Moja lista blogów

poniedziałek, 18 grudnia 2023

Poniedziałek

 

Jak i gdzie tu zrobić przedziałek,

wszak dziś jest ponoć poniedziałek,

na mojej rozczochranej głowie,

może ona mi coś podpowie? 

Nic nie brałam, żadnych działek.

Ale dobrze spałam,

po tej pracowitej niedzieli.

Śnieg diabli wzięli,

jedynie zdjęcie mi zostało z okna kuchennego,

to sobie je wkleję

będzie dobrze,

panie bobrze,

tylko gdzie aparat posiałam?

Który to od syna na 70 dostałam?


 

~~~~~

Odwaga do Zmian

Dzień po dniu w Al-Anon II

na dzień: 18 grudnia

    W miejscach, gdzie transport jest zależny od wielbłądów, ludzie mają powiedzenie: „Ufaj Bogu, a wielbłąda przywiąż do drzewa”. Myślę o tym powiedzeniu jak o barwnym opisie tego, co w Al-Anon nazywamy „wypracowaną umiejętnością”. Najpierw ufamy naszej Sile Wyższej. Zaufanie jest sposobem potwierdzenia naszej gotowości do przyjęcia tego, co Siła Wyższa nam wybierze. Nie poddajemy się losowi; wychodzimy naprzeciw każdego dnia z pełnym zaufaniem. Jak mówią: czekamy na cud. Ale nie możemy oczekiwać, że nasza Siła Wyższa zrobi za nas to, co w oczywisty sposób możemy zrobić sami dla siebie. Nasze Stopnie pomagają nam rozróżnić, co podlega naszej odpowiedzialności, a co możemy oddać Bogu.

Przypomnienie na dziś

    Dzisiaj dziękuję za przewodnictwo Siły Wyższej i za odrobinę zdrowego rozsądku, potrzebną do wprowadzenia tych wskazówek w codzienne życie.

„Nikt inny nie może określić naszej roli w wyjątkowej partnerskiej relacji, jaką tworzymy ze swoją Siłą Wyższą”.

... We wszystkich naszych sprawach 

~~~~~~~~~

Fasolkę przed chwilą namoczyłam,

którą wczoraj w lidlu kupiłam, na obiad będzie

Jeszcze jakaś piosenka na dzis by sie przydała

i oto jest, znalazłam:



Sto lat w zdrowiu, szczęściu,

 pomyślności, niech Boguś żyje nam!

 



119 komentarzy:

  1. Ale ładna zima! Szkoda, że pewnie znów święta będą „po wodzie”.

    OdpowiedzUsuń
  2. No taka zimę jeszcze do niedawna miałam,
    z okna kuchennego, na nią patrząc.
    Ale niestety, odeszła wraz z Czarnkiem:)))
    Tylko czarność teraz widzę, śniegu brak
    i Barbara Nowak odeszła
    i jakaś nowa ministra Nowacka czy jak tam ja w.....
    Ludzie co sie dzieje na tym świecie?
    Nie śpi ktoś, by pisał miał ktoś?
    Zaburzoną dobę mam ze spaniem,
    to jakaś nienormalność jest
    i w tym cała Polska,
    czy cóś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na święta robi się porządki, to i posprzątane zostało. Może jeszcze nie do końca, ale tak z grubsza bo czasu mało. Do NR jeszcze się wiele zmieni, tego chwastu się wyplewi, wykorzeni. W interesie wszystko musi się kręcić, zło zostać ukarane by prawo i sprawiedliwość zatriumfowało, z narodzeniem Bożej Dzieciny hołd odebrało.

      Usuń
    2. Sprawiedliwość z pewnością zatriumfuje, ale nie w tym wymiarze- Basia

      Usuń
    3. Jaki przykład dzieciom da, ta nowa minister edukacji?
      Bez ślubu, dwoje dzieci z partnerem wychowuje.
      Czegoś takiego jeszcze w Polsce nie było.
      Edukację seksualna po nowemu do szkół wprowadzi
      i inne rzeczy o których nam się nawet nie śniło.

      Usuń
    4. Oj tam, czy po ślubie, czy bez ślubu to zawsze matka i ojciec jest. Papier tu niczego nie zmienia, a reformować się wypada, w kalendarzyk nie wierzą już nawet 15 latki. Trzeba iść z duchem czasu miła pani, a nie sutanną nos wycierać.

      Usuń
    5. Nie mój to duch czasu, nie mój to rząd,
      raczej nierząd będą uprawiać.

      Jakaś przyzwoitość powinna być zachowana.
      Wszystko do góry nogami będzie,
      nastały czasy bezprawia, rozpasania moralnego,
      deprawacji młodego pokolenia...
      Nie moja bajka.

      Usuń
  3. Lecą lecą głowy,
    jakiś świat zrobił się nowy.
    Barbara Nowak z różańcem ganiała,
    teraz Barbara Nowacka w kartony ją spakowała.
    Istny barbaryzm, nie powiem zamordyzm.
    Akurat ta branża jest mi bliska,
    gdyż w oświacie swoje lata przepracowałam.
    Ja również swoja drugą stronę mam,
    tę duchową, nieoficjalną,
    takie ludzkie oblicze
    i z niczym tu się nie liczę,
    choć dostaję za to bicze,
    duchowość, przed światem przez lata skrywaną...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czwarty aniołek chyba się nie zmieści:(
    Przedziałek sobie dzisiaj równo pociągnęłam, zgodnie z tematem dnia🙃 Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś go upchnę, on z gwiazdką jest.
    Ja rozczochrana jestem bez przedziałka,
    bo spod czapki fryzu nie widać,
    kiedy do piekarni, po pieczywo szłam.
    Jeden kołtun na łbie mam.

    Niestety taka to moja poezyja jest,
    rymuje się fest.
    Bierze jedno słowo do tego inne dwa,
    i pięć wersów się ma.:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulla ma wszystkie atrybuty niezbędne do tego, żeby być gwiazdą najpierwszej wielkości. Niestety, nie jest jej to dane. Nie chce chyba świecić za wszelką cenę.
    Ale bezsprzecznie ma jedną wierną fankę- mnie, a może jeszcze kogoś?

    Ula dzisiaj też mi dogodziłaś❣️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ta Ignasiak, która podobno zmagała się kiedyś z chorobą nowotworową? Czego to nie robi się dla rozgłosu..znalazłem taki artykuł:
      https://www.se.pl/wiadomosci/exclusive/paulla-nie-jest-chora-paulina-ignasiak-nie-ma-raka-klamie-dla-slawy-aa-CfG8-BYUt-N3Me.html

      Usuń
    2. To właśnie nowe pokolenie jest.Żadnych hamulców,
      wszystko zrobią dla lajków i sławy.
      Wystarczy popatrzeć jak nowa minister edukacji,
      bezpardonowo krakowska kuratorkę pożegnała.
      Bez żadnej kultury, po chamsku wręcz,
      tak się nie robi!
      Pierwszy jej gest, pełen pogardy wobec koleżanki po fachu.
      Co to dalej będzie, nie chcę widzieć, nie chcę słyszeć.

      Usuń
    3. Nowacka nowa miotła edukacji. Zleci ta kadencja. A może krótsza. I znowu wróci następna miotła .Pani Leszczyna minister zdrowia. Dwa zespoły ekspertów powołała bo sama zero kompetencji. Bedzie zdrowie będzie siła.

      Usuń
    4. Edek, jaką masz pewność, że nie była chora, może ją osobiście badałeś?
      Te wszelkie pseudoartykuły to można w kosmos... Basia




      Usuń
    5. Osobiście jej nie badałem, nie w moim typie, ale wielu po koncertach w tym okresie miało okazję. Brak oznak chorobowych, wyniki w normie…przypadek?

      Usuń
    6. Akuratniutko tak, żebyś wiedział - Basia

      Usuń
  7. Na chybił trafił, piosenkę wybrałam,
    nawet wcale tej Paulli nie znałam.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś dobry fluid zadziałał :) basia

      Usuń
  8. Co wy wiecie o życiu obie? Ty Urszula i Basia. Jak nie spaliście na pryczach w hotelu robotniczym. Moja długoletnia przyjaciółka to pamięta. Normalnie łzy wzruszenia. Szacun Małgocha 🤣🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  9. W hotelu robotniczym nie spałam,
    ale internat i akademik zaliczyłam.
    Pamiętam takie łóżka ze sprężynami
    i materace twarde z jakiegoś włókna.
    Nade mną spała otyła dziewucha
    takie wybrzuszenie od jej ciała nade mną skrzypiało.:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uslyszałem głos ptaszyny że są dzisiaj imieniny. Zgodnie z tym wskaźnikiem, a także w zgodzie z sensem swego imienia, typowy Bogusław jest za młodu ulubionym dzieckiem w rodzinie, a i później daje się lubić i łatwo zdobywa sympatię i zaufanie ludzi. Jest miłośnikiem porządku, ładu i organizacji, dba o dom, dzieci i materialny dostatek - i mało jest rzeczy, które by go wyprowadziły z równowagi i odebrały dobre samopoczucie. W imieniu Bogusław wyczuwalne są wpływy Wenus i Jowisza, tak więc z pewnością imię to sprzyja powodzeniu w życiu i przyciąga sukces i dobrobyt. Odpowiednikiem jest byk. A ma lwice w swoim otoczeniu. I to trzy haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusławie dwojga imion: najserdeczniejszości wszelakie
      wraz z jednym buziakiem
      od serca przesyłam-Basia

      Usuń
    2. Dzięki w pierwszy dzień świąt imprezka. W drugi spotykamy się u syna. Bóg się rodzi moc truchleje.

      Usuń
  11. Rzeczywiście, zgadza się, popatrzyłam w kalendarz.
    Wszystkiego naj...naj..naj, zdrowia przede wszystkim.
    Sam się pochwaliłeś, jaki ty wspaniały.
    Bardzo mi miło, że tu jesteś Bogusławie,
    moim asystentem bez teki i klucza.
    Zaraz wyszukam dla ciebie piosenkę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zbierać kwiaty
      Będziesz się uśmiechać
      Będziesz liczyć gwiazdy
      Będziesz na mnie czekać
      I ty, właśnie ty będziesz moją damą
      I ty, tylko ty będziesz moją panią

      Usuń
    2. Ula, gleba, leżę i rozmyślam
      Iżby mnie też kto tak obdarował
      Jako Bogunio ciebie🌹
      Cholera, gdzie też tego Edwarda wywiało, gdzież się chłopina zapodział...
      Może by mi jaki wiersz napisał
      coby mi zazdrośnie nie było
      Ale jak ich trzeba, to ich nigdy nie ma, jakieś tylko misteriusy, pożal się... Zbolała basia

      Usuń
  12. „ Basia” nie istnieje, to awatar. Ula gada sama ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezłe tu prowokacje działają 🤣 Basia

      Usuń
    2. Wcale by mnie nie zdziwiło gdyby to nawet sam Edek za Basię robił…”utalentowanych” nie brakuje 😉

      Usuń
    3. Edziu, wiesz, czasami cię trochę lubię, możesz się podszywać pode mnie. Tylko fajne wierszyki pisz, koniecznie.
      Tajemniczy mężczyzno, jesteś przecież utalentowany... Basia

      Usuń
    4. Anonimowy18 grudnia 2023 12:09
      „ Basia” nie istnieje, to awatar. Ula gada sama ze sobą. Haha dobrze że ty jesteś haha. Edziu ma na drugie Zbyszek haha.

      Usuń
    5. Humanistą nie jestem, bardziej nauki ścisłe, eksploracja kosmosu mnie pasjonuje.

      Usuń
    6. Jak Ula jest trzeźwa to pisze grzecznie jako Basia, a jak się napije to językiem ulicznym jako Ula.

      Usuń
    7. "Jak Ula jest trzeźwa to pisze grzecznie jako Basia, a jak się napije to językiem ulicznym jako Ula. Ciebie złotko anonimowe to na trzeźwo się nie da haha. "Ach witaj, Zbawco; z dawna żądany,
      Tyle tysięcy lat wyglądany!
      Na Ciebie króle, prorocy,
      Czekali, a Tyś tej nocy -
      Nam się objawił".

      Usuń
    8. Kosmosem, powiadasz. No... widać kosmici też utalentowane poety.
      Poczekam na Edwarda, bo może w błędzie tkwię- ciebie Tajemniczy za Edzia biorąc. Edek by mi zadedykował sonet pierwszoklaśny...
      Edwardzie, przywołuję cię... Wracaj ze stepów, już czas, święta niebawem. Choinę trzeba umościć w stoidle- Barbara

      Usuń
    9. No, nie ujawnię się, za duże naciski... Podejrzane... Basia

      Usuń
    10. Basia wyposzczona, Edward uciekaj!

      Usuń
  13. Myślisz, takie czasy, jak nie ma z kim, to i ze sobą można pogadać, pić samemu do lustra można, to czego by i nie pogadać 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyniu co cię tu trzyma? Chyba klimat i zima haha. Anioł pasterzom mówił .

      Usuń
  14. O nie!
    Basi
    nie wymyśliłam sobie,
    aż takiej wyobraźni nie mam.:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ula, jak tu u ciebie jest wesoło, to chyba na żadnym blogu😁 Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo tu jest miło, też tak uważam. Byłam na rowerze. W lesie jest pięknie. Pozdrawiam. Danuta

      Usuń
    2. U mnie niedaleko pensjonatu las i jezioro. Kaczki i łabędzie. Dobrze im tutaj. Ja byłem na rowerze u fryzjera. Turek prowadzi 2 km stąd. Jutro pakuję go domu. Już się cieszę tą podróżą.
      Nie było miejsca dla Ciebie
      w Betlejem w żadnej gospodzie,
      i narodziłeś się, Jezu,
      w stajni, w ubóstwie i chłodzie.

      Usuń
    3. A po co ci Boguś Turek na święta?

      Usuń
    4. Witam, wpis z 18.32 nie jest mój. Jestem przeziebiona, nie jeżdżę na razie rowerem. Bogusławie, dużo zdrowia, szczęścia, pogody ducha i spełnienia marzeń z okazji imienin. Jedź jutro ostrożnie i wyśpij się przed podróżą. Pozdrawiam wszystkich serdecznie - Dana.

      Usuń
    5. A bo to jednemu psu Burek?

      Usuń
    6. "Witam, wpis z 18.32 nie jest mój. Jestem przeziebiona, nie jeżdżę na razie rowerem. Tak myślałem robi tu wszystkich konia. Niezłą ma zabawę na tym forum. Podpuszcza i pisze tu pod paroma jako anonimowy. Co za trep. Spuść psa na noc. Dobrej nocy.

      Usuń
    7. Wpis w 20.31 też nie jest mój. Pozdrawiam Danuta

      Usuń
  16. Są wesołe blogi, np ten:
    https://zlepekklepek.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Edward, głucholu!
    Nie gadaj- jedźmy, nikt nie woła,
    Bo wołam!
    Gardło sobie zedrę do imentu
    Soneta pisz dla mnie
    Czekam niecierpliwie... Barbara

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak wołanie na pustyni...posłowie greccy też czekali!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż, szkoda misti, ale przynajmniej się ujawniłeś... basia

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu nagabujesz Edwarda mocno namolnie, napisz sobie sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, sama prawda!
      I dlatego ogromnie się cieszę, że nie wróci w te progi👍
      Bo straszna robię się ROZMAZULA i POPISÓWA wtedy i bardzo siebie w tych postaciach nie cierpię. A wydurniać to się lubię. Ale nareszcie z tym finito, chociaż w tej końcówce Adwentu- basia

      Usuń
    2. Sama sobie bede pisać wiersyki
      Łoj dana
      Chocias jesce muse łupiec pierniki
      Łoj dana
      Choć nie bydo łone pikne
      jak Edka,
      Łoj nie bydo
      Na te kzywde podrywne
      sobie Mietka
      A co🤪 Barbusia

      Usuń
    3. Muzycke do tego tes ułozyłam
      Skoda ze ni moge wom tego zaśpiwoć... hej! 🎶 Barbulka

      Usuń
    4. Jo zem se uchem wyobrazni usłysoł te twoje psyśpiewecki, pikne som! A tu mas jesce słowa i muzyckę sykuj:

      Hej tam na hali
      watra się pali
      Zasło słonecko
      ma kochanecko
      duse my sobie łoddali
      Hej!

      Muzycka : pitu pitu…pitu pitu

      Usuń
    5. Baco, twoje tys pikne👌
      Muzycke wybzdenkałak hej!
      Skoda, ze nie bedziem kontinuo bom ustaliłak cobym sie jus nie wydurniałak hejze hej!
      Baco ucho mocie zajonca 🐰
      Dyć zem jus Mietka psigarła, to teroz jus nie wim😌bargórka

      Usuń
    6. A siedźcie gaździno z Mietkiem pod piecem, niech Wom szyćko spsyja i patrzajcie tam jako :) HEJ!

      Usuń
    7. A dyć tak bydzie nojlepi baco
      Bo dwa chopoki to lo mie łociupinke za bogato
      A jesce by mie baby zelzyły i sprały moze- zem pazerna i nie kcem uzycyć...
      Wom tys łokozałych psyległości we całości i zaglondejta eli sie mo na dysc abo inacy- gaździno łode Zwyrtały hej az okej 😁

      Usuń
    8. Uzycyć to jo cosik moge jak zekcem i wy, gaździno, dacie :) ino ciupazki Mietka strach bać.. Bydzie nojlepi, jak jest.

      Usuń
    9. Bydzie... Mietek łogniście pryntki w ciupagach, a mocarny jak wybujoły smrek jaki- jo to pisała łod zwyrtałów curusiuf

      Usuń
    10. Maryjko w łobrazku Złota! Jest to tak, ze z jakomś królowom Tater gadam? Az łod Zwyrtałów Curusiuf? Gdzie mie tam Jontkowi łod Tych Takich.

      Usuń
    11. Mozem i królowa, ale łukryto, bo te zwyrtały to som mocno bocne łodnogi łod gałondzki, i syćkie curusie i synusie ze starego łoza co stoi w somsieku.
      A dzie mie na tyn pzikłod do twoi Hanusi ?
      Mietuś po prawdzie casym mi tam zaćwiyrko: pódźze Hanuś ku mie, ze niby jo tako piykno jak twoja Hanka. A juści... Jednakowoz tys swoj honor mom i cerwone korale tys... O! Basiula

      Usuń
    12. Basiu, dziś jakiś odlot masz.
      Nie rozumiem o co Ci chodzi:)))

      Usuń
    13. Co tu jest do rozumienia Ula?
      Nadaję z bacą na jednych falach, no i nie umiem przestać, kabarecik ten mocno mnie śmieszy, szkoda, że trzeba będzie przestać, bo ani czasu, ani chyba twego zezwolenia.
      No niech tam, kiedyś mi uprawnienia dałaś, ale może zmieniłaś zdanie.
      Szkoda, że ciebie nie śmieszy :( basia

      Usuń
    14. Baco, alibo Jontku łod Tych Takich- napisołbyś jesce kzynke, bo sie tu jakosicek wroz urwało. A gupio coby Królowa (nawet łukryto) the enda robiła. No jak nie napises to jus i trudno.
      Po królewsku cie potraktujem, taki gest bede miała, jako by nie :) Królowa Barbarossa

      Usuń
    15. Po cichomu… ciii… Hanka psecytała, łooooj!, za kudły chyciła łoooooj! warkocem zawineła, łoooj! kieckom nakryła, łooooj! i pognała hej. Taki to cas psykry bez to pisanie.Ale piykna ta moja Hanecka we złości, łoooj piykna az trzaski lecom i szyćko zlatuje do gołego HEJ

      Usuń
    16. Być nie moze... wydało sie...
      Pewnikiem urok kto smyrnoł na nasom niewinnom pogwarecke :(
      Ale Jontuś, widzi mi sie w twojem pisaniu, co bydzie polegućku z Hanusiom ❤️‍🩹
      A tutej krulowo juz łostatnie słowo coby Hańci do cna nie rozeźlić.
      Piątecka i blaska po zbójnicku-
      malowano krulowo 👸🏻

      Usuń
    17. Bydzie dobze. Hanusia mondra, a tobie tys nie brakuje. Polepimy całusami te nase zycie, po kazdej sikawicy słonecko świeci. Niech i tobie. Piyknych Świąt z Dzieciątkiem la ciebie i Mietka.

      Usuń
    18. I lo wos tys Dzieciontecka na Świynta
      Łopłatkym sie podzielma i zgoda niech bydzie u wos i wszyndzie
      Hej kolynda kolynda HEJ!

      Usuń
    19. Dzięki Basiu, miło było, zawsze się cieszę z nawet cieniutkiej, ale serdecznej nitki pomiędzy ludźmi. Wszystkiego dobrego!

      Usuń
    20. Także dziękuję 🙂
      Ja podobnie...
      Szukam tego co łączy, nie dzieli. Pozdrawiam z serca- Basia

      Usuń
  21. irsila
    Re: Eurytka tu się melduje
    16.11.23, 21:02
    Od dziś, nie chcę tej parki znać,
    no może od jutra, skoro jeszcze dziś o nich pisze
    Wszelki wstęp na mój blog im zablokuję.
    To dwa osobniki, szkodniki są.
    nienormalni i chorzy.
    Sama mnie tu sprowokowała,
    do góry mój wątek podniosła.
    Żadnej litości nade mną nie ma.
    Szczerze przyznam, że bardzo cierpię,
    mając z nimi kontakt.
    ——
    Ula o B. i D. :))))))) miesiąc temu. Ach te słowa, słowa, słowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o co Ci chodzi. E-zybi tu sobie trolluje cały czas i robi Cię w konia. Tworzysz jakieś dziady u siebie.Choć na pogaduchach dwóch nie zabierasz głosu. Miałaś jakąś piosenkę dodać i nic. Dobranoc.

      Usuń
    2. Przed świętami trzeba sobie wybaczać i się z ludźmi godzić.
      To do osoby, która mnie śledzi i mój komentarz tu z 50 przyniosła.

      Usuń
    3. Ty, Ula w głowie masz miszmasz. Jednego dnia ludzi przepędzasz grubym słowem, drugiego się do nich łasisz.
      Wprost wskazano, że to promile. No bo co innego. Ogarniasz?

      Usuń
    4. Docieram się, kumasz?

      Usuń
    5. W tym wieku się docierasz? Trochę późno.
      Chociaż, hmmmm , na poprawę zawsze jest czas.

      Usuń
    6. Nigdy nie jest za późno, zołzo.
      Tobie tez radzę!

      Usuń
  22. Te wszystkie wpisy to są tego chorego trolla z okolic Tarnobrzegu. Te wszystkie nicki łącznie z Edwardem. Ma czas chłopina bo nigdzie nie pracuje. Tu sobie znalazł pole do zabawy. Każde prywatne forum rozwala. To jest psychol. Nie pierwszy raz udaje kobietę. Zobacz na forum tarnobrzeskim ma bana i pod jakim nickiem klepie te swoje wypociny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ula o B. i D. :))))))) miesiąc temu. Ach te słowa, słowa, słowa.Nie możesz się noitak odczepić od tego bloga. Sraczki dostajesz z nim. Ekstaza na FK z Kaczyńskim, mało tego orgazm. Cały patrolujesz to forum. Pewnie już o Urszuli masz już całą kartotekę zrobioną i skany chora babo z urojonymi objawami paranoidalnej. Dlaczego ty i ten drugi Edzio nie stworzycie sobie pary. Ty nie masz chłopa on kobiety idealna z was była by para. Te same objawy i skłonności. Ja pierniczę co za ludzie.

      Usuń
    2. Tak jest Bogdan, masz rację.
      Ale ja już nie mam nad tym kontroli,
      niech lecą komentarze jakie są.
      Ktoś się tu nudzi, wiadomo kto.
      Ty jako asystent dobrze to rozkminiasz.
      Ja umordowana przed świętami,
      wszystkiego nie czytam i nie odpowiadam.

      Usuń
  23. O co tobie chodzi to wiem albo nie. Basia sobie robi jaja i Edwarda w konia. Jakieś dziady tu ganiasz u siebie. Choć na obgaduchach nie wklejasz piosenki z głosem dwoma. Nic. Do jutra śpij.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uważaj na żyłki, wysikaj się, paciorek i nyny. Paranoik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wysłuchałem z telefonu. Bo na kompie nie chciało iść . Dzięki za Woźniaka. Nie zauważyłem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj Dana…dana, dana
    widziałaś dziś barana?
    A błąka się tu taki
    Boguś nudny jak flaki.
    To ten co na forach ma bana!

    Oj Dana…dana, dana

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam prośbę do tego znudzonego wielonickowca,
    by sobie kosztem innych, zabawy tu nie robił.
    Jako ateista i lewak, żadnych skrupułów nie masz.
    Bogdan dobrze cię określił.
    To nie jest zabawne, tak nie powinno się robić.:(

    OdpowiedzUsuń
  28. A co to „ lewak”? Lewarek to wiem. Ale pomyślę. Już wiem.
    Jestem „ środak”, bardzo lubię środę, bo w środku tygodnia jest fajnie.
    A ty jesteś środak czy prawak?

    Moja psiapsióła jest lewak, bo pisze lewą ręką, ale jej brat prawak pięknie rysuje prawą, jak to prawak.

    Nie wiem co z nogami tak do końca i czy nogi też się liczą.
    Bo w tym to ja mam odwrotnie. W ślizganiu na lodzie jestem prawak, w pisaniu lewak ale tak w ogólności i przeciętnie to środak jestem.

    Czasem tylniak, jak się wywalę na śniegu na d…ę. No bo d…a zawsze z tyłu, nie chce być inaczej. Właściwie to my wszyscy jesteśmy tylniakami, bo jakby nie było tyłek ma się jeden i przeważnie z tyłu.

    Jeszcze może być górniak, ale to zarezerwowała sobie taka pani na nazwisko i nic nie poradzisz na to, niech jej będzie. Zwłaszcza, że jej się tam u góry coś pokiełbiło, to zazdrościć nie ma czego.

    No i dolniak też występuje, to taka faza, kiedy się leży zamiast stać. Tu jest demokracja. Dolniakiem może okresowo być i lewak i prawak i środak i tylniak. Dolniakiem z wyboru, albo z wypitki, jak to w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale się ktoś natrudził,
    nabełkotał,
    można dostać od tego kota.
    Że też mu się chciało, podziw.
    Lewe ręce, obydwie, w głowie plewy,
    takiemu tylko buntować się chce.
    Określenie zawsze pejoratywne.
    Proszę doczytać w internecie są rozprawki na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  30. Rozumieć trzeba. Nie wszystkim dane, oj dana, dana :)
    Ciebie bawi Flip i Flap.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śmieszne jest jak ktoś komuś tort na głowę nasadzi, co nie?
    No!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakby mogło, to by mi na łeb wlazło.
      Daj kurze grzędę, to dalej siędę.
      Weź te oceny zatrzymaj dla siebie,
      nie będziesz tu dominowało i mnie obrażało.
      Bo tylko po to wchodzisz,
      ze swoimi nudnymi komentami, czyż nie?

      Usuń
    2. Ciebie „ obraża” każda wypowiedź, do której nie znajdujesz innej riposty jak wulgarny wysyp treści bez związku z tematem. Nie, Ula, ty nie jesteś mistrzem riposty tylko nawalanek spod budki z piwem. Masz tu sparing partnera, swojego „ asystenta”, który ci dorównuje. Z nim się naparzaj :)

      Usuń
  32. Ula, to ty jesteś mistrzem bełkotu, gdzie innym startować?

    OdpowiedzUsuń
  33. Przykro mi, że tak to widzisz.
    Ja jestem mistrzem kwintesencji słowa.
    Sama esencja, samo sedno,
    a to nie wszystko jedno.:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. I ciętej riposty też, bądź gotowa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chamskiej tak. W tym nie masz konkurencji!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak anonimowe chamidło tu włazi,
    ciągle się mnie czepia, zaczepia, guza szuka,
    ocenia bez siebie samego przedstawienia się,
    jak inaczej to potraktować,
    jak nie po chamsku?
    Chyba jasne?
    Jeszcze ci mało?
    Jeszcze żeś nie zrozumiało.
    No jak głodny kundel ,
    ujada, za nogawkę chwyta,
    nie wiadomo,
    czy facet, czy kobita.
    A kyż!
    I kostura wziąć i pogrozić,
    bo inaczej nie chwyta.
    Na co tu czekasz?
    Na klienta?
    że tak tu wisisz bez przerwy,
    nie na moje to nerwy!

    OdpowiedzUsuń
  37. A kySZ, a kysz ! Kysz to nie krzyż.

    OdpowiedzUsuń
  38. Pamiętasz świętej pamięci A.Abłamowicza? On by się załamał, że takiego absolwenta wypuścił… :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Prowincjonalnych nie znam.
    Idź se kurko na podwórko,
    trawki se dziobnij, w domu co zrób
    i zamknij wreszcie ten głupi dziób:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. I tu cię mam :) wymieniony pan był kierownikiem katedry romanistyki na UJ w czasach, gdy JAKOBY studiowałaś na UJ, wieloletnim dziekanem, prorektorem, odznaczonym za zasługi najwyższym orderem francuskim Legią Honorową. Pamięć o nim była pielęgnowana latami i KAŻDY student romanistyki UJ w tych czasach UJ go ZNAŁ.
    Kłamczucha, skończyłaś wydział plugawego mówienia pod budką z piwem, a nie romanistykę na UJ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znasz jeszcze te lata?
      Do wszystkiego dotarłaś?
      Co za hardość i bezczelność by się kimś tak interesować!

      Usuń
  41. Znam tylko prof Mańczaka , Widłaka , Prokop i wielu innych.

    OdpowiedzUsuń
  42. A ty jakie studia skończyłoś?
    Zaoczny wydział śledzenia ludzi w Psiej Wólce?

    OdpowiedzUsuń
  43. Co za prostacka istota, obrzydliwość!

    OdpowiedzUsuń
  44. Z Uniwersytetem Śląskim,
    nie mam nic wspólnego!
    Jakiś sprośny i wulgarny limeryk,
    pasuje do tego!

    OdpowiedzUsuń
  45. Profesor A. ściśle współpracował z UJ po odejściu z Krakowa do pracy na Śląskim. Był długo wykładowcą, prowadził zajęcia w Krakowie, współorganizował wspólne konferencje itd itp. Każdy student romanistyki UJ w czasie, gdy studiowałaś Go znał, tylko ty nie.

    Podałaś ile masz lat, to obliczyć nietrudno, kiedy studiowałaś, podstawy matematyki wystarczą. Masz kłopoty z dodawaniem i odejmowaniem?

    Takie to twoje studiowanie ;)

    Nie pytaj o moje studia, wpadniesz w kompleksy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie studiowała nigdy, to jest pewna. Takiej wulgarności by się jednak wstydziła wtedy. Nie mówiąc o dzisiejszym wpisie, kto po studiach filologicznych nie rozumie znaczenia zwrotu "targowisko próżności"? Nie ma takiej opcji.

      Usuń
    2. "– Targowisko próżności to miejsce, w którym wszyscy dążą do posiadania czegoś, co tak naprawdę nie ma żadnej wartości – "

      Usuń
    3. Ta psycholka dalej nie odpuszcza!
      Skąd to ma tyle sił,
      by węszyć za mną i ryć, jak ta świnia za truflami,
      czy jak dzik za żołędziami.
      Boże, ulituj się nade mną!
      Diablico idź tam gdzie twoje miejsce!
      Święta idą, spokoju potrzebuję.
      Rózgę wezmę i wychłoszczę!

      Usuń
  46. Podaj swoje studia niech wpadnę w kompleksy.
    U nas nie był znany twój profesorek.
    Wielu z Francji przyjeżdżało,
    ale jego sobie nie przypominam.
    Popracuj nad swoim wścibskim i brzydkim charakterem.
    I nie chce mieć z tobą kontaktu.
    Niczego pozytywnego, tu nie wnosisz.
    Twoje wpisy, będę traktować jak spam.


    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  48. No i znów jakaś baba z piorunami,
    jaja sobie robi.
    Jak postępować z psycholami?
    Ignorować trolla.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...