pierwszy rocznik, który miał przedłużoną podstawówkę :D Pomoc ci potrzebna, pamięć zawodzi?

      Usuń
    24. Ula :” Na UJ, o własnych silach się dostałam,
      choć 5 kandydatów na jedno miejsce było”

      5:1 to nie tak wieka konkurencja.
      Siłami własnymi powiadasz?
      Może tak, może nie, kto to wie?
      Wtedy były dodawane przy rekrutacji punkty „ za pochodzenie” robotnicze, chłopskie lub robotniczo-chłopskie. Sporo tych punktów było. Na niektórych uczelniach tyle ile za zdane przedmioty kierunkowe na 5.
      Tak więc ktoś z punktami za pochodzenie, kto zdał egzamin na ledwie 3 wygrywał indeks z tym, kto zdał wszystko na 5, ale nie miał pochodzenia.
      Ty pisałaś na blogu jakie masz pochodzenie. Więc? „Własnymi siłami” złotko, czy przy pomocy dodanych przez komuchów punktów?

      Usuń
  2. Cytat dnia
    „Miłość to nie tylko patrzenie na siebie, to patrzenie w tym samym kierunku.”
    Antoine de Saint-Exupéry . Parę dni do wigilii.11 dni do końca roku. Walka o media i tvn bis. Idę spać, ale jestem w mieście św Wieży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy dni świąt. A szykowania jakby miało trwać niewiadomo ile.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już samo gadanie o tym od ponad miesiąca,
    jest bardzo męczące.
    Jeszcze ten wczorajszy sejm o tej ustawie plecenie,
    super gwiazdka na święta.
    prawie co się nie pozarzynają,
    co za emocje,
    nie idzie tego wytrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do wszystkiego podchodzę bardziej lajtowo. Święta już mnie tak nie kręcą, ze stoickim spokojem obserwuję te pełne wózki w marketach z jadłem i wypitką. Wykorzenić z ludzi stare przyzwyczajenia jest trudno, wychowani w czasach pustych półek mają instynkty samozachowawcze bardziej pobudzone. Każdy robi jak mu pasuje, ale nie dajmy się zwariować...szkoda zdrowia, święta, święta i będzie po świętach, tak to zwykle bywa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie nie masz dzieci ani rodziny, ani wnucząt.
    To są święta rodzinne, trochę bajerów, świecidełek musi być,
    by sobie ponure, zimowe dni umilić.
    Samotny nie musi nic robić a najlepiej do kogoś na gotowe iść.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak właśnie Ulka jest, gdyby nie rodzina, to bym minimalistycznie traktowała stronę materialną świąt.
    Ale dobrze, że mamy rodzinę. Już wolę się natrudzić :) Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca tak jest, ale nie zaprzeczam i nie potwierdzam. Grunt to tak wychować dzieci by potrafiły docenić trud pracy nad nimi. Wtedy o wiele łatwiej jest nam znosić schyłek naszego życia ;)

      Usuń
    2. Co nie do końca jest, misti?

      Usuń
  8. Dziś ubrałam choinkę, ustawiłam szopkę, bo potem mogę być zmęczona. Jak wnuczki przyjdą to się szopka ucieszą.
    Na choinkę popatrzą,
    w tym roku same białe ozdoby wybrałam.
    Dzieci lubią takie rzeczy.
    Jednak w sklepach zatrzęsienie ozdóbek,
    co widać na zdjęciach,
    które to w Leroymerlin kiedyś zrobiłam,
    jednak nic nie kupiłam,
    przez lata się tego badziewia nazbierało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuję bardzo tych starych bombek. Były przepiękne.
    Tyle ich kiedyś było, a nie mam ani jednej- Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze kilka mam.
    Moda na nie minęła.
    Mikołajki, grzybki, domki,
    malowane krajobrazy, bombki z dziurką,
    przez lata się potłukło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och Ula, najbardziej te malowane krajobrazy lubiłam ze śniegiem.
    Teraz trochę stylizują, ale to już chyba nie to.
    Pokaż w zbliżeniu. Może już po świętach, bo teraz nie masz czasu- Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te bombki mam w kartonie gdzieś nie wiem.
      nie pokażę.Dawno nie używałam.

      Usuń
  12. Psychopatka(i) nadal atakują.
    Tu już boi(ją) się wejść
    "Psychopata nie lubi być odpowiedzialny, dlatego ludzie z takim zaburzeniem osobowości uciekają od obowiązków domowych, finansowych, związanych z opieką nad dziećmi itp.
    * Psychopaci nie lubią o sobie mówić. Raczej starają się wyciągnąć informacje od drugiej osoby, po to, by to wykorzystać"*

    Tak właśnie jest.
    To są wampiry energetyczne,
    niby dziurki naocznie nie zrobią a krew wyssą.
    Czosnek wczoraj kupiłam,
    to tu zaraz położę,
    jeszcze kołek z osiki gdzieś mam,
    to wszystko wdrożę i się odczepi, ode mnie, Basi i Bogdana.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie już ubrana. Kupiłem wędliny i kawałek mięsa na rosół i pasztet. Ale to będzie Basia moja żona robiła. Patrz bydlaki zablokowały TYP Info. Nie ma transmisji. Nie trzeba żadnych ustaw i prezydenta i media zabrane. A gadali tak mi dopmóż Bóg .Nie wpuszczaj tych chorych harpi tylko tych co piszą normalnie Urszulka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co było obiecane jest dokonane. I bez Boga dali radę ;)

      Usuń
    2. Takiego złośliwego i mściwego polityka jak Tusk nie było w historii Polski i ta jego świta. Tak zaczynają jego rządy i tej całej koalicji. Sam nie lepiej postępuje od innych. Sprzeda nas tej całej Unii .Jest telewizja Republika i W Polsce Pl. Szybko się skurkojady uwijają.

      Usuń
    3. "misterious20 grudnia 2023 11:54
      Co było obiecane jest dokonane. I bez Boga dali radę. Boga do tego nie mieszaj. Naucz się buźkę wklejać. Bo pomimo że ciągle zmieniasz nicki to nie potrafisz tego zrobić. Ciągle to samo :) a nie tak ;) Zbyszku.

      Usuń
    4. Lecz swoje fobie, nie wiem o czym piszesz i to mnie nie interesuje, tylko dobre informacje są dla mnie budujące dzisiejszego dnia.

      Usuń
    5. Bogusiu, znak :) oznacza uśmiech, a znak ;) uśmiech z przymrużeniem oka. Oba znaki są używane od kiedy ludzie piszą w internetach.
      Wiem, dla ciebie trudne :D . :D —-> to też znak często używany, tu oznacza śmiech na tobą serdeczny i długi

      Usuń
  14. Mnie rzuciłaś na pożarcie? Prowokujesz i się doigrasz. W takim razie, ja bronię się sam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ciebie rzuciłam?
    Sam sie rzuciłeś tajemniczy Edziu, denisie rozrabiaku, diedzie morozie,
    i mysteriosie, czyż nie tak?
    A resztę, to Bogdan ci dopisze do twojego życiorysu internetowego.

    OdpowiedzUsuń
  16. misterious20 grudnia 2023 11:53
    "Mnie rzuciłaś na pożarcie? Prowokujesz i się doigrasz. W takim razie, ja bronię się sam. Daj sobie siana. Odpocznij od neta bo jesteś uzależniony. Pisz normalnie. Znajdź sobie jakąś kobietę bo Cię w oczy szczypie. Pisałeś że masz bogate życie towarzyskie, a siedzisz na tym blogu u Urszuli.

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiet ci u mnie dostatek, ale jeżeli Ula jest Twoim marzeniem to ja stoję z boku i nie jestem zainteresowany. Z wielkim szacunkiem dla Urszuli, Ona jest tylko obiektem Twoich westchnień.

      Usuń
    2. Ta. Tylko się jednych uczepiłeś pani Zołza. Zmień ustawienia bo bredzisz. To udajesz kobietę to faceta. O czym to świadczy? Urszula prowadzi fajnego bloga i ma syna, którym trzeba się opiekować, ja mam siostrzeńca niepełnosprawnego. Niedawno nie mogłeś się odczepić od pewnej osoby, bo coś Ci się ulęgło w głowie. Zachowaj się jak facet. Bo to nie jest normalne zachowanie w Twoim życiu. Spaliłeś wszystkie kontakty i fora. Po co Ci to?

      Usuń
    3. Bredzisz, nie wiem o czym piszesz, nie pij na wyjazdach bo robisz się niekontaktowy.

      Usuń
  17. Ale cyrk nie ma wiadomości na 1 i TYP info . Stan wojenny. Przed chwilą wygłosił mowę dziennikarz i już wyłączli. Gdzie jest prezydent?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to gdzie? Obraduje na posiedzeniu RBN, nie śledzisz?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale zamordyzm w kraju.
    Istna Białoruś, lub jeszcze gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyż nomenklatura jednopartyjna do tego się nie przyczyniła? Kiedyś już tak było, za PRL i do czego to doprowadziło? Wyrósł nam przywódca chory na władzę, którego marzenia się spełniły:
    https://www.youtube.com/watch?v=h-aBKB7bit0

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzieś tam góralskie komentarze lecą na "Poniedziałku"
    ale komentować i odpowiadać nie zamierzam,
    tym bardziej,
    że tyle w kraju się dzieje,
    no rozpacz!
    Nad ciastem piernikowym się namęczyłam,
    przed chwilą do piekarnika wstawiłam.
    Jutro przełożę konfitura śliwkową czy też powidłem,
    które latem zrobiłam.
    Do niedzieli nawilgnie.
    Jeszcze na to, polewa czekoladowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w mój gust. Piernik zawsze łechtał moje podniebienie i choć nie jestem wielbicielem słodkiego nigdy kawałeczka sobie nie odmawiam. I tak będzie tym razem.

      Usuń
  22. Małż ślęczy na kanale republika
    i ja pewnie też poślęczę,
    gdyż tv info już ni ma,
    ani z "tyłu wizji" też pewnie skończone
    Kiedy ciasto sie upiecze,
    gdyż nigdy tvn nie lubiłam.
    Ależ normalnie przewrót,
    hunta grudniowa czy jak tak.
    Na tego pana, nie głosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. A miało tak pięknie być...

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi odechciewa się żyć,
      gdyż nie potrafię szprechać.

      Usuń
    2. Przestań, tak was ten PiS ogłupił?

      Usuń
    3. 13 grudnia 2023 r totalna patologia pod wodzą ryżego niemiaszka wprowadziła w Polsce bezhołowie , bezprawie , dyktat, stosuje zamordyzm , cenzurę , jeszcze niedawno wycierała sobie gębę konstytucją a teraz konstytucję ma w głębokim poważaniu. To robią nielegalnie bo nie umieją inaczej.Też oglądam Republikę i W Polsce PL.

      Usuń
  25. Zawsze stoję po dobrej stronie mocy. Tak "pięknie" rozgrzane emocje nie prowadzą do kompromisu. Wiem jedno, media powinny niepolityczne, powinny być bezstronne i nie ogłupiać społeczeństwa. Jak do tej pory były pisowskie, partyjne i jednostronne. Czy to się zmieni? OBY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę.
      Teraz będą prounijne i PRONIEMIECKIE!

      Usuń
  26. Pożytek z tego jest,
    że spokojnie można sobie coś piec:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I korzystaj z tego, rób wypieki bo człowiek głodny jest zły. Polityka jest brudna, a krzyż na sali obrad, to moim zdaniem jakieś nieporozumienie.

      Usuń
    2. Piernik, czy dawniej zwany miodownik,
      udał mi się.
      Pełen orzechów, przypraw korzennych.
      Jutro przełożę.
      W pierniczki się już nie bawię, szkoda czasu,
      za dużo roboty.

      Usuń
    3. Mniam, mniam...

      Usuń
    4. Wpadnę do Ciebie spróbować. Dwie godzinki niecałe😊

      Usuń
    5. Fajnie by było, Bogdanie,
      ale póki co,
      wiernego i wspaniałego i zazdrosnego mam męża.
      Nie chce mego małżeńskiego gniazdka kalać,
      przygodnymi znajomościami,
      choć w sumie one wspaniałe są.
      Wspaniale się ostatnio rozumiemy,
      wspólne problemy mamy.
      Oby tak dalej:)))

      Usuń
    6. Serce rośnie gdy choć trochę zgoda tu jest. Siądźmy przy pierniku i pogadajmy, uśmiechnijmy się. Zaparzę kawy... Ula ty sobie spocznij, ja się tu zakrzątnę- basia

      Usuń
    7. Ja tylko na ciasto i może rodzinę odwiedzę😊

      Usuń
  27. Po nowym roku się skończy okres miodowy wyborców koalicji. Miną święta, Nowy Rok i zacznie się życie. Samo życie, ceny. Teraz jest euforia .Zwycięzca bierze wszystko. Kadencja nie trwa wiecznie. Zawsze mówiłem że Pisowcy zbyt lajtowo traktowali Tuska. Wszystko wszystkim ale pewno zasady obowiązują, nie takie jest myślenie cywilizowanego narodu .
    Nawet otyły Kalisz z dawnej lewicy mówił, że od winy są sądy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bo otyły Kalisz jak piszesz jest sędzia i dba oswój interes, a sądy "nie tuczą, tylko rozumu uczą".

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczerze przyznam,
    że nie śledziłam,
    tego co w Polsce dziś się działo.
    Zamrażarkę przejrzałam,
    odmroziłam,
    wielgachne wiadro lodu wydobyłam
    i wiem na czym stoję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz ten wątek. Tam jest pan Zbyszek i pani nasturcja. Zobacz jak śledzą ludzi. Nastka nie ma prawo jazdy. Ale nie przeszkadza jej zabierać głos i hejtować. Do tego jest moderatorką strony. https://forum.gazeta.pl/forum/w,20,177075206,177075206,Swiatlo_w_aucie.html

      Usuń
    2. Zbysio z Tarnobrzegu i jego ciągłe wcielenia im_not_losing_hope. Nie tylko Ty jesteś Urszulka prześladowana i obrażana. Następna kobieta przez to całe grono trzech osób psycholi gnębiona.

      Usuń
    3. Ciocia cię fachu uczyła?

      Usuń
  30. Polityka nie dałaby Ci tej przyjemności, a tak na dłuższy czas masz spokój. Zamrażarka się odwdzięczy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pyszny pierniczek, no widzicie jak miło, świątecznie... jedlina pachnie- basia

    OdpowiedzUsuń
  32. Oby tylko, zamrażarka nie wysiadła,
    tak jak ja, czasem wysiadam.
    Długo się do tego zbierałam,
    choć w sumie przed świętami,
    żadnych uszek i pierogów nie mrożę.
    Te wyroby, lubię mieć świeże.
    Ot na parapecie zaokiennym położę,
    i jakoś dotrwają do wigilii.
    Jedynie mięsa mrożę,
    kotlety, schaby poćwiartowane i ryby,
    bo gdyby tak zaniemóc,
    to kto pomoże to przywlec do domu?

    OdpowiedzUsuń
  33. misterious20 grudnia 2023 19:18
    " nie dałaby Ci tej przyjemności, a tak na dłuższy czas masz spokój. Zamrażarka się odwdzięczy. Człowieku idź na rower lub pobiegać bo męczysz ucho. Zdrowie ci będzie wdzięczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co złego misti napisał w tym momencie? Basia

      Usuń
    2. Strasznie się męczysz, przepracowany, a może hemoroidy Ci dokuczają? Wysilasz się, a to jedynie pogłębia tą przypadłość.

      Usuń
  34. Niestety, rocznik 52 był podzielony,
    kto do lipca urodzony,
    jeden roczek zyskiwał,
    podstawówke 7 klas zaliczał
    a kto potem urodzony,
    musiałał 8 lat drałowąć tam.
    Daj sobie kobieto spokój z tymi obliczeniami.
    Po co ci to, kobito?
    Matki czy babci się spytaj
    i nie drąż tematu mego,
    gdyż na zaWSZE CIE STĄD uSUNE,
    GDYZ TYLKO W DYSKUSJACH NAM PRZESZKaDZASZ,
    I MNIE TYLKO ZNIEWAŻASZ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da Ci spokoju Małgosia pod nickami tai i noitak. Także Zbyszek pod nickiem e p-zybi. Panna nasturcja też tu zajrzy. Ale jest zajęta hejtowaniem kochamzapachfrezji. Także jej psychofan e-zybi. Co sobie pisze mimo na forach że ma blokadę do końca roku. Ci ludzie się nie zmienią nie ma szans. Ten byczek co mało nie zlamał reki posłance Borowiak to policjant ze służb specjalnych. Cieszę że jestem w domu. Czas pokaże wszystko. Dbaj o siebie i swoje zdrowie. Dobrej nocy Ula.

      Usuń
    2. Policja chciała przejrzeć monitoring z wydarzenia. Wtedy pisi wycofali skargę :)

      Usuń
  35. Twoja prawda jest jak g.wno prawda,
    cała ta gazeta i forum,
    które reprezentujesz.
    Dla mnie, twoje dywagacje na mój temat,
    nie znaczą nic, gdyż fałszywe są
    i proszę wynoś się stąd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej „ całej gazecie” pisałaś i pisałaś, a teraz „ cała gazeta”.
      Wspierali cię, a ty z pogardą „ cała gazeta”. Cała, m.inn. razem z twoimi „ całymi limerykami”, których tam napłodziłaś od groma. Cała ty z obrażaniem wszystkich i wszystkiego. Teraz to niby nic wspólnego z „ całą gazetą” nie miałaś, tylko przechodziłaś obok z tragażami. Acha.

      Usuń
    2. Owszem pisałam tam,
      kiedy jeszcze takiego hejtu tam nie było,
      ale ulotniłam się, na własny blog,
      który gazeta zlikwidowała w 2019r.
      Tak jest,
      zgadza się,
      tu link do mojego wątku:
      "Układamy limeryki,"
      gdzie mnóstwo ich napisałam pod różnymi nickami.
      Wątek liczy 2500wpisów,
      większość jest moja.
      https://forum.gazeta.pl/forum/w,384,66578555,66578555,ukladamy_limeryki_.html?s=9
      no i co w związku z tym mi jeszcze zrobisz?.
      O sobie pisz,nie o mnie,
      czym się tam zasłużyłaś.
      Wy tam lubicie kogoś się czepić,
      jak rzep psiego ogona,
      i go pokonać,
      inaczej nie żyjecie.
      Taka przygodę z takim jednym tam miałam,
      ale nie chce o tym wspominać.

      Usuń
    3. Ja nie jestem „ wy”. Nie ma odpowiedzialności zbiorowej.
      Zmień język, nie obrażaj ludzi. Pisanie tu do osoby, że „ nie wyprze się korzeni ubeckich”, do osoby, której życiorysu, zasług i win nie znasz jest dowodem na to, jakie siano zrobiła ci w głowie pisowska ordynarna propaganda. Napisałaś tak, bo podejrzewasz, że osoba ta pisze na forach Gazety. To jest dowód na tak parszywe oskarżenie? Opanuj się kobieto!
      Ty także na forach Gazety pisałaś długo i dużo, mam ci napisać o twoich korzeniach to samo?

      Swoją drogą najwięcej starych ubeków jest wśród tych co oskarżają o pracę dla UB innych. Najwiecej aparatczyków PZPR jest w szeregach PIS i bezpośrednim otoczeniu pana JK.
      Wystarczy wspomnieć prokuratora stanu wojennego Piotrowicza, nagradzanego w tym czasie za zasługi. Panu JK nie przeszkadzało to zrobić Piotrowicza posłem i wsadzić do Trybunału Konstytucyjnego.

      Mam wielu znajomych w Cz. I tak okazało się po latach, że pan , który strzępił gębę o wartościach i niby był w opozycji za „ komuny” został odnaleziony na liście współpracowników SB w zasobach IPN.

      Nie rzucaj, kobieto takich oskarżeń tak lekko, napij się zimnej wody, nim coś takiego chce ci się napisać.

      Usuń
  36. Bogdanie, dziękuje Ci, mój asystencie kochany.
    Jakoś się jeszcze porozumiewamy.:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Wypisujesz jakieś brednie, mnie ludzie których nie znam nie interesują. Odwiedź psychologa przed świętami by nie straszyć rodziny. Głupców nie sieją, sami się rodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam idź do psychiatry,
      gdyż zaburzoną osobowość masz,
      ty panie stary, wielonikowcu, nie do wiary,
      jaką osobowość masz!
      Non stop siedzisz przed komputerem
      w tym u mnie.Nic nie robisz, nic w realu!
      Na jakiego klienta polujesz,?
      No raczej na mnie nie licz!

      Usuń
    2. Wyobrażam sobie ciebie,
      jako otyłego faceta,
      który non stop siedzi na internecie,
      innych życie podgląda,
      zupełna odwrotność Bogdana.
      I jeszcze do tego,
      moralizuje!
      No koniec świata!

      Usuń
  38. No jakieś typy,
    non stop mi się tu produkują,
    mimo, że jestem rocznik stary,
    nie od zawracania gitary,
    Czego oczekują ode mnie?
    No nie wiem.
    Tuska sobie wybrali,
    niech się cieszą ze zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bredzisz jakbyś miesiączkę niespodziewanie dostała. Ogarnij się i nie zapominaj o lekach, nie krzywdź siebie, życie jest piękne, tylko dla wybrańców 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W styczniu jak wrócisz. Musisz się bardzo pilnować byś trzeciego nie zlapał. Bardzo się musisz pilnować Zbyszku.

      Usuń
    2. Powiedz to sobie do lustra Bogusiu taniarado

      Usuń
    3. Ty, taniarado dopiero nie jesteś anonimowy. Opublikowano twój wizerunek i dane osobowe. To ty latasz po forach jak potłuczony i śledzisz nastkę od lat. Kim ona już wg ciebie nie była? Anną, Hanną, Joanną ( masz obsesję na temat tych imion) i jeszcze więcej. Nicków osób, które posądzałeś o bycie nastką nie wymienię, bo się znowu do nich przykleisz namolnie. Obsmarowywujesz kobietę gdzie się da, kłamiąc jakby ci złotem płacili za to. Nastka i nastka, nastka i nastka, na prawdę cię pogięło.

      Usuń
  40. No weź tu rozsądź,
    kto mądry a kto głupi.
    Ostatnie moje wpisy tu,
    na bieżąco pisałam,
    odnośnie komentarzy,
    które tu trafiły.
    gdyż mi się nie chciało,
    pod każdym komentarzem mnie obrażającym
    do obrażających mnie trafiać.
    Stąd tu tylko ,
    na końcu,
    me komentarze,
    dodawałam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Tyle tego jest,
    że już nie daję rady,
    normalnie tego komentować.

    OdpowiedzUsuń
  42. W sumie,
    wątek na dziś zakończony.
    A o jutrzejszym pomyśle,
    coś po północy,
    lub nad ranem.
    A i tak,.
    mam przechlapane.
    Musze się wyspać,
    by siły mieć,
    a to bardzo trudne jest.
    Taka ze mnie artystka,
    ? i wszystko inne pojęcie z tym,
    co puszczam jak w dym....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszula po prostu żyj swoim życiem. Nie komentuj wszystkiego. Niech sobie piszą. A Ty rób swoje. Masz tyle energii życiowej w zakładaniu nowych wątków na swoim blogu. Nikt tak nie potrafi jak Ty. Szacun 💞

      Usuń
    2. Ty Bogdan musisz być zakochany w tej jakiejś Nasturcji, wszędzie ją widzisz, wszędzie za nią chodzisz, czytasz każdy jej post, każdą informację o niej zbierasz po forach. Musisz być bardzo zauroczony nią, szkoda, że kobieta cię nie chce. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Nie ta chora psychofanka buja od wczoraj na forum auto moto. Choć nie ma prawo jazdy i hejtuje tam pewną osobę. https://forum.gazeta.pl/forum/w,20,177075206,177075206,Swiatlo_w_aucie.html

      Usuń
    4. Nie widzę żeby hejtowała, odpowiada na wpisy jakiejś idiotki, która nie umie światełka w samochodzie zapalić. W porównaniu z piszącymi tam facetami to i tak ją łagodnie potraktowała. Czy ta pani frezja nie widzi, źe wszyscy tam się z niej wyśmiewają i mają ją za nienachalnie inteligentną?

      Usuń
    5. Każdy może bobasku założyć wątek tam bez potrzeby hejtowania. Tym bardziej że pisze wystarczająco długo. Nie tobie to oceniać. Spadaj.

      Usuń
    6. Nie trzeba pisać długo by zakładać wątki. Nikt tej gęsi nie hejtuje, wyśmiewają się z jej głupoty po prostu.

      Usuń
    7. Z twojej głupoty pajacu bo sam tam pisałeś.Spadaj.

      Usuń
    8. To nie ja pytałem o światełko w samochodzie tylko ta gęś. I to z niej sobie bekę robią.

      Usuń
    9. Frezja zakłada takie wątki na auto-moto dla atencji. Uwielbia męskie „ zainteresowanie” z jakiegokolwiek powodu, to je wymyśla :) Jeszcze lepszy wątek jest z pytaniem jak umyć po podróży szybę z roztrzaskanych i zaschniętych na niej much :). Dla mnie wątek o muchach był na podium. Pyta też na forum, czy we Wrocławiu można z jakiejś ulicy skręcać w lewo, będąc tam na miejscu.
      Ręce opadają, ale pośmiać się można.

      Ona tak ma. Prowokuje głupimi wątkami ludzi, potem się obraża na ich posty, następnie gna na moderację ze skargami i ludzie dostają bany.

      Auto moto to jak piszą tam panowie ich „ garaż”, gdzie w męskim towarzystwie rozmawiają o tzw „ męskich” sprawach swoim bywa, że niecenzuralnym językiem. Kobiety, które tam zajrzą są traktowane z nieprzesadną atencją i szorstko, ale grzecznie dopóty któraś nie wyskoczy z idiotyzmami :), a Frezja im tam serwuje najczęściej idiotyzmy jak gołębica. Ona ich celowo prowokuje, to zbiera. Wygląda, że lubi.

      Usuń
  43. Sąsiednie forum rozwaliła. Na forum Pięćdziesiątki to my została moderatorką. Ciekawe dlaczego. Cała trójka bujała się tam i teraz tu. Jedynie szkoda że ktoś nie zgłasza jej wpisów na forum moderacyjnym bezpośrednio do Kaśki. Bo pisanie na na forum i do pomocy nic nie daje. Sa święta, ale nie potrafią żyć by wyluzować. I tu jeszcze Urszulę obrażają. Wstyd.


    ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu uważasz, że ona jest moderatorką? Nie pisali tego nigdzie.

      Usuń
    2. Które forum rozwaliła?

      Usuń
    3. Sam się zapytaj na tym forum. Załóż taki wątek haha.

      Usuń
    4. Co to znaczy „ rozwaliła” ? To było forum martwe, trochę osób jakiś czas temu krótko popisało i sobie poszło, ich wolna wola.
      Ile można było czytać miałkie wątki zakładane przez Danusię? Jak Zapach będzie miała ochotę, to przecież może sobie pisać tam swoje pozdrowienia, albo wątki o muchach :) Kto broni?

      Usuń
  44. A ktore forum Nasturcja rozwaliła? Ty podobno chciałeś pisać na jej forum, pisala ma Polska i Świat, źe chciałeś dołączyć do jej forum ukrytego. Po co skoro jej tak nienawidzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuć sobie Nasturcja na luza. Bo to jest chore co robisz. Przestań się włóczyć za ludźmi. Niedawno sama się pytałaś o coś. panna.nasturcja
      Re: Kamera do samochodu
      12.12.23, 18:28
      Niezupełnie. Bowiem ja nie postawiłam granicy finansowej i 500 zł mnie nie ogranicza.
      Za to napisałam wyraźnie, że kompletnie się nie znam i prosiłam o radę dla laika.
      Ale widzę, że panowie wyłącznie w gębie mocni, w konkretach nic do powiedzenia nie mają. Już zapominasz co mówisz.

      Usuń
    2. Nie pij facet tyle, bo ci odbija już

      Usuń
    3. On już ma odbite na maksa. Obsesja na punkcie nasturcji. Powieś sobie zdjęcie kwiatka nad łóżkiem taniarado.

      Usuń
    4. Owszem było tak,
      że mi za chłopskie pochodzenie,
      punty doliczyli, bo przecież lekko nie miałam,
      sama winyle sobie kupowałam
      i francuski z nich szlifowałam,
      jakieś książki do tego,
      a poza tym druki sąsiadów,
      którzy do Polski przybyli z pracy na emigracji,
      im ciągle tłumaczyłam, z nimi do mnie przychodzili.
      We frankach ją otrzymywali,
      nic mi za to nie dawali.
      Samodzielnie się doszkalam że dobre wyniki na egzaminie dostałam.
      Poza tym jeszcze dobrze trzeba było zdac test ustny z polskiej literatury.
      A moje koleżanki,
      które miały rodziców z PZPR,bez przerwy do Francji jeździły,
      kontakt z językiem,
      na żywo miały.
      Jednak potem,
      na uczelni, jakoś wymiękały,
      gdyż francuska gramatyka historyczna
      i wszelkie inne sprawy,
      zbyt trudne były.
      Co jeszcze chcesz wiedzieć dziecino?
      Żeby jakiś język opanować,
      nie wystarczy tylko "parlować"
      ale podstawy gramatyczne dobrze znać,
      danego języka.
      To wszystko co z mojej strony,
      mogę tobie dać na konkretne pytanie.


      Usuń
  45. Dziękuję za grzeczną odpowiedź, doceniam, że bez inwektyw.

    A wiec punkty dodatkowe za pochodzenie dostałaś, więc nie otrzymanie indeksu nie było wyłącznie twoją zasługą.

    Miej świadomość, że zabrałaś miejsce komuś, kto zdał lepiej od ciebie. Nie przywołuj tu dzieci ówczesnych prominentów, to nie był tak wielki procent, jak usiłujesz przedstawić. I wśród nich byli ludzie różni, od głupków po młodzież zdolną.

    Wracając do sedna, miej świadomość, że zabrałaś miejsce równie pracowitej jak ty i z podobnymi finansowo możliwościami ale bez punktów: dziecku nauczycielki, skromnego urzędnika, pracownika naukowego, laboranta medycznego itd itp

    Nie pusz się zatem tak tym swoim wykształceniem, biorąc pod uwagę, że rekrutacja sprawiedliwa dla ZDAJĄCYCH nie była, a ty byłaś UPRZYWILEJOWANA.

    Nie potrafisz też własnego wykształcenia i siebie szanować i przykro to obserwować. Twój sposób traktowania ludzi, język wskazuje, że ono ci na nic. Nie awansowałaś do inteligencji, mimo dyplomu, o ile go masz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inteligencja to coś więcej niż rzekomy dyplom magistra w szufladzie.

      Usuń
    2. Twoja inteligencja bez dyplomu,
      dobitnie tu dowodzi, że jesteś nikim.
      A czepiłaś się mnie,
      jak psia kupa do buta,
      skrzętnie w trawniku ukryta.
      no przestań już,
      czasu mi brak,
      by na tak durne komentarze, odpowiadać.

      Usuń
    3. A ten komentarz z 15:17 pisał akurat kto inny, niż poprzednie w tej dyskusji. Niemniej zgadzam się z nim.

      Usuń
  46. A pisz sobie co chcesz,
    Przecież większe możliwości ode mnie mieli.
    Wszędzie konkurencja jest.
    kto lepszy i twardszy, ten wygrywa.
    Dopiero po studiach, to konkurencja w zawodzie się liczy.
    Tak sie zastanawiam, ile jeszcze komentarzy tu napiszesz,
    by mnie poniżać.
    W czym lepsza ode mnie jesteś,
    że ciągle przegrywasz?

    OdpowiedzUsuń
  47. Kto lepszy i twardszy powiadasz.
    Rekrutacja na studia nie była prawdziwą konkurencją lepszych i twardszych, ale polityczną decyzją wygrywała młodzież z odpowiednim pochodzeniem, a nie „ lepsza i twardsza”. Przyjmij to z pokorą, bo to prawda. Już nie warto nawet rozważać, że „ komuchom” ten przywilej zawdzięczasz.

    Jesli piszesz, że dopiero po studiach konkurencja się liczy, to jednak najpierw te studia trzeba skończyć, a jak już wyżej było, wielu zdolnych nie miało na to szans, bo miejsca zajmowali tacy, jak ty, z punktami za pochodzenie.

    Co do konkurencji po dyplomie, to słabo ci szło. Nie wiem jak trzeba być słabym, by z pozycji nauczyciela języka ( a wówczas nie było nadmiaru nauczycieli j. francuskiego) wylądować w bibliotece szkolnej. To nie jest oszałamiająca kariera zawodowa.

    Nie wiem, czy będę tu pisać, zrobię co zechcę, jeśli blog będzie nadal otwarty. Odkrywam twoją hipokryzję i reaguję, gdy mnie i innych obrażasz. Moje reakcje i tak są mocno wyważone, odnoszę się do faktów, nie pomówień. Nie używam rynsztokowego języka.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ależ ja ciebie do niczego nie zmuszam.
    Piszesz tu jedynie li tylko,
    na własne życzenie,
    niepotrzebne tu jest twoje tłumaczenie.
    ja o sobie, prawie wszystko grzecznie napisałam
    a ty o sobie nic.
    Nie obchodzą mnie twoje fakultety, niestety.
    Żadnych nie ukończyłaś.
    Różne są losy kariery, pracy po studiach,
    różne reformy nas niszczą.
    A bibliotekę w nagrodę dostałam,
    kiedy gimnazja zlikwidowali.
    Od podstaw ja tworzyłam,
    nagrody dostawałam
    i było mi w niej,
    jak w niebie,
    czy sanatorium,
    cisza, spokój,
    lekcje biblioteczne,
    nawet w czasopiśmie:
    "Biblioteka w szkole"
    mój artykuł opublikowali,
    odnośnie szybkiego czytania.
    które to w klasach, przeprowadzałam.
    nie rozumiem dlaczego
    tak sie mnie, non stop czepiasz.,
    czyżbyś własnego życia nie miała,
    o karierze nie wspominając.
    To jakaś patologia jest,
    a z twojej strony
    ciągly na mnie atak.
    Cóż ja ci kobieto uczyniłam,
    że tak sie mnie uczepilaś?

    OdpowiedzUsuń
  49. kiedy gimnazja wprowadzili, a nie zlikwidowali, poprawka z mej strony jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal sie tu swoja karierą,ile konkurentów przebilaś po studiach i w jakich szkołach uczyłaś,
      bo jak dla mnie jesteś tu nul, normalnie zero
      i tylko sie mnie czepiasz i oczerniasz.
      No i tak mi odpowiesz, że to ja jestem zero a ty wszechwiedząca,
      noitak,
      ten twój nick brzmi,
      czy też panna.nasturcja?

      Usuń
    2. panna.nasturcja21 grudnia 2023 17:12

      Szanowna autorko bloga! Piszę tu pierwszy post jako panna.nasturcja. Uprzedzam, że jeśli nadal będę tutaj bezpodstawnie opluwana i oskarżana o treści, które nie są mojego autorstwa, złożę skargę do blogera i postaram się o zlikwidowanie bloga. Proszę to potraktować poważnie. Uprzedzam, że ani odpowiadać, ani komentować reakcji nie zamierzam, to mój jedyny wpis tutaj. Mój komentarz tyczy zarówno komentarzy autorki bloga jak i jej sympatyków, których wpisów nie moderuje.

      Usuń
    3. Nie tym tonem do mnie, panno nasturcjo.
      Wiem, że pani jest sroga, tam na forach,
      ale tu inny regulamin obowiązuje.

      Usuń
  50. Zgłaszaj gdzie chcesz.
    Blogger nie jest głupi.
    Kłamstw nie kupi.

    OdpowiedzUsuń
  51. On dokładnie wszystko prześledzi,
    jeśli o bloggera chodzi.
    On wszystkie IP, komentujących tu zna,
    nie to co ja,
    kiedy od kilku dni jestem tu przez anonimów prześladowana,
    inwigilowana,
    choć w sumie ze wszystkiego się wyspowiadałam.
    A dalej mnie napastują i prześladują,
    jakbym nie wiem co im zrobiła.
    Ja również potrafię skargę wnieść
    do wyższej instancji,
    i niech mnie pani nie straszy.
    Ja tu tylko, niewinne wierszyki sobie piszę
    i przez to jestem napastowana.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...